We komen per 1 maart.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
grapje....
wij komen met een westfaalse ruin, een bonte kwpn ruin, en een tinker merrie. Hebben er super veel zin in maar zijn ook wel zenuwachtig hoor !!
we kijken er vooral naar uit dat de paardjes nu vaker buiten kunnen staan, ons bonte vriendje pablo moet nog rustig aan doen, hij heeft een flinke peesblessure maar we gaan m goed verzorgen en vertroetelen in de hoop dat alles weer helemaal goed komt. Eindelijk kan ik een eigen instructrice laten komen, dat was op de andere stal "not done" dus moest ik naar haar toe en dat was best een gedoe. En longeren in een afgesloten ring, helemaal fijn, 2 jaar bezig geweest met veel geduld, maar mijn duitse doordouwer vertikt t gewoon op een open cirkel, menigmaal er achter aan geskied
Nogmaals super veel zin in om naar jullie toe te komen, nieuwe vriendjes voor de paarden, kennismakingen zijn altijd leuk om te zien ! jullie hadden voorheen geloof ik de helft minder paarden dus zal voor jullie ook wel wennen zijn ?! room10 schreef:Nou hallo ! Had al eerder gepost hier, we hebben inmiddels onze stallen opgezegd en komen nu dus officieel per 1 feb naar "stal Langelaan"wij komen met een westfaalse ruin, een bonte kwpn ruin, en een tinker merrie. Hebben er super veel zin in maar zijn ook wel zenuwachtig hoor !!
we kijken er vooral naar uit dat de paardjes nu vaker buiten kunnen staan, ons bonte vriendje pablo moet nog rustig aan doen, hij heeft een flinke peesblessure maar we gaan m goed verzorgen en vertroetelen in de hoop dat alles weer helemaal goed komt. Eindelijk kan ik een eigen instructrice laten komen, dat was op de andere stal "not done" dus moest ik naar haar toe en dat was best een gedoe. En longeren in een afgesloten ring, helemaal fijn, 2 jaar bezig geweest met veel geduld, maar mijn duitse doordouwer vertikt t gewoon op een open cirkel, menigmaal er achter aan geskied
Nogmaals super veel zin in om naar jullie toe te komen, nieuwe vriendjes voor de paarden, kennismakingen zijn altijd leuk om te zien ! jullie hadden voorheen geloof ik de helft minder paarden dus zal voor jullie ook wel wennen zijn ?!
CharlyBrown schreef:room10 schreef:Nou hallo ! Had al eerder gepost hier, we hebben inmiddels onze stallen opgezegd en komen nu dus officieel per 1 feb naar "stal Langelaan"wij komen met een westfaalse ruin, een bonte kwpn ruin, en een tinker merrie. Hebben er super veel zin in maar zijn ook wel zenuwachtig hoor !!
Nogmaals super veel zin in om naar jullie toe te komen, nieuwe vriendjes voor de paarden, kennismakingen zijn altijd leuk om te zien ! jullie hadden voorheen geloof ik de helft minder paarden dus zal voor jullie ook wel wennen zijn ?!
hoihoi! Ik zag dat jullie bonte paardjes, de buren worden van mijn bonte Cas... grappig.. alles bonte paarden van stal op een rijtje. Wel zo overzichtelijk! Tot 1 feb!!
Musiess schreef:hey!! Cynthia!
Kom je met pablo enz ook?
X Debora (van Voltar)
nooit gebruikt overegens, kreeg nog een tip kwa onderlegger en die werkte . . . eindelijk ! Had ook eerst een zadel moeten kopen en daar een paard op aanpassen haha room10 schreef:Musiess schreef:hey!! Cynthia!
Kom je met pablo enz ook?
X Debora (van Voltar)
Nah das toevallig !! Ja met plo en bo, krijg je gelijk je bontje, ligt al eeuwigheid in mijn trailerkastnooit gebruikt overegens, kreeg nog een tip kwa onderlegger en die werkte . . . eindelijk ! Had ook eerst een zadel moeten kopen en daar een paard op aanpassen haha
" room10 schreef:@charlie brown, de tinker en mijn bruine paardje komen in de nieuwe stallen, het andere bontje nog in de andere stal totdat er nog een plek vrijkomt dan zijn ze weer bij elkaar in de buurt, ze staan al vanaf t begin af aan naast elkaar met z'n drietjes dus voor t eerst uit elkaar, dat zal wel even roepen worden over en weer, maar tis niet anders. Dusss t blijft nog even "bontjes verspreidt"