Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
was lekker! Ging zonder zadel rijden, maar Ban vond het niet zo'n strak plan langs die sproeiers, maar kon er steeds dichterbij rijden en daarna gewoon er doorheen. Was wel grappig want ik lag er steeds bijna naast omdat hij de held moest uithangen.
. Nu springen we 60/70 ongeveer... met oefenparcours ga ik denk ik 50-60 doen... 

dus al haal ik een 1, ik sta alsnog een voldoende haha. Wel dom eigenlijk, ik heb juist voor een economie maatschappij profiel gekozen omdat ik slecht ben in exacte vakken....sta voor bijna elk vak in mijn profiel een onvoldoende
Behalve voor ANW! (en laat dat nou net een mix zijn tussen scheikunde,natuurkunde en bio)
ga niet voor niks ander profiel doen volgend jaar
. 
_lies_ schreef:Welke liedjes worden er nog meer vaak gezongen?
Vanny_ schreef:vind ANW wel aardig wat verschil hebben met die vakken zelfga niet voor niks ander profiel doen volgend jaar
.

Vanny_ schreef:vind ANW wel aardig wat verschil hebben met die vakken zelfga niet voor niks ander profiel doen volgend jaar
.
En ik ga E&M doen met wis. A, Duits + Frans en bio.
(nu heb ik EM profiel met frans als extra taal en m&o en tekenen) NOOIT MEER M&O VOOR MIJ! pfff....echt vreselijk.
moet er niet aan denken
maar moest er wel hard voor werken... en daardoor gingen m'n andere cijfers ook omlaag.
knap van je hoor! Echt een pittig profiel zeg! (Volgens mij is je profiel bijna hetzelfde als NT?) _lies_ schreef:En julia is zo mooi ze heeft van die mooie billen, de ene houdt ze stijf de ander laat ze trillen

lijkt me luek als ik een keer met jullie mee ga op buiten rit
ik hou van zingende groepen