PrimaDonna_ schreef:haha ik moest toen zelfs nog huilenomdat ik zoveeeel energie erin stak om haar die wei door te krijgen, Aniek stelden mij toen helemaal gerust en mocht toen op Maroc een rondje hahahaha !
ik vond Mexico ook echt wel heel leuk
ja dat was ook wel sneu, doe je zo hard je best, luistert dat beest nog niet
en aniek was lief, ik moest dicapri heel erg op mijn zit rijden, alleen toen we met z'n allen door de waterbak wouden
ging die er toen een paard keer vandoor, maar ik mocht dus niet echt aan de teugel zitten, want daardoor was die dus zo gaan steigeren bij iemand.
maar daar heeft ze me toen heel goed mee geholpen, en de rest van de jt is het ook echt goed gegaan
omdat ik zoveeeel energie erin stak om haar die wei door te krijgen, Aniek stelden mij toen helemaal gerust en mocht toen op Maroc een rondje hahahaha !
En ik moet ook nog ergens boodschappen doen vandaag.. en de was.. en stofzuigen.. En m'n vriend komt vanmiddag/vanavond. Denk dat ik hem maar mee uit eten neem 

maar was uiteindelijk wel heel leuk!! Ik had toen ook nog wedstrijdpad samen met Ramon gedaan omdat ik mex gewoon niet achter de andere aan kreeg