Marieke_ schreef:en wanneer wilde je er naartoe anuschka?
Het liefste of donderdagochtend/ begin middag of zaterdag. Vrijdagavond kan ik niet (etentje van de zaak)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:en wanneer wilde je er naartoe anuschka?
Sorry Marieke_ schreef:Dan kan ik nietSorry
vesratje schreef:anous wat moet je hebbe dan als ik vragen mag je heb toch alles al wat je nodig heb hihi
maar is het een grote paardenzaak dan of niet heb er nog nooit van gehoord lijk me wel een keer leuk om erheen te gaan
alleen ik heb niks nodig maar hoelang is het rijden dan met de auto
weten jullie dat van stal zegmaar dan
gr
Verder heb ik echt helemaal niets meer nodig
)Fardos schreef:zo gister heb ik Brt eerst even afgemat in de bak hahahaha
en daarna naar buiten ! ging echt super gewoon los teugeltje ontspannen niks aan de hand ook gedraafd ging ook super!
ik had graag een galopje gedaan maar helaas daar was het een klein beetje te nat voor !!
Hee joyce lekker lessen vanavond ik kom naar je kijken hoor! ben heel benieuwd hoe het gaat!!
succes!!
Was je gisteren lekker vrij?
spettertjuh schreef:a.s. maandag bedoel je? Ik ben vrij maar moet tot 12:00 uur thuis blijven voor een gascontrole aan de meters. Hoop dat ik dan op tijd ben voor de Onno.

Heb helaas niet echt iets kunnen zien van je les, ging het goed?
jarno schreef:hai,
Zo ik ben naar buiten geweest met verna ook wel banaan. ging onwijs goed he biz.
ze waws erg braaf ze had in het begin wat angst voor fietsers die zijn zoooooo raar.
maar ze dribbelde 2 passen en liep daarna gewoon weer verder.
en na 6 fietsen had ze zoiets van o oke is dat alles.
had ook wel een ander heel goed paardje bij me dat zal wel veel gescheelt hebben.
zondag weer he anuschka.
doei doei gr van hier
Verna was hartstikke braaf, ze keek niet eens naar de skeeler en ook niet naar die man in de scootmobiel. Toppie hoor!
ietwat nervous van tevoren omdat ik WEET hoe hij kan expoderen.
geen probleem, schuttie zo uit zn mouw
Maar bleef met 4 beentjes op de grond...... gelukkig, gewoon zitten, been eraan en hand mee........ reageerde hij super op
maf paard, ik snap soms echt niets van hem...