Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Musiess

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:33

Ik heb geen facebook helaas.. ik loop achter :o
We komen per 1 maart.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:36

Geen Facebook? Maar dan mag je helemaal niet bij ons op stal staan! :P grapje....

Tegen die tijd kom ik wel 'zeuren' om een leuke foto van je paard voor op de facebook pagina... hier staat nl een album met alle paarden van stal. Staat je paard iig op Facebook, en dat is ook heel modern :)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:43

Ow. haha die moeten dan gemaakt worden, op mn hyves.
ja ik heb nog wel hyves.. hahah owww erg!
Staan er foto's... maar dat zijn eigenlijk alleen maar rij foto's

Wilde iegenlijk eens mooie stand foto's aten maken.. maarja moet nog ff wat regelen dus *\o/*

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:58

Hoi, welkom! Ik wil je (stand)foto wel maken hoor :)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:01

@Esther28, Ik spiekte even in jou profiel en zag dat jij op Middehof gestaan heb?

Daar sta ik nu ook nog.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:02

ElizeVdS schreef:
Hoi, welkom! Ik wil je (stand)foto wel maken hoor :)

Als ik er dan sta kunnen we in iedergeval wat afspreken!

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:18

Nou hallo ! Had al eerder gepost hier, we hebben inmiddels onze stallen opgezegd en komen nu dus officieel per 1 feb naar "stal Langelaan" :j wij komen met een westfaalse ruin, een bonte kwpn ruin, en een tinker merrie. Hebben er super veel zin in maar zijn ook wel zenuwachtig hoor !! :D we kijken er vooral naar uit dat de paardjes nu vaker buiten kunnen staan, ons bonte vriendje pablo moet nog rustig aan doen, hij heeft een flinke peesblessure maar we gaan m goed verzorgen en vertroetelen in de hoop dat alles weer helemaal goed komt. Eindelijk kan ik een eigen instructrice laten komen, dat was op de andere stal "not done" dus moest ik naar haar toe en dat was best een gedoe. En longeren in een afgesloten ring, helemaal fijn, 2 jaar bezig geweest met veel geduld, maar mijn duitse doordouwer vertikt t gewoon op een open cirkel, menigmaal er achter aan geskied :( Nogmaals super veel zin in om naar jullie toe te komen, nieuwe vriendjes voor de paarden, kennismakingen zijn altijd leuk om te zien ! jullie hadden voorheen geloof ik de helft minder paarden dus zal voor jullie ook wel wennen zijn ?!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:21

hey!! Cynthia!

Kom je met pablo enz ook?

X Debora (van Voltar)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:25

room10 schreef:
Nou hallo ! Had al eerder gepost hier, we hebben inmiddels onze stallen opgezegd en komen nu dus officieel per 1 feb naar "stal Langelaan" :j wij komen met een westfaalse ruin, een bonte kwpn ruin, en een tinker merrie. Hebben er super veel zin in maar zijn ook wel zenuwachtig hoor !! :D we kijken er vooral naar uit dat de paardjes nu vaker buiten kunnen staan, ons bonte vriendje pablo moet nog rustig aan doen, hij heeft een flinke peesblessure maar we gaan m goed verzorgen en vertroetelen in de hoop dat alles weer helemaal goed komt. Eindelijk kan ik een eigen instructrice laten komen, dat was op de andere stal "not done" dus moest ik naar haar toe en dat was best een gedoe. En longeren in een afgesloten ring, helemaal fijn, 2 jaar bezig geweest met veel geduld, maar mijn duitse doordouwer vertikt t gewoon op een open cirkel, menigmaal er achter aan geskied :( Nogmaals super veel zin in om naar jullie toe te komen, nieuwe vriendjes voor de paarden, kennismakingen zijn altijd leuk om te zien ! jullie hadden voorheen geloof ik de helft minder paarden dus zal voor jullie ook wel wennen zijn ?!

hoihoi! Ik zag dat jullie bonte paardjes, de buren worden van mijn bonte Cas... grappig.. alles bonte paarden van stal op een rijtje. Wel zo overzichtelijk! Tot 1 feb!!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:25

Ja klopt, heb jaar of 6 terug op Middenhof gestaan.
Room10 sta jij ook op MH?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:27

Nee alleen ik:D Room10 staat nog op de voortstede denk ik? :D

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:28

CharlyBrown schreef:
room10 schreef:

hoihoi! Ik zag dat jullie bonte paardjes, de buren worden van mijn bonte Cas... grappig.. alles bonte paarden van stal op een rijtje. Wel zo overzichtelijk! Tot 1 feb!!

Dat is idd wel overzichterlijk.. volgende x alle schimmels naast elkaar de vossen en de bruinen naast elkaar.. haah geordende stal langelaan

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:40

Musiess schreef:
hey!! Cynthia!

X Debora (van Voltar)

Nah das toevallig !! Ja met plo en bo, krijg je gelijk je bontje, ligt al eeuwigheid in mijn trailerkast *D nooit gebruikt overegens, kreeg nog een tip kwa onderlegger en die werkte . . . eindelijk ! Had ook eerst een zadel moeten kopen en daar een paard op aanpassen haha

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:44

room10 schreef:
Musiess schreef:
hey!! Cynthia!

X Debora (van Voltar)

Nah das toevallig !! Ja met plo en bo, krijg je gelijk je bontje, ligt al eeuwigheid in mijn trailerkast *D nooit gebruikt overegens, kreeg nog een tip kwa onderlegger en die werkte . . . eindelijk ! Had ook eerst een zadel moeten kopen en daar een paard op aanpassen haha

Dat bondje mag je hhouden hoor! of weg geven. ik heb hem niet nodig, die van mij heeft een of ander zwart padje dat van Rijs zelf 'maakt'.

voltar heb ik overigens nietmeer he, ik heb nu die 4 jarige (3 toen we hem kochte).

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:56

@charlie brown, de tinker en mijn bruine paardje komen in de nieuwe stallen, het andere bontje nog in de andere stal totdat er nog een plek vrijkomt dan zijn ze weer bij elkaar in de buurt, ze staan al vanaf t begin af aan naast elkaar met z'n drietjes dus voor t eerst uit elkaar, dat zal wel even roepen worden over en weer, maar tis niet anders. Dusss t blijft nog even "bontjes verspreidt *D "

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:01

Esther28 schreef:
Ja klopt, heb jaar of 6 terug op Middenhof gestaan.
Room10 sta jij ook op MH?

Wat deborah al zei, wij staan nu op de voortstede

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:11

room10 schreef:
@charlie brown, de tinker en mijn bruine paardje komen in de nieuwe stallen, het andere bontje nog in de andere stal totdat er nog een plek vrijkomt dan zijn ze weer bij elkaar in de buurt, ze staan al vanaf t begin af aan naast elkaar met z'n drietjes dus voor t eerst uit elkaar, dat zal wel even roepen worden over en weer, maar tis niet anders. Dusss t blijft nog even "bontjes verspreidt *D "

awww, jammer! zag het al helemaal voor me, 3 van die bonte kopjes... :D

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:30

Zou wel leuk zijn geweest, ik ga zo naar langelaan.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:57

Nou welkom allemaal, volgens mij loopt de Voortstede nu ook leeg hahahahaa....... er staan er nog meer :D

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:37

Heel veel stallen lopen leeg als ik het zo hoor..
Stal eigenaren concureren ook flink volgensmij..?

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:13

dat zal weer even druk worden de aankomende tijd!

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:17

Hey Musiess, hoe lang sta je al op Middenhof? Ik heb er nl ook gestaan met mn vorige paardje.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:38

Sinds aug. 2011

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:38

Dan heb ik jou volgens mij vanmiddag gezien..jij was je opa aan t rondleiden?

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:56

Ooooh, toen was ik er allang weg :)