Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar dan wel twee daagies vrij gelukkig! Mallow schreef:Ja 8 maanden pres, nog geen super lange tijd, maar alles gaat nu gewoon super poedersuiker, en alles zit tegen, en hij reageerd niet op mn smsje, dus ik haal me meteen weer van alles in mn hoofd, maar wil m ook niet bellen.. Wil niet wanhopig over komen ofzo.
Dillema's

)
Princesspres schreef:das wel een heel recept wilma![]()
ben je denk met een fles halen alsnog goedkoper uit.
Werkt het wel karin die home mage vliegenspray?

Uiteindelijk komt het allemaal weer goed! 
Deze week nog druk aan de slag met verslagen.. Pff.. dan kan ik beginnen aan mijn onderzoek

sybje schreef:Oh oh oh... Een hele goeiemorgen!
Eef niet zo druk makenUiteindelijk komt het allemaal weer goed!
Ik heb de recepten opgeschreven en ik ga ook maar weer aan de slag.. Wij gebruiken et ook voor syb sinds mam het recept van Aniet heeft gekregen en het werrukt wel! Die van de dazen ga ik ook maar maken dan krijgen we een mooi bruin glanzend paardje
Heb gister mijn stage na meer dan een jaar eindelijk afgerond! En ik heb et gehaahaald!Deze week nog druk aan de slag met verslagen.. Pff.. dan kan ik beginnen aan mijn onderzoek
Werd via bokt door iemand met een foto/website bedrijfje benaderd of ze haar mocht komen fotograveren, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk
Ireen_ schreef:Die paardenhandelaar.. iemand die weet wie het is? Haar naam mag niet gezegd worden geloof ik, maar vermoed dat het de handelaar is waar Siebje vandaan komt..? Ik ga zeker even kijken!

Ireen_ schreef:Die paardenhandelaar.. iemand die weet wie het is? Haar naam mag niet gezegd worden geloof ik, maar vermoed dat het de handelaar is waar Siebje vandaan komt..? Ik ga zeker even kijken!
Vliegensprays bij de paardendrogist zijn dit weekend ook met 10% korting en gratis verzenden!
Yade heeft vanochtend een fotoshoot gehadWerd via bokt door iemand met een foto/website bedrijfje benaderd of ze haar mocht komen fotograveren, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk