ja eigenlijk wel, maar dat heb ik niet dus doe denk ik gewoon uh tja weetniet verzin wel wat heb wel een jasje, geen broek, en me laarzen pas ik geloof ik ook niet meer
Nou Britt van mij zal je waarschijnlijk ook geen last hebben, want bij ons zijn dan ook proefjes en ik start dan dus zelf ook. Doe jij eigenlijk ook mee dan lin??? Ik weet nog niet op wie ik ga... Denk dat het Gijs wordt, al weet ik niet of dat een suc6 wordt. Of iedereen moet lekker in de kleine bak gaan indrijden en ik in me uppie groot, maar daar moet ik het met Linda(onze instructrice) maar eens over hebben
Werken was vandaag best chill eigenlijk, alleen is van half 1 tot 6 best wel een rottijd want dan heb je net geen recht op lunchpauze maar het is net vroeg om van tevoren te lunchen(helemaal omdat ik dan eerst uitslaap) haha
Huh Britt wat zei ik? Wis ik nie meer... Ik denk dak nog een x oversla lous, want heb 1 oktober trouwerij van me tante en dan zijn we zaterdag pas ergens terug... En als ik dan nog op school zou zitten moet ik denk ik zondag weer terug.
En me camera ligt in Leeuwarden dus ik zou kijken of ik dan een foto kan maken. Oh er is hier nu visite want Kees viert ze verjaardag. Ik mocht gelukkig om half 9 weg van me werk, maar ben tog wel moe...
Britt_Sisi
Geplaatst: 18-09-10 22:42
_Linn_ schreef:
Is het 3 oktober dan? Dan kan ik wel namelijk (denk ik....) lijkt me wel leuk!