Gaat er iemand van hier?
Ik werk van 1100 - 1900U dus als je me gedag wilt zeggen weet je me te vinden

Hahahah.
Anyway,
denk dat ik in mn pauze even ga.
Mag toch 3 kwartier weg zijn

Na 1900U ook nog beesten natuurlijk.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

BEN STIEKUM BEETJE VERLIEFD OP HAAR 

Denk dat er veel met haar moet worden geoefent daarop.
Astor schreef:BEA IS LEUKBEN STIEKUM BEETJE VERLIEFD OP HAAR
Het is dus een vos met een brede witte bles en witte benen
En dat is dus helemaal mijn type paard, toen ik haar zag gelijk woow ze is leuk/mooi haha.
Maar het is echt een super lief dier in de omgang. En Ik en Claudia hadden alles rustig aan gedaan.
En daar reageerde ze super op, want ze stond er toen net een paar uurtjes.
Maar het is echt een lief dier en denk dat het weer een goede aanwinst is voor de manege.
Onder het zadel vind ik haar niet zo, Ushi spreekt me dan veel meer aan.
Maar Bea moet nog heel veel leren maar Claudia deed het super op haar!
Alleen het enige nadeel ze kan niet galloperen

Ze rijd ook heerlijk, alleen is super traag! ze was soms zelfs niet vooruit te branden. Ik had eerst geen zweepje. Ze reageerde wel fel op de andere zwepen. En haar eigen spiegelbeeld vind ze erg interessant. Ze vind Het ook erg lastig om uit de hoefslag te lopen (ze heeft veel steun aan het schot)
Moest in mijn eentje galopperen, dat werkte helemaal niet. Dus kamona ervoor, werkte ook niet. Dus zweep erbij en heb haar zelfs hele harde knallen gegeven, en alsnog ging ze gewoon niet. Dus toen ze eindelijk 3 passen had gegaloppeerd snel weer draven en belonen.
en lief berichtje
Op een gegeven moment móést ik gewoon boos op haar worden,, en nog deed ze het niet. Ik hoop dat ze snel veranderd en snel leers is haha
Alleen wel een minpuntje dat ze zo weinig kan, dat is echt balen. Eigenlijk vind ik dat een paard dan ook geen manegepaard moet zijn, wordt zo snel verpest. Eerst is het een paard dat niks kan en nog hartstikke vrolijk is, maar dat veranderd echt snel. En als ze het galopperen straks kan en ze is wat makkelijker te rijden, dan blijft er hoogst waarschijnlijk gewoon een sloom paard achter.

!
Het is totaal geen Roxanne type ofzo
! 

Iriis_ schreef:

Hoop dat het gewoon angst was of even onwennig heid, wan verder is ze top en ze zit lekker
Ze was wel super braaf en ze liep ook op de ontspannen momenten lekker laag met haar neusje
Misschien kunnen we naampjes verzinnen voor haar?
Maar ik weet niet of je m'n foto's goed genoeg vind