Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 09:49

Marieke_ schreef:
en wanneer wilde je er naartoe anuschka?

Het liefste of donderdagochtend/ begin middag of zaterdag. Vrijdagavond kan ik niet (etentje van de zaak)

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:52

Dan kan ik niet Sorry

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:57

ik zou wel willen maar ik kan niet

moet werken en zaterdag ga ik naar Farretje!!!! jippie jippie jippie

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:58

Marieke_ schreef:
Dan kan ik niet Sorry

Jammer, wanneer zou je evt. wel kunnen dan?

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:59

Volgende week donderdag kan ik wel, als ik dan de auto mag lenen

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 12:11

Dan kan IK weer niet....moet werken....dáárom!

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:30

anous wat moet je hebbe dan als ik vragen mag je heb toch alles al wat je nodig heb hihi
maar is het een grote paardenzaak dan of niet heb er nog nooit van gehoord lijk me wel een keer leuk om erheen te gaan
alleen ik heb niks nodig maar hoelang is het rijden dan met de auto
weten jullie dat van stal zegmaar dan

gr

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:17

vesratje schreef:
anous wat moet je hebbe dan als ik vragen mag je heb toch alles al wat je nodig heb hihi
maar is het een grote paardenzaak dan of niet heb er nog nooit van gehoord lijk me wel een keer leuk om erheen te gaan
alleen ik heb niks nodig maar hoelang is het rijden dan met de auto
weten jullie dat van stal zegmaar dan

gr

de blue ribbon fleecedeken, bijpassend bij mijn transportbeschermers en halster Verder heb ik echt helemaal niets meer nodig
Het is geen supergrote zaak maar ook niet erg klein, wel leuke dingen (vroeger dan want ik ben er echt al jaaaren niet meer geweest dus weet niet hoe het nu is )
Ik denk dat het vanaf stal ongeveer een klein half uurtje rijden is

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:30

zo gister heb ik Brt eerst even afgemat in de bak hahahaha
en daarna naar buiten ! ging echt super gewoon los teugeltje ontspannen niks aan de hand ook gedraafd ging ook super!
ik had graag een galopje gedaan maar helaas daar was het een klein beetje te nat voor !!

Hee joyce lekker lessen vanavond ik kom naar je kijken hoor! ben heel benieuwd hoe het gaat!!
succes!!

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:47

Fardos schreef:
zo gister heb ik Brt eerst even afgemat in de bak hahahaha
en daarna naar buiten ! ging echt super gewoon los teugeltje ontspannen niks aan de hand ook gedraafd ging ook super!
ik had graag een galopje gedaan maar helaas daar was het een klein beetje te nat voor !!

Hee joyce lekker lessen vanavond ik kom naar je kijken hoor! ben heel benieuwd hoe het gaat!!
succes!!

Super Renée dat Bart braaf was buiten! Balen he dat alles zo nat is Was je gisteren lekker vrij?
Ik heb pas met Ko ook weer galoppie gedaan buiten (naast de grintpaden, dat was toen nog redelijk te rijden, weet niet of dat nu ook nog kan)

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:27

hoihoi,

ja was echt gaaf ik was helemaal happy!!!
ja ik baal wel heel erg van die paden hoor ik heb her en der in het gras gedraafd alleen soms werd het ineens heel nat dan liep hij bijna in telgang hahaha was echt grappig nou ja zo voelde het snappie

ik durf het niet aan met dat gewicht te galloperen met draven zakte hij al steeds een beetje weg ik vond het een beetje eng
ik ben dan bang dat hij gaat glijden of stel dat ik hem niet meer terug krijg hihi
nog even wachten tot het weer iets droger is

waneer gaan jullie nou naar Staro

ik was gister middag vrij lekker he!

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 09:58

Mogguh, het is hier weer heerlijk rustig
Karin en Ireen, Onno komt maandag rond 12.00!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:10

a.s. maandag bedoel je? Ik ben vrij maar moet tot 12:00 uur thuis blijven voor een gascontrole aan de meters. Hoop dat ik dan op tijd ben voor de Onno.

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:15

spettertjuh schreef:
a.s. maandag bedoel je? Ik ben vrij maar moet tot 12:00 uur thuis blijven voor een gascontrole aan de meters. Hoop dat ik dan op tijd ben voor de Onno.

Jep a.s. maandag
Ik maak we een lijstje voor Onno zodat hij weet welk paard hij moet hebben

Hé Joyce, heb je nog spierpijn van je les? Heb helaas niet echt iets kunnen zien van je les, ging het goed?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:55

ik kan er dan helaas ook (weer) niet bij zijn, maar gelukkig geen ingewikkelde dingen met Evita dit keer.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:09

he Nous,

De les ging echt SUPER!!!!! Bartje was heel erg rustig en het ging echt helemaal perfect.......ben ook heel erg blij!!! Had allemaal supporters staan bij de bak, dus ben blij dat er niets geks is gebeurd

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:56

stilletjes hier...

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:27

Iedereen nog een heel gelukkig nieuwjaar (tijdje niet mijn neus laten zien, beetje druk met school en Bam).

Heb nog wat leuke foto's van Bam:
RMS Bright Dreams (Bam) als 2 jarige in de VS
Tevens goedgekeurde dekhengst (leuke nakommelingen, eentje staat er in Den Haag).
Afbeelding

Bam als 15,5 jarige in Nederland.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met Bam en mij gaat het erg goed. We gaan binnenkort onze eerste onderlinge wedstrijd starten. Gewoon om te laten zien wat we kunnen en ervaring op te doen!

verania

met verna naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:03

hai,

Zo ik ben naar buiten geweest met verna ook wel banaan. ging onwijs goed he biz.
ze waws erg braaf ze had in het begin wat angst voor fietsers die zijn zoooooo raar.
maar ze dribbelde 2 passen en liep daarna gewoon weer verder.
en na 6 fietsen had ze zoiets van o oke is dat alles.
had ook wel een ander heel goed paardje bij me dat zal wel veel gescheelt hebben.
zondag weer he anuschka.

doei doei gr van hier

Binar

Re: met verna naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:01

jarno schreef:
hai,

Zo ik ben naar buiten geweest met verna ook wel banaan. ging onwijs goed he biz.
ze waws erg braaf ze had in het begin wat angst voor fietsers die zijn zoooooo raar.
maar ze dribbelde 2 passen en liep daarna gewoon weer verder.
en na 6 fietsen had ze zoiets van o oke is dat alles.
had ook wel een ander heel goed paardje bij me dat zal wel veel gescheelt hebben.
zondag weer he anuschka.

doei doei gr van hier

Ja tuurlijk Shir, zondag gaan we weer en daarna lekker opwarmen tijdens de auto-rijles Verna was hartstikke braaf, ze keek niet eens naar de skeeler en ook niet naar die man in de scootmobiel. Toppie hoor!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:36

Ja Shir, das lekker, je kan niet zomaar Anous en Biz inpikken!!! Met wie moet ik dan naar buiten!
Of mag ik zondag met jullie mee????

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:02

Ook ik ben vandaag weer voor het eerst met Bartje naar buiten geweest, in eerste instantie wou hij niet of vond hij het eng. Maar na een paar keer flink mijn stem verheffen ging hij uiteindelijk toch de laan op. Het ging supergoed, hij was wel weer sterk maar heel braaf. Ben blij toe

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:22

Jongens, ben vandaag voor het eerst op mijn enigste eigenste paard gaan zitten ietwat nervous van tevoren omdat ik WEET hoe hij kan expoderen.

Eerst even gelongeerd, met BP en Helm...... toen de binnenbak in, er liepen nog twee paarden. Hou hier in je achterhoofd dat hij in zn broek scheit voor andere paarden.... EN nog nooit met andere paarden in de bak gelopen heeft.... en dan op een nieuwe stek

Vond het erg spannund. Ik had een springzadel geleend van een vriendin van mij, zodat ik nog enige steun had als hij zou gaan......

Ik ging erop, iets spanning...... komt de hoefsmid langs de bak gelopen met een dribbelend peerd...... Toronto kan goed passageren geen probleem, schuttie zo uit zn mouw Maar bleef met 4 beentjes op de grond...... gelukkig, gewoon zitten, been eraan en hand mee........ reageerde hij super op

naja al met al dus super fijn gereden, hij heeft zich een keer half omgedraaid omdat er een tegenligger kwam, is twee keer gaan zitten omdat er een tegenligger kwam en was een aantal keren gewoon erg gespannen omdat er een tegenligger kwam....... Ben dus heel, heel, heel tevreden, heel tevreden. EN super trots op hem......

ben gewoon gelukkig, ik had dit ook echt even nodig....... nu denk ik te weten dat ik de wereld met hem aankan. Zo vol vertrouwen als hij dan toch zo een enge situati ingaat..... vreemde binnenbak, paarden die hij eng vind er ineens bij, nieuwe stal..... en dan toch met 4 benen op de grond blijven....... Wel reageren maar eerlijk reageren en controleerbaar blijven......... echt, echt super........

ben blij

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:55

Heb je al rijfoto's Kim?

Ik heb vandaag ook super gereden, Ko pakt de methode van Astrid erg goed op. Hij was supervoorwaarts zonder dat ik er veel aan hoef te werken én hij is/blijft super nageeflijk maf paard, ik snap soms echt niets van hem...

Eef, tuurlijk mag je zondag met ons mee!

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:32

Wat is dat Anous? De methode van Astrid?