Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jeftah schreef:nee doordat we tegen de klok in galoperen hahaha en dat is echt moeilijk om dat met de klok mee te doen!
Hannanas schreef:jeftah schreef:nee doordat we tegen de klok in galoperen hahaha en dat is echt moeilijk om dat met de klok mee te doen!
huh?
Hannanas schreef:jeftah schreef:nee doordat we tegen de klok in galoperen hahaha en dat is echt moeilijk om dat met de klok mee te doen!
huh?

Citaat:tja......zoals monya het zegt;
de meeste mensen galoperen achteruit(tegen de klok in), het valt niet op , maar de meeste doen het verkeerd.
Paard loopt toch wel door, maar de machine dus niet hahaha ga je met de klok mee ( met je bekken) doe je het goed.
hoe kan je achteruit galopperen?
_Svadie_ schreef:Als je nou gewoon een uber fantastisch paard hebt

jeftah schreef:das wel erg moeilijk uitleggen.....
doe een workshop!!!haha
. Hannanas schreef:jeftah schreef:das wel erg moeilijk uitleggen.....
doe een workshop!!!haha
Ja daar zit ik sterk over te denken, lijkt me echt interessant!
Heb je het over linksom galoperen dat men vaak rechterbekken achteruit doet? Of beide kanten>?
Moeilijk dit zeg.
_Svadie_ schreef:Ze zat een beetje door te zeiken over de stelling.
In galop gaf fiet ineens een bok, dus fiet krijgt een mep!
schiet fiet door die hele bak heen! Ik probeer fiet terug te krijgen en Marloes zit te schreeuwen dat ik moest proberen fiet aan de teugel te krijgen in die galop!
ik wou eerst fiet graag terug hebben naar een rustige galop!!!
_Lara_ schreef:ja de beweging draai je een soorrt rondjes die moeten met de klok mee ipv tegen de klok in toch?