Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Zondag was gewoon beetje rampendag die we maar snel moeten vergeten
. En kreeg vanochtend een sms van mijn ouders dat ze evt wel geld willen lenen zodat ik een nieuwe of goede niet zo oude 2e hands auto kan kopen ipv dat ik super op de centen moet letten. Dus binnekort maar ff gaan rondkijken wat ik wil en kan kopen
. DaphneHeros schreef:Net een heerlijk ritje door nieuw vennep gemaakt samen met marije en newie!! De heren waren erg braaf, mede dankzij jo die mee gefietst heeft!!
Anniet ging nu heel dapper in dr 1tje, hoop dat edje ook zo lief was!!
Ahh flo, knap!!!!!!!!!
dat had hij in zijn eentje denk ik wel heel spannend gevonden...
. En wat een lol dat Heros nu wel zo braaf staat, echt buurmanprobleem dus ipv paard afhankelijk.
.
Kunnen niet en willen niet altijd samen rijden toch?! Angelkisssss schreef:Goed hoor Anniet helemaal in je upppie.
Wat een sukkel die New dat ie zo staat te brullen dan, al ging hij ook wel 2x hinneken toen ik ging rijden en Ed ging vanuit stal hinneken. En wat een lol dat Heros nu wel zo braaf staat, echt buurmanprobleem dus ipv paard afhankelijk.
Ik ben net nog ff langs stal jasper gefiets, kwam er toch bijna langs en kon ik ff Iris spreken en Diffie troetelen en f gespiekt bij Kel en Dor.