Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:58

Jouw paarden redden zich best daar. En hier ook hoor. Storm staat ook altijd zonder deken...vragen de nieuwe stalbuurmeisjes heel lief: Krijgt ie nou nooit een dekentje op? Is dat niet koud? Hihihihi....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:06

Jetta schreef:
Jouw paarden redden zich best daar. En hier ook hoor. Storm staat ook altijd zonder deken...vragen de nieuwe stalbuurmeisjes heel lief: Krijgt ie nou nooit een dekentje op? Is dat niet koud? Hihihihi....

dat zijn penny meisjes hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:25

Ja echt. Het zijn volwassen meiden, heel lief, maar heel penny. Met roze en lila spulletjes voor de paardjes en zichzelf!

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:44

hello ladies ben er weer, die ene die naast je staat heet niclaudia en die andere ben ik al weer vergeten. veel te veel namen in een keer om te onthouden. vandaag chess los gelongeerd was heel braaf, ik dacht kan hij even spetteren maar niets hoor. morgen heeft hij een dagje vrij en dan kan hij er donderdag weer tegenaan. super stalbaas hebben we aniet het erf is helemaal schoon, de paddocks zijn sneeuwvrij paardjes kunnen er gewoon in de longeerbak is schoon kan gewoon gelongeerd worden. netjes hoor we hebben geen klagen...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:22

Ja, we hebben de beste stalbaas ever! Vandaag heeft Zaar met Storm in de sneeuw gespeeld en rare kunsten gedaan. Mag ik hem morgen gaan plagen. Ik heb een mooie neusriem besteld en die is vandaag binnengekomen. Stevig leer met rawhide. Ben er blij mee. Kan hem pas gebruiken als Storm wat verder is denk ik. Hij heeft nu nog even een neusriem met sperriem nodig.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 09:56

nou nou media stilte hier zeg, weinig lol voor de meelezers dus haha
guten morgen -5 graden en naar ik hoop de laatste echt koude dag met al die rot sneeuw, van mij mag het warm water gaan regenen, ga ik weer lekker met mijn jongens de bossen in, ze zullen wel lekker aan het stuiteren gaan met de overvloedig opgebouwde energie

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:46

Jaja...lekker rustig hier. Jammer voor de meelezers....als ze nog niet zijn gestopt met meelezen wegens allerlei rechtmatige redenen.....
Hier alles kits. Het sneeuwt!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:49

ff aan me afkikverschijnselen toegeven hihi
Guten Morgen 10 graden en het regent niet maar het hoost haha, voor mij alles beter dan de sneeuw, gladheid en vorst.
Gisteren de boys met de bijzet gelongeert, niet te lang,wnat ze hebben tenslotte 2 weken alleen maar met los longeren wat doorbewogen. Moet natuurlijk wel eerlijk blijven, ze liepen trouwens best moet ik zeggen.
En dan het slechte nieuws, in het weekeind weer sneeuw, paar dagen weer normale temperaturen en dan vanaf midden volgende week weer een koudegolf, dat is wat de weervoorspellingen zeggen, ik hoop dat ze het zoals gewoonlijk hartstikke mis hebben, afwachten maar weer.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:20

Hahaha. Hier was het redelijk droog vandaag..nou ja, vanmorgenvroeg niet. En gisteren woei ik zowat van mijn fiets. Maar het is idd niet koud en niet glad. In het weekend weer wat kouder, maar droog. Ik wil liever wat warmer en droog.....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:48

Ik wil het ook droger en warmer Jetje, maar geloof niet dat dat al gaat lukken er komt weer vorst en sneeuw aan zetten zeggen ze.

Guten morgen, 6 graden en het regent, daar ben ik weer eens.

Gisteren in 2 graden en de ijsregen en sneeuw toch met Aiko een heerlijke bosrit gemaakt, veel wind was er ook nog, flink de gang erin gehouden om warm te blijven hihi.
Vanmiddag komt Lara, kan ze mooi wat met Joep meloen doen.
Ga ik weer ff mijn huis poetsen na een zeer gezellig weekeind met mijn neef , vrouw en kleine Yara van 2

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:26

Ja hier was het ook waaien met miezerregen. Maar geen nood, gewoon aan het werk met mij ondeugende aap. En ja...dan zit de vliegende galopwissel er ook ineens op. Nog wven doortrainen van de week. Iets meer beheersing is wel leuk...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 10:38

guten morgen
1 graad en weer een hele leuke laag sneeuw maar niet heus.
Na een week weer leuk te hebben gereden met de jongens is het nu weer even over met de nachtvorst en de sneeuw dus.
Jongens dus maar zo goed mogelijk, in de middag, als alles weer een beetje ondooit is, beweging, longeren in de bak geven, komt ook weer goed.
Ik heb mijn kleine teen zo gestoten, onwijs dik en blauw en kan amper mijn sneeuwboots in, getver en ik ben weer verkouden , na 10 jaar zomaar voor de 2de keer, bofkont ben ik

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:09

Inhaalslag voor je verkoudheid. Hahaha. Zeg...zullen we hier eens stoppen? Al die meelezers zijn al dood of oud. Hopeloos ouderwets toch...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:01

Jetta schreef:
Inhaalslag voor je verkoudheid. Hahaha. Zeg...zullen we hier eens stoppen? Al die meelezers zijn al dood of oud. Hopeloos ouderwets toch...

ja wordt tijd om hier te stoppen haha, maar je ziet wel wie hier de die-hards waren hè, hihi
Ik was al aan het afkikken

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:59

Juist ja. Zoiets dacht ik al....

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:58

he ladies gaan we hier stoppen met schrijven?? kan je anders niet meeschrijven in het kippenhok aniet? ben ook niet zo'n hele grote schrijver, maar van tijd tot tijd vind ik het wel grappig. moet zeggen zit tegenwoordig ook veel op facebook heb je dat aniet is ook wel leuk heb trouwens geen idee hoe dat werkt met duitsland weet jij dat?
hier is alles oké. chess doet het prima bij langelaan hij heeft het erg naar zijn zin en ik ook...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:24

Haha...Aniet heeft al lang feestboek! Het web werkt ook in DL Regina!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:02

hahahaha hoe grappig kan het worden Regien, we zijn allang vrienden op gfeestboek hihihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:11

Kappe nah hier!

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:11

af en toe ben ik zooooo blond. je hebt gelijk aniet 8)7 8)7 :o?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 14:14

hey Regien we moeten hier kappen van Jetje haha, nou ben je er weer en ikkke ook

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:22

Kappuh nah!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:55

Jetta schreef:
Kappuh nah!

jaja