Ik ga maar eens de ratten schoonmaken (Uiteraard met de cd van A Balladeer aan
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
.
. En dat meisje moest dan de hele tijd maar zeggen galop, galop enz... Tot ze ging, maar dat was niet echt te doen
.
En Sas, wat voor maat rijlaarzen heb jij? (heb jij rijlaarzen?) en Sas, mag ik jouw witte rijbroek lenen? (en je handschoentjes
)
eigenlijk het zelfde als vorige week. Ik zou les hebben, maar ook Anneke vond hem niet goed lopen. Op het harde draafde hij opzich wel netjes, maar met balast (mij dus) op zijn rug liep hij gewoon niet goed. Vorige week dinsdag vond ik hem al prut lopen als ik erop zat, dus het is al een tijdje. M laat de DA maar komen

Rijlaarzen heb ik maat 39 of 40 staan, maar die zijn wel ernstig kapot en neem ik natuurlijk liever niet mee
(Ooh, Fenn heeft ook weer niets, ik ga zo Iris bellen of ik dat Jasje nog kan lenen
)
Die laatste snap ik ook niet Fen, ik zou even kijken wat andere daar van maken 
) en dan rijd je weer terug op de middenlijn 

. Heb toch zoooo heerlijk geslapen vannacht met een derde beker op mijn kastje
. Klinkt wel weer heeel slecht he... Wel jammer dat ik nu stop, had wel willen weten hoe ik had gescoord in de volgende proef
.
Verder gedroeg hij zich prima. Zelfs in de gallop kon ik heel netjes galloperen, op anderhalve flinke bok na. Zelfs gewoon voltes draaien
(er was alleen bijna geen ruimte en dat blijft lastig met bowie).
en wist een paar voltes te groot/te klein te maken en ach, aan het eind zei Aad: 'nou, je hebt Bowie netjes gereden hoor!' en ik: 'Maar het was wel het meest slordige proefje ooit!' Achja, ik vond het niet zoveel waard.
Prutsertje (bowie dan hé)
van de vijf
zonder winstpunt, wat een afsluiting.
Je hebt Bowie wel laten lopen hoor Fen (Al ging dat soms ten koste van je figuren
, maar je kan natuurlijk niet alles hebben)
Eigenlijk vond ik hem wel gezellig
Hij deed precies wat ik vroeg, maar continu met het idee: 'oké, kan ik nu even . . . ? '

. Trouwens ik heb gewoon een ongeluksweekend
. Wil ik net de trap op lopen glij ik uit en val ik keihard op me knie
.
Dus nu zijn allebei je benen weer blauw?
.
Es je hebt toch echt talent!
.
)
, maar als ik dan klaar ben dan sta ik helemaal te trillen. Dan komen mijn zenuwen ineens te voorschijn.... 
. Heb wel weer drie bekers
. Ben ik zoooo trots op
.