Ach jo, we zien wel toch? Het duurt nog zo'n tijd, we zien op kamp wel wat we doen toch? We bedenken wel iets leuks, we vinden dan vast wel het een en ander bij elkaar .
Jaa het is indd wel sonde om speciaal voor kamo wat te kopen en vervolgens niet meer te gebruikenJaa hoe was het elise?
Agja ik neem toch stuk of 6 dekjes mee dus zal wellicht een kleur hebben Moet alleen echt nog ienemienemutte gaan doen welke dekjes ik meeneem
DewiRox schreef:Hey Elise! We hebben je wel gemist hoor .Was het lekker? Je bent behoorlijk bruin geworden zeker?Ik jullie ook hoor Het was lekker weer en ben een beetje bruin. Maar het valt nog mee. Heb ook veel in de schaduw gezeten.Ik heb net gereden op Vally en het leek net alsof ik een jaar niet heb gereden. En het is maar 7 dagen
Haha dat gevoel ken ik Elise Of als je 1x op 'n ander peerd hebt gezeten en dan weer op je eigenste kruipt vind ik ook raar
lovestimba schreef:Haha okee,heb je in egypte ook gereden ?Nee, we zijn alleen maar in het resort gebleven. Ik heb wel gesnorkeld (heel kort, want toen zag ik kwallen ) maar dat was ook op het resort.
Jaaa snorkelen was echt leuk . Allemaal mooie visjes en koraal. Maar wel echt super zout! (de zee dan hé ) Hoe zit het trouwens met de meetings?
Okeee. Wie ging er eigenlijk 5 mei allemaal mee? Dan kan ik wel even vragen hoe duur het ong. wordt en of het mogelijk is.
DewiRox schreef:Hay!Ik zit in de bus, moet naar de ortho..Maar ga wel even meteen een lekker swirl ijsje halen Ik mag morgen naar de tandarts