Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(ik vind dat muzieknootje leuk, dat was me nog niet eens opgevallen. . . )
Maar ik weet niet of dat voor jou een optie is 

(het lijkt dan al snel zoveel voor een nachtje) 
maar even kijken of er bij mijn ouders nog eentje ligt...
en met groen als je lievelingskleur heb je toch weer mazzel met jouw titel als Mod

Het is jammer dat ik geen paard over heb, anders konden we hier ook het bos in
(niet zo optimistisch worden Fenn . . . )

)?
). Allemaal nieuwe dingen weer, nieuwe mensen enzo 
)
Snel even een appeltje gegeten tegen de eerste honger, die overigens niet lekker smaakte op de lege maag, en toen Toontje gaan zadelen. Toontje had er zin in! We zijn iets meer dan 1,5 uur weggebleven met dank aan een lekker doorkachelende Fiona voorop met Elles, die het tempo erin hielden

). Aan het eind van de les mochten ze van mij bij waar de ouders stonden een synchroonrondje-om-de-wereld doen, en toen ze achterstevoren in het zadel zaten liet ik Larson en Shera een paar pasjes naar voren zetten waarop regeageerd werd met 'whieehihihi' van de meisjes en applaus van de ouders

) die ook nog Laura en Rosalie ging afzetten.. we zaten als sardientjes in een blikje in haar Peugeot 206 met alle bagage, maar dat was wel grappig
En je niet lekker voelen, verdorie Annemarie.
(en hé, ik ben nu ook begeleiding
)
Vrijdagavond was gezellig, gekletst, voorstelrondjes en inderdaad de indeling en ik en de andere nieuwe leidingen zijn bijgepraat over sommige dingen. Verhalen uitwisselen, nouja gewoon leuk
En dat we op Dauwrit gingen vond ik echt heel grappig, vooral omdat Elles volgens mij haast schrok vanwege het feit dat wij allemaal brulden dat dat een leuk idee was
) en dan Fiona voorop die inderdaad vrij hard ging. Over hard gaan gesproken, die Lizette ging ook knoert hard. Het eerste gallopje op het Koeienpad nog niet helemaal, maar op het km-pad haalde ze zo mij en Vosje bij
En ik heb nog samen met Laura (mijn medebegeleidster van week negen) een buitenritje gedaan met vier leskindjes. Ik als heuse, echte leiding op Joey voorop. Dat ging hartstikke goed, tussen de bedrijven door probeerde ik wat paadjes aan te wijzen voor Laura die voor het eerst in het bos kwam, ik wist Bonita bij de groep te houden en heb het meisje op Fiona dolblij gemaakt door 'hard' te galloperen op het snelwegpad. En Joey was strontbraaf, wat een fijn paard is het dan.
(of hij is zijn mobiel kwijt, of hij denkt er niet aan of wat dan ook), ach ik merk het we weer..

Uiteindelijk heb ik geen taart meer genomen ook, ik vond dat de vliegen er iets te veel van genoten hadden
(Toen Jessica er eindelijk was, reed ik net mijn rondje)

Maar nee, ik kan dan gewoon niet. Punt uit. Wanneer was de trektocht nou ook alweer Tessel? Misschien dat ik dan toch...
Nog een paar snikjes gelaten van de schrik toen ik er weer opgeklommen was, maar verder niets aan het handje.
) 
)