Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Sjipzzzz nu zie je mijn andere foto's niet meer op mijn hyves, alleen die 2 uit het twiske nog ????

meelen schreef:De buren hebben de bek van de hond opengetrokken en de poes proberen te redden, maar het was al gebeurd, rug gebroken.
We hebben haar net bij de buren opgehaald, die hadden haar in een schoenendoos gedaan.
We hebben haar net even geaaid, en toen kwamen de tranen. (het echte besef bij mij dus)

xan schreef:Geeft niet hoor José, dat je dat niet weet, maar ik wil het gewoon even kwijt.meelen schreef:De buren hebben de bek van de hond opengetrokken en de poes proberen te redden, maar het was al gebeurd, rug gebroken.
We hebben haar net bij de buren opgehaald, die hadden haar in een schoenendoos gedaan.
We hebben haar net even geaaid, en toen kwamen de tranen. (het echte besef bij mij dus)
Wat erg Meelen, weet niet wat ik nu moet schrijven.
Sterkte
meelen schreef:De buren hebben de bek van de hond opengetrokken en de poes proberen te redden, maar het was al gebeurd, rug gebroken.

LIQUITA schreef:meelen schreef:De buren hebben de bek van de hond opengetrokken en de poes proberen te redden, maar het was al gebeurd, rug gebroken.
Sjeemig wat verschrikkelijk. Was zeker naar om te zien....STERKTE!!

LIQUITA schreef:meelen schreef:Wisten die mensen dat het jullie poes was?Wij waren er, misschien maar beter, niet bij toen het gebeurde. Sanne was als eerste thuis, en kreeg het als eerste te horen. Daarna belde ze totaal overstuur naar ons.

meelen schreef:Ik geloof wel dat honden het kunnen aanvoelen als hun baasje verdrietig is. Ik heb dat ook wel eens gemerkt bij mijn hond.Ja he.
De andere poes en Beau hebben ook even geroken en toen heeft Ron de deksel erop gedaan. Dat klopte niet volgens Beau en wipte de deksel er weer af met z'n snuit. Zo van: doe niet zo raar Knurf (zo heette ze) en kom er uit joh.
Beau kwam ook even bij ons om de beurt, net alsof ze ons wilde troosten.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ik geloof wel dat honden het kunnen aanvoelen als hun baasje verdrietig is. Ik heb dat ook wel eens gemerkt bij mijn hond.Ja he.
De andere poes en Beau hebben ook even geroken en toen heeft Ron de deksel erop gedaan. Dat klopte niet volgens Beau en wipte de deksel er weer af met z'n snuit. Zo van: doe niet zo raar Knurf (zo heette ze) en kom er uit joh.
Beau kwam ook even bij ons om de beurt, net alsof ze ons wilde troosten.

meelen schreef:Het meisje was ook wel erg geschrokken natuurlijk, en heeft tegen de buurman gezegd dat ze morgen langskomt.
Doet ze dat niet, dan weet ik haar wel te vinden, er zijn hier niet zoveel van die honden.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Het meisje was ook wel erg geschrokken natuurlijk, en heeft tegen de buurman gezegd dat ze morgen langskomt.
Doet ze dat niet, dan weet ik haar wel te vinden, er zijn hier niet zoveel van die honden.
Ja...het zou wel zo netjes zijn als ze even langs zouden komen. Kan me voorstellen dat je ze wel even wilt spreken.