Krijg weer kledinggeld
misschien nog ff een rijbroek kopen xD
Iederen nog een leuke dag gehad ?
De mijne was vooral erg lui zijn ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Twingo had honger en besloot het vingertopje van mijn vriendin op te eten
.
. 

fallenangel3 schreef:Wisten jullie trouwens dat Rox volgens Frans zondag ook al niet lekker liep.. en dus eigenlijk al bijna een week kreupel is ??!
Dat vind ik gewoon echt erg om te horen. Hij zei zelfs dat ze vrijdag al kreupel was. Hier heb ik echter niks van gemerkt en nicole ook niet anders had ze me er wel vanaf gehaald.
Maar neem toch aan dat Kirsten en Iris het dan ook wel gemerkt hadden?
fallenangel3 schreef:Hoi Dames!
Ik heb de avond doorgebracht in het ziekenhuis.Twingo had honger en besloot het vingertopje van mijn vriendin op te eten
.
!
Maaikeee schreef:fallenangel3 schreef:Hoi Dames!
Ik heb de avond doorgebracht in het ziekenhuis.Twingo had honger en besloot het vingertopje van mijn vriendin op te eten
.
Echt??!
Ow wat een lekker ding is het tog...bij ons in de les had ze iemand ook al keihard in de schouder gebeten..
Najah idd lekker rijden vandaag leee:D misschien wel bos in!
Btw, ik zou eerst naar italïe op vakantie gaan, kamperen, maar me ouders hadden eigenlijk niet zon zin in de hele dag in de auto en al die sjit..
Dus nu ga ik 8 dagen naar portugal vliegen!
Vet chilliee!
xx
Astor schreef:Echt? =O
Twingo toch
Ja ik vind dat ook best wel erg...
Heeft ze toch gesprongen
... ik begin nu wel afkickverschijnselen te vertonen nu ik mijn wekelijkse paardrijles heb gemist
. Maar ja, ik ben allang blij dat ik al mijn vingertopjes nog heb. Wel bagger hoor we hebben gewoon van half negen tot half 12 in het ziekenhuis gezeten!
start een discussie