Zo vanmiddag lekker naar Teica en Ike geweest. Ik heb mijn eerste akkefietje gehad met Ike. Hij ging aan de ren door de traktor. Er was me al verteld dat die dat eng vond, mij hij reageerde wel erg overdreven. Gelukkig rende die de bak in en kon ik hem zo weer pakken. Toen de stallen gemest met een lekker muziekje in me oren. Daarna Teica gepakt en hem gelongeerd, weer zonder touw. Gelukkig loopt die al een stuk beter, veel minder stijf. Teica even gepoetst, wat foto's gemaakt en op stal. Daarna Ike gepakt, ook met hem even geoefend dat hij halthoud als ik stil ga staan en dan achteruit als ik dat wil. Vond die wel moeilijk en niet zo leuk Ook hem even gepoetst. Hij gooide nog het poetsbakje op de grond en hij schrok toen toch wel dat ik hem daarom strafde. Ook moest ik hem elke keer corrigeren zodat die stil bleef staan met poetsen. Jaja, ze opvoeding is begonnen. Nog een lange weg te gaan.
Heej meiden, wetenn jullie een paard waarop ik een keer een springparcours mag doen en wat dan gefilmd en gefotografeerd kan worden? Ik wil namelijk volgend jaar graag voor 2 maanden naar Amerika om daar te werken op een spring/hunterstal. En ze willen een spring video en foto's van me zien, maar die heb ik dus niet. Kan iemand me daaraan helpen?
_Lucy
Geplaatst: 30-11-12 23:16
uhm kan je dat niet op de manege waar je rijd regelen? daar kan je vast wel een keer een springles rijden toch? (of een andere manege)
ik denk iedergeval niet dat verder iemand een paard heeft waar je een springparcour op kan/mag rijden..
en mag ik vragen waarom je naar een springstal in amerika gaat? je bent toch veel meer een dressuur ruiter? (springstal in amerika lijkt me zelf trouwens wel heel tof!)
_Linn_
Geplaatst: 30-11-12 23:21
Ja nou op de manege moet ik er dan meteen veel voor betalen, dat wil ik nou dan ook weer niet... En op de manege hebben we nou niet echt goede springpaarden ofzo. En die advertentie van hun die op yardandgroom stond spreekt me echt zooo enorm aan! Je mag veel rijden en je krijgt veel les erbij. En ik vind springen ook echt leuk en zou het dus echt tof vinden om me daarin te verbeteren!
oke, nouja als je het zo leuk lijkt, is het het misschien wel waard er wat in te investeren.. of je moet op een andere manege proberen. maar ik weet niet of je dan meteen zou mogen springen enzo als ze je eigenlijk niet kennen
Ja maarja ik zou niet weten op welk paard ik op mijn manege een parcourtje kan springen wat er nog een beetje normaal uit ziet... En dan zit je sowieso in een groepsles... En een prive springles doen ze niet aan. Ik hoop gewoon nog iemand te vinden.
Of naar iemand gaan met een springpaard en daar vragen of ze je een lesje wil geven op een springpaard. Okee zijn niet echt goede ideeën maar kan niet zo 123 iets bedenken