Was je nog geschrokken van het vallen? Of viel het mee (een meevallende val
)?
He, gek lijkt me dat, om afscheid te moeten nemen van je les en (eigenlijk) van het Lamoen. Maargoed, een afscheid is het nooit hoor, want je blijft vast langskomen. Kijk maar naar mij, ik woon ook eigenlijk veel te ver weg maar ik kan het niet laten om nog steeds naar het Lamoen te gaan.. 
Sowieso idd raar om met school klaar te zijn. Ik ken het gevoel wel. Maar er breekt vast een hele gave tijd voor je aan nu, of iig in september in Wageningen (toch?
). Allemaal nieuwe dingen weer, nieuwe mensen enzo 
(Als je trouwens nog mee wilt op trektocht kan dat hoor, we hadden 13 mensen maar eentje heeft afgezegd. Zitten we wel wat krap met pony's, maar Jannette kan er nog wel eentje bij regelen
)
Leidingweekendje was leuk! We hebben gisteravond bijgekletst en de nieuwe leiding-mensjes wat bijgepraat over hoe en wat. Daarna hebben we de pony's voorgesteld en nog wat gekletst en een indeling gemaakt voor de zaterdag (wie deed welke les/buitenrit), aangezien er geen Paulines of Kirstens aanwezig zouden zijn en daarna met wat chipjes erbij nog meer gekletst en tussendoor nog besloten dat we tóch maar op dauwrit gingen 
We lagen pas rond 01:00 in bed, en 's ochtends ging de wekker om 05:45
Snel even een appeltje gegeten tegen de eerste honger, die overigens niet lekker smaakte op de lege maag, en toen Toontje gaan zadelen. Toontje had er zin in! We zijn iets meer dan 1,5 uur weggebleven met dank aan een lekker doorkachelende Fiona voorop met Elles, die het tempo erin hielden
Rond half negen zaten we aan het ontbijt en hebben we met Jannette het thema doorgesproken, en de rest van de dag hebben we besteed aan het uitwerken van het thema, wat creatieve dingen gemaakt en natuurlijk les gegeven en buitenritten begeleid. Fenna heeft 's middags een lesje gegeven aan twee kleine meiden (Michelle en Merle) en dat ging al heel goed 
Daarna heb ik nog een lesje gegeven aan twee nóg kleinere meisjes (op Larson en Shera), van wie de ouders aan de bakrand stonden met camera's (zelfs het poetsen werd gefilmd
). Aan het eind van de les mochten ze van mij bij waar de ouders stonden een synchroonrondje-om-de-wereld doen, en toen ze achterstevoren in het zadel zaten liet ik Larson en Shera een paar pasjes naar voren zetten waarop regeageerd werd met 'whieehihihi' van de meisjes en applaus van de ouders
Ze liepen naderhand helemaal vrolijk huppelend en zingend weg en als klap op de vuurpijl kreeg Shera's hoofd van de ene nog een knuffel van heb ik jou daar waarop Shera helemaal verbaasd keek, echt superschattig 
's Aonds hebben we gezellig geBBQ'd en daarna ben ik naar Deventer gebracht door Priscilla (nee, niet die lelijke
) die ook nog Laura en Rosalie ging afzetten.. we zaten als sardientjes in een blikje in haar Peugeot 206 met alle bagage, maar dat was wel grappig