Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pluutje schreef:Voor de geïntresseerden; er komt een clinic van Tyrza bij wennekers... viewtopic.php?f=69&t=650182
Joki schreef:wie wil er voor mij een weiger mail sturen heb nog steeds geen zin
), even mn spaarkaart 'uitgeven'. Grijs halstertje + touw gekocht (15 euro - 12.50
). Daarna lekker met Yen genixt. Lekker gepoetst, daarna in een longeerbak met elkaar gespeeld
Achter elkaar aanrennen en worteltjes uit mn zak pikken hehe. Daarna nog een uur aan de hand staan grazen en wat foto'tjes gemaakt.
Pluutje schreef:Ohw, nu je het over spaarkaarten hebt... Misschien is het idee dat ik die die ik toen van Nandoman/Mendi(toch??) heb gehad aan jou geef want ik zie het toch niet gebeuren dat ik hem nog ga gebruiken... (daar hebben we het nog wel even over op msn anders, maar ga nu weer iets "nuttigs" doen)
Ik zag nog een dekje dat ik graag wilde hebben, maar hij is wel 29.95
ladyjoy schreef:Ik ben even bij Hippodam geweest (Sorry Schim)

Joki schreef:samenvatting: ik kreeg een hong bijrijdpaard aangeboden maar is mij te recreatief rijden daarbij zou ik dan weer van mijn rijmethode moeten afwijken en dat heb ik het afgelopen jaar meer dan genoeg gedaan en doe ik nooit meer. Ook staat het paard te ver. Zij denkt dat ze me een lot uit de loterij aanbiedt (zou met de halffries wel eens een bcrossje mogen rijden) en dat ik meteen ja schreeuw en ik heb er geen zin in dus moet nu nog een weigermail schrijven.
Wat Tyrza betreft ik zou het niet doen maar er zullen zat mensen die het zo wel doen

Dat je toch liever voor de dressuur gaat dan recreatief rijden dus het paard niet geschikt voor je is. En bedankt voor de moeite
Joki schreef:haha ben ik te eerlijk voor dus ga zo wel een mooi verhaal maken

Alleen nog wat last van hoofdpijn (wat al wel mindert), dus hij en mn moeder gaan morgenochtend even langs de HA.