Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:17

Is wel beter :)

Kunnen jullie alle 2 lekker op 1 paardje richten ;)

Heb ook nog bijpassende bandages dus Siebje gaat maandag helemaal in t Luxe :P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:17

AAhh Lin we kunnen dan wel samen met misschien nog een paar een keer een strand cross ritje gaan doen!!! Zijn vast wel meer gegadigen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:19

Ik kom kijken.. :D Ben benieuwd..

Ja is ook beter wat die dikkie was niet echt iets voor ons Noel.. En tja voor een box kom je eerder in aanmerking dan voor twee. En noel gaat maar voor anderen verder rijden.. En op Bianca

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:28

Da's wel beter Cil.
Tja het is helaas alleen voor manege- en pensionklanten. Maar wie weet...in de toekomst? Het is vast voor herhaling vatbaar;)

Is idd ook wel leuk om gewoon een dagje uit te gaan...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:41

Oeh.. ik ga hier toch eens hard over nadenken :D Even vragen of er ook mensen uit mijn les meegaan :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 22:10

Wow, ik ben écht uit mn dipje qua rijden :P
Ging weer op Charity, en ging gewoon wéér goed :oo :D Nu heb ik per ongeluk met Roy afgesproken dat ik n wedstrijd op Charity ga rijden :') Zei heel stoer 'ja' op de manege, maar nu ik thuis ben denk ik; oliebol wat heb ik gezegd :P
Mja, ging zó goed weer :oo Zo goed dat ze zelfs in galop vet mooi laag bleef :D En er eindelijk een keer niet vandoor naaide :roll: deed ze vorige week telkens :P Mja, ik ben tevreden :D

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:40

Goed bezig Annelotte, met Charity!

Zo, wat een poedersuiker concours-avond zeg.

Gingen om half 6 weg, wil die poedersuiker-knol weer de trailer niet op, maargoed, na 5 minuutjes kwam iemand met het geniale idee een longe te gebruiken en offcourse, toen wou ze wel.

Daar aangekomen die knol er weer afgehaald, echter deed ze dit zelf zo gestoord dat mijn vader amper de tijd had de stang eraf te halen, ze vloog letterlijk van de trailer af.

Nou, toen proefje gereden uiteraard, punten terug: 175. Met 6 x het commentaar: te diep. Nou, prima, mijn punten zijn terrecht, maar dan zijn er gasten die gewoon dik in de 190 halen met een knol welke friekking sterren kijken. Mijn nieuwe tacktiek om na een jaar eens uit die friekking B te komen wordt ook: lekker sterrenkijken. Ben er nou zo zat van, woppa, dan probeer ik dit wel.

Nou, paard op de auto gezet, (ze liep er trouwens als een mak schaap op, alsof die knol door had dat er iets ging gebeuren waardoor mijn vader en ik strontsjaggereinig werden) willen we wegrijden, start de auto niet. Een uur op de ANWB gewacht, die de auto weer aan de praat kreeg (was onderhand alweer 9 uur). Rijden we de straat uit, raakt die auto overhit. Dus weer aan de kant gezet, ding laten afkoelen, weer weg gereden, gaan ineens alle lampjes op het dashbord knipperen. ANWB weer gebeld, die kerel aan de telefoon gewoon abnormaal onbeschoft, dat hij onze vraag niet snapte blabla...nou, de vraag was vrij simpel, maargoed.
Gewoon doorgereden, zijn we eindelijk weer op stal, paard liep wonderbaarlijk rustig en kalmpies van de trailer af trouwens, trailer weg gezet, valt echt ineens alles uit. Nou, auto dus echt stuk. Gelukkig dat we op stal waren. Mn vader met mijn fiets terug naar huis gefiets en ik met iemand van de manege die mij naar huis heeft gebracht met de auto.

Godsie, we hebben al eens een klapband gehad met een geladen trailer, nu dit...leuk hoor, op concours gaan.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 00:18

Oh dat klinkt lekker Dymphke :\

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 09:36

Klinkt heeeel gezellig ;)

Hopen dat t niet te erg is met de auto...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:06

Och jeetje Dymphke, da's zeker poedersuiker!
Kan me voorstellen dat je niet zo blij thuiskwam.
Hihi, volgende keer gewoon Puk lekker met dr koppie in de lucht laten lopen dus;)

@ Lotje: super zeg dat het nu zo goed gaat. Charity kan idd fijn sjouwen. Gewoon lekker zo doorgaan. Komt wel goed met de wedstrijd dan:D

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 12:29

Waarom niet ook voor leden van de vereniging dan?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 12:30

Maar Jo.. Wil je wle ene keer mee naar Center Parcs dan?
Miss wel zo handig om op t mailtje te reageren.. ook al je niet kan..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 13:56

Ja had hem toen snel gelezen op stage en heb de boel toen weer afgeslote en vervolgens niet meer aan gedacht om alsnog te antwoorden. Ik wil wel es een dagje mee ja, leuk dagje uit. Kan evt ook in plaats van de Winterefteling. Maar binnenkort wordt erg lastig aangezien de financiele teller op het moment richting rood gaat:S

Jules en ik (die het organiseren) hadden zo bedacht dat het voor pension- en manegeklanten is. Maar als je meewil, dan regelen we wel had hahaha:P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 15:23

Hoe smaakte de pizza trouwens Lotje?
Mijn zus maakt het ook weleens zelf, is echt wel lekker:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:23

ja was lekker :)

en idd, vind altijd zo irritant als iemand helemaal niets laat weten.. zeg dan gewoon dat je niet kan of wil :P

heb trouwens helemaal geen spierpijn, echt heerlijk :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:43

Da's wel beter:P

Ik heb dat wel vaker hoor: dan lees ik ff snel tussendoor mn mail en denk er dan helemaal niet aan om later nog terug te mailen. Terwijl ik dat zelf juist ook irritant vindt bij anderen:S

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:53

Hier dan fotoos van mijn aanwinst...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals jullie zien zit Lin erop..

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:59

Heeeerlijk rechtop ook :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:00

haha Lin :P

Leuk diertje Cil! :) Heeft ook mooie actie als ik dat zo zie :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:02

Weten jullie trouwens aan welk niveau F17 gelijk staat? Zo'n meisje die ik van kamp ken rijdt F17, maar ze doet vet vaag over aan welk niveau dat nou gelijk staat :roll:

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:14

Lin4Life schreef:
Heeeerlijk rechtop ook :P

Hahah ja he.. Maar het gaat om het paardje Lin.. :D De rest komt wel.. hahaha

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:20

K vind der wel heel leuk :P
Dus als je der niet wil doorijden ;)

Uhm.. de F8 = B
De F14= L1 geloof ik...
Vanaf de F8 mag je met een manegestartkaart dan B op concours(KNHS) starten met een manege paard
Maar gaat niet helemaal zo op hoor.. Want bij de F proeven wordt nog steeds niet gekeken naar hoe het paard loopt.. bij de hogere proeven wel iets.. maar nog niet veel..

Dus dan kan je nog alle hulpen wle goed geven en daardoor je promotiepunten krijgen.. maar als je dan alsnog niet je paard goed voor elkaar hebt wordt t op officieel concours nog niets :P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:21

maar wanneer ze op de Haerst de F proeven gaan inveoren moet iedereen weer naar beneden gezet worden..
je mag namelijk niet hoger instromen dan de F6. Wat je dan ook voor niveau rijdt.

Wanneer ik F proeven wil rijden moet ik ook gewoon in de F6 beginnen... Ook al kan ik hoger.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:22

Lieverd je weet mijn aanbod!! Jij mag haar straks gewoon springen!! En als ik haar niet leuk vind of op vakantie ga weet ik je te vinden :P

Van de week maar eens kijken hoe ik haar vind!! Hahaha.. eerst maar eens scheren :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:42

Ik vind juist wel fijn als ik dan weer naar beneden word gezet. Voor mn gevoel rij ik nu namelijk vét boven mn niveau. Ook niet altijd fijn :)

Nee maar ze zat eerst te zeggen dat ze Z1 reed en al.... Toen dacht ik; Sinds wanneer is F17 al Z :P Mja :P