manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 20:07

Jaaaa lisiduna! haha, dat riep ik zaterdag ook al tegen marieke Ja wordt echt nog een keer tijd! Haha! uhm... *pakt agenda* heb het ergens wel, vakantie... 25 - 29 februari is mijn vakantie Lachen heb jij dat dan ook? (het weekend daarvoor kan het ook wel op zaterdag middag Ja )

Kiezen we wel beter weer uit dan dit hoor en zonder onweer Haha! Nog meer mensen zin om dan lekker mee te gaan knallen? Hyper!

Ja.. beetje jammer dat zij eruit moest.... Opsich was haar foto nu ook niet echt mooi en die van Renee wel, maartoch... Volgende week Jael of Renee Ja Ga vanaaf Project Catwalk nog even kijken Haha!

en ik heb mn rooster... Maandag en dinsdag om half 9 op school Scheve mond Dus Kims.. heb jij toevallig een van die dagen de échte vroege trein? Schijnheilig die van 10 voor half 7 of zo? *pakt rooster erbij*
Verder woensdag vrij, donderdag om 13.15 beginnen en op vrijdag om 9.15 Lachen Kunnen we een keer samen treinen en metro-en?
Heb je trouwens nog last gehad van spierpijn na de val van Nous?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:44

Jaa, ik wil mee naar Lisiduna, regel jij ff een snelle Jelle voor mij Anne Knipoog Ik moet nog wel wat dagen werken die week, dus voor mij komt donderdag of vrijdag het beste uit, anders het eerste weekend van maart, dan ben ik ook nog vrij. Verder maakt t me niets uit qua tijd ofzo!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 20:59

Qua tijd wordt het een tijd dat het laag tij is Knipoog haha
oeh snelle Jelles.. Promis (weet je nog die zwarte waar ik op zat) was wel snel opsich, en Bonus (die ene vos waar mn pa op reed de laatste keer bij jullie) is ook écht heel snel! Wel beide paarden... Verder zou ik ff in de agenda van mn moeder de namen op moeten frissen Clown Zowiezo weinig pony's hoor Thirz die ik ken Lachen Ja Shelly, maar die loopt dus geen strandritten meer.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:47

Nou voor mij wordt m dat dus dan niet naar lisiduna, moet natuurlijk gewoon werken op donderdag en vrijdag.....helaas andere keer dus!!!
Cis je krijgt het nog druk, al die paarden die je moet meeten....maar zeg maar wanneer voor jou kan, ik ga eigenlijk elke dag wel ff naar Jade.... En ja, ze is 2 centimeter kleiner als nous, maar ik hoop dat ze nog groeit haha, kan best toch, ze is ten slotte pas 5.....
Nel, jammer dat je niet kon vandaag, Jade was echt super relaxed, kon met een vrij lang teugeltje rijden in de bak.....daarna nog ff rondje door het dorp, geen enkel probleem....zaterdag gaan thirz en ik echt op buitenrit, niet te ver natuurlijk, maar wel naar t nieuwe bos. Strand zit er pas in als nous weer helemaal op en top is, dus dat duurt misschien nog wel ff..... maar cool dat Daniel loopt, hij is er snel bij voor zijn leeftijd....
Bar sterkte met je been.....Gaat ff teruglezen wat er is gebeurd, want volgens mij heb ik dat gemist..... Bloos

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:58

Lisiduna zou voor mij het beste door de week kunnen en ik ga 3 maart al weg....dus dan in die week van jouw vakantie Anne?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 22:59

Jups, dat moet wel kunnen in die week Ja Jammer dat jij dan nie kan Mariek... Kun je voor die week ook niet een keertje een dag wisselen? of is dat heel erg lastig?
*kijkt even of ik de waterstanden kan vinden*

Hee, super dat Jade zo relaxt was! Knappe pony! Braaf hoor! en komt vast helemaal goed met die rit zaterdag! Is het misschien een idee dat ik in plaats van donderdag (heb dan nog best mn tijd nodig voor mn portfolio vermoed ik...) zaterdag mee ga? Of gaan jullie liever lekker met zn tweeen weg? Zowiezo is t ruiterpad van t nieuwe bosje een beetje lastig fietsen heb ik ervaren Vork hihi En de fietspaden zijn natuurlijk ook best ver weg... Humz, nouja ik kijk even hoever ik morgen kom. En anders ga ik gewoon zéker nog een andere keer mee Haha!

waterstanden
za 23 feb 03:17 242
09:45 -227
15:37 250
21:50 -184
zo 24 feb 03:52 244
10:22 -222
16:12 242
22:26 -183
ma 25 feb 04:27 240
10:56 -212
16:46 229
22:56 -180
di 26 feb 05:01 230
11:26 -200
17:18 211
23:26 -175
wo 27 feb 05:36 213
11:56 -186
17:56 191
23:50 -168
do 28 feb 06:09 192
12:26 -170
18:35 168
vr 29 feb
03:18 00:26 -154
06:44 162
12:59 -148
19:26 139

Tsja,... zowiezo een keer smorgens dan denk ik? (als ze nog steeds rond 10 uur of 14 (??) uur vertrekken) Maar dan maakt het tussen de donderdag en de vrijdag niet zo veel uit... Ja, de donderdag wel iets beter tij.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 12:15

Had me erg leuk geleken Lisiduna, maar dat zit er helaas niet meer in! Houden jullie volgend jaar een datum voor mij vrij? Knipoog

@ Thirz: whoei, ons paard is weer getemd Knipoog Ik heb besloten me helemaal te verdiepen in het grondwerk. Dan ben ik én bezig én het is nuttig! En ook daarin kan je leskrijgen dus Nous gaat zich met mij ook niet vervelen.

@ Anne: er gaat geen trein meer om 06:20! Wel om 06:16. Dus niet te laat komen Knipoog . Ik heb hem regelmatig, had 'm gisteren ook nog. De school heeft besloten dat ze de lessen voortaan om 08:30 laten beginnen, evenals de toetsen. Wat fijn! Scheve mond
Ik heb mijn definitieve rooster voor volgende week nog niet. Zodra ik die heb laat ik het je weten.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 13:00

ja, zoiets was de tijd idd. Had niet precies gekeken, maar dat was wel mn plan geweest hoor Knipoog Kom liever niet te laat!
Altijd leuk scholen die dat ineens bedenken... Nouja wel leuk dat we dan misschien samen kunnen reizen uhm.. slapen Tong uitsteken
Die toetsen op dat tijdstip zijn helemaal zuur! Bloos! Echt veel speling heb je op dat tijdstip niet...
maar das goed, laat maar weten Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:47

Kims je hebt een bondgenootje; ook ik mag Lisiduna overslaan, want met een geopereerd been gaat rijden dan toch niet zo erg lekker... Whahaha bedenk me net; zouden we niet samen mee kunnen op een huifbed Haha!:D Hihi zie het al helemaal voor me!!!
Lekker van die schooltijden, ik weet ze ook nog maar al te goed, bah!
Marieke: wat fijn dat Jade weer zo braaf was, het is echt een lieve pony hoor, dat ze het allemaal zo cool ondergaat. Zaterdag maar eens een lekkere rit maken dan!
Nel, hoe staat het met de loopontwikkeling van Daniël? Het gemiddelde ligt rond de 12 maanden, dus hij is echt supersnel! Lag hij met de andere ontwikkelingen ook al zo voor?
Cis, veel plezier op Annemoon! Je kunt helaas niet meer mee naar Janis, maar anders had je daar best nog op gekund!
Vandaag voor de laatste keer gereden voor een tijdje; volgende week dinsdag wordt ik al geopereerd. Getsie, wil er nog niet teveel aan denken, zenuwen komen toch altijd al zo snel bij mij. Maar goed, het rijden vandaag ging weer lekker, dus het is wel een goede afsluiter. En dan maar hopen dat ik er snel weer op kan! Thirz heb ik al gestrikt al meeloper, de eerste keer dat ik er weer op ga Clown Nous had er ook weer zin in vandaag; ze liep weer goed he Thirz?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:49

Hoezo moet je weer worden geopereerd Bianz? Dat heb ik even gemist geloof ik!
Mn been doet ook nog steeds flink pijn, heb wel gewoon gereden maandag en gisteren... Sharon is echt te hyper, snap echt niet waarom ze zo druk is. Ze staat veel meer buiten dan normaal en loopt eigenlijk gewoon evenveel...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 14:52

Mariekje, ja ik vond het ook wel jammer dat ik niet meer kon komen, baal er best wel van want elke keer als ik voor jou of bianz wil komen dan is er wel iets, of het regent of...
Die man van wolter en dros was er om 10 over half 12 pas en ging iets voor half 1 weg.
Daar blijf je dan een hele ochtend thuis voor...
Misschien morgenavond, ik laat het je nog wel weten, ik weet niet of wilco plannen heeft voor donderdagavond? Knipoog

Tja en Daniël die is er nu best snel bij ja want hij is nog geen 11 maanden.
Maar hij durft nog niet super zelf te lopen, als ie bang wordt gaat ie gelijk weer tijgeren. Tong uitsteken
Met woordjes zeggen was ie ook wel snel en hij kon al heel vroeg stevig zitten, maar kruipen doet ie weer niet.
Hij tijgert en als ie wil gaan zitten of staan dan gaan pas die knieën onder zn buik. Verward

Ik heb nog een paar foto's net gemaakt, hij ging aan een tafeltje staan...

Afbeelding
Afbeelding
En even een stukje los proberen...spannend... Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
o jee hij kan nu overal bij... No Cheer
Afbeelding
concentratie

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:00

How sweeeeeet! Knap ventje Haha!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:14

Dankjewel!!!!!!:)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:17

Goh Nel, Daniël is er echt razendsnel bij!
Wat is het toch een leuk ventje! Lachen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:05

Sorry dat ik even kom binnenvallen maar omdat ik hier in het begin wel eens kwam heb ik een mooie stip bij het topic en kijk ik af en toe nog wel eens mee. Kijken naar leuke foto's enzo.

Dus bij deze wil ik Kim even feliciteren met d'r zwangerschap Kusje Go jij! Go jij!

*Scheert zich snel weer weg Nagelbijten / Gniffelen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 10:44

Ja, nee kan niet hoor Marjon.. Zomaar meelezen, écht nie! Tong uitsteken Kortom: je hoeft je niet zo te verontschuldigen hoor Lachen

Nou ik zou nu ook al echt in de zenuwen zitten hoor Bianz! Bah, ik ben ook tegen operaties, onderzoeken en weet ik t wat Suc6 alvast tegen de zenuwen alvast heeel veel suc6 en sterkte met de operatie! (en met die paarse en groene konijnen enzo daarna Nagelbijten / Gniffelen )

Ah en wat een lieve, stoere foto's van Daniël! Hij vind zichzelf volgens mij ook echt al hét mannetje Tong uitsteken hele smile op zn gezicht! Haha! hihi
en ja Nel, nu kan hij óveral bij! Knipoog hihi

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:50

@ Bianz: dat huifbed vind ik trouwens een prima idee! Zo zijn we toch nog onder de paarden Haha! . Veel succes met je operatie en met de boterham-verstop-acties.

@ Marjon: dankjewel Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 12:00

Whahaha, ziet jullie al in dat huifbed liggen met twee knallende Lisiduna paarden ervoor Clown *proest*
Lijkt me een leuk idee! Haha!
hihihihi

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:14

Hoi Marjon Doei! Gezellig dat je even langskomt!
Leuke foto's van Daniel zeg; pas maar op dat ie niet alles van je vensterbank gooit Clown
En als jullie meegaan op een huifbed, pas ik voor mijn rit; wil ik veel liever naar jullie kijken en foto's maken Tong uitsteken
Bianz: zodra je meekan naar stal haal ik je op hoor, we zorgen er wel voor dat je geen afkickverschijnselen van de paarden kan krijgen Knipoog

Vandaag heerlijk van het zonnetje genoten met een buitenrit, Nous genoot ook lekker. Zelfs een galopje gedaan en ze was superbraaf Lachen Dus ben helemaal klaar voor zaterdag!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:54

Ahhh Nel wat een superleuke foto's!
Hij heeft echt van die pretoogjes hihi, zo van "kijk eens wat ik kan!"
En wat spreken we nog af voor morgen, ga jij liever 's ochtends of 's avonds en met de auto (als je met de auto gaat, kan ik dan een lift krijgen?)
Voor mij maakt het op zich niet zoveel uit.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:11

Nou, hebben jullie even de tijd? Tong uitsteken Heb een 'kleine' selectie van de in totaal 900 foto's gemaakt! Heb de meeste tempels enzo achterwege gelaten, anders werden het wel erg veel foto's. Maar mocht je interesse hebben, je mag altijd langskomen op de rest de bekijken Lachen

Op de heenreis vlogen we over de alpen; heel mooi!
Afbeelding

Dag 2, gelijk om 5 uur op om naar de Koningsvallei te gaan waar veel sacofagen lagen. We zagen mooi het zonnetje opkomen
Afbeelding

Dit was echt een enorme tempel Wow!
Afbeelding

En je ziet overal van die tekeningen en inscripties, heel knap.
Afbeelding

Afbeelding

Rij sfinxen
Afbeelding

Vanaf de boot zicht op het leven aan land
Afbeelding

Afbeelding

Mooie zonsondergang
Afbeelding

En hele rij paarden met koetsjes, die vond ik zo zielig Verdrietig
Afbeelding

Op de bazaar waar al het eten buiten staat waar ook auto's enzo langsrijden, super hygienisch!
Afbeelding

Zo ziet de weg eruit Clown
Afbeelding

Overbeladen ezel
Afbeelding

En dan de piramides! Eerst de trap-piramide
Afbeelding

En de grootste piramide
Afbeelding

Zo groot waren de stenen
Afbeelding

En deze gast wilde met mij op de foto Clown
Afbeelding

Helaas dus door het mistige weer slecht zicht op de piramides
Afbeelding

De sfinx voor de piramide
Afbeelding

En als je vanaf de andere kant keek, zag je dit beeld; de piramides bijna in de stad!
Afbeelding

Nog een grote moskee
Afbeelding

En hier zaten we de laatste paar dagen, niet slecht he Cool
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:13

Wauw Thirz! Super mooie foto's zeg!
Ik snap dat je er echt van genoten hebt, super joh!
Wil graag nog wel een keer alle foto's komen bekijken Haha!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:25

Supergave foto's Haha!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 17:26

Gaaf dat Nous zo braaf was! lekker nog een galopje kunnen doen buiten OK dan! Brave Nous! haha Vandaag was (is) t daarom ook lekkr weer! We zijn ook lekker naar school gaan lopen Ja Beetje jammer dat t in Rotterdam is tussen t verkeer en alle wegopbrekingen, maar verder echt lekker! Haha!

Oeh en ik heb t al gezegd, maar ik vind de foto's echt gaaf! En ik wil ze zeker een keer allemaal komen bekijken Haha! *jaloers* Nee daar waar je de laatste paar dagen zat, was niet slecht nee Tong uitsteken
Hihi, jij wilde ook duidelijk érg graag met die gast op de foto Vork Had je geld voor moeten vragen, net als bij WIDM Tong uitsteken
Citaat:
zag je dit beeld; de piramides bijna in de stad!

Ik vind dat zo bizar eruit zien.. past echt totaal niet bij mijn plaatje zegmaar. Piramides en dan die stad ervoor. Zal wel normaal zijn hoor, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon niet

Maar super gave foto's thirz! Vind ze ook echt mooi! Goede koop gedaan dus met die nieuwe camera Knipoog Ben ook heeeel benieuwd naar de rest! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 20:52