Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Dit gaat echt weer op zijn Veldt's.
ATE schreef:winnitou schreef:Dit gaat echt weer op zijn Veldt's.
???????? hoe bedoel je ?
ATE schreef:Sjeemig...dat is ook wat. Duimen maar dat het beter gaat wordenTytje schreef:Er is heel triest nieuws over Tyrone. Hij heeft een zware blessure onder zijn spronggewricht. Er is 40% kans dat het geneest, maar hij zal niet ver in de dressuur komen. Het arme beestje moet nu 3 maanden boxrust. De vee arts gaat na 2 maanden kijken of er verbetering is, zo niet dan wordt hij uit zijn lijden verlost..........
wat een rot nieuws zeg hopelijk gaat het hem goed in de komende maanden
. ATE schreef:Ik wens je BETERSCHAPik ga me bed weer eens in heb vandaag bijna hele dag ingelegen morgen moet ik werken hopelijk voel ik me morgen beter
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik wens je BETERSCHAPik ga me bed weer eens in heb vandaag bijna hele dag ingelegen morgen moet ik werken hopelijk voel ik me morgen beter
ATE schreef:maar ik ga nu echt weer hoor anders word werken niks morgenwas trouwens niet veel aan in kantine zonder liquita en erik
. ATE schreef:De tijd moeten jullie maar zeggen hoor, maakt mij namelijk helemaal niks uit.LIQUITA schreef:Ja...laten we maar gaan oefenen a.s. zondag.
hoe laat ??

winnitou schreef:Gaat er nog iemand naar de opendag op manege de Delft dit weekend?
wij gaan zondag wel even heen met een stel van de camping

LIQUITA schreef:Zal ik dan maar een tijd roepen?!? Wat vinden jullie van 19:00 uur op de manege????

xan schreef:Hihi, als de reacties zo doorgaan zijn we met z'n tweeen.
xan schreef:Hihi, als de reacties zo doorgaan zijn we met z'n tweeen.
.
. Ik denk alleen niet dat Incognito dit leest, misschien kan je haar een PBtje sturen???