Goed hierkomt ie dan.... Het zijn zeven woorden. 1ste woord , 1 lettergreep, je doet/maakt het geluid bij de tandarts . Als je deze hebt geraden dan komt het volgende woord met een mooie hint erbij .
Ik ben weer twee leuke paarden tegen gekomen hoor : 1. http://link.marktplaats.nl/213934587, mag volgens mij wel een beetje afvallen, maar ja is ook drachtig (nog leuker twee paarden). Maar vind het wel een grappig paardje en toch een beetje wat van het ras wat ik leuk vindt . 2. http://link.marktplaats.nl/213973495, tja wat moet ik er over zeggen . Andalusier .
Ahhh deze is zoooo droppig . Als ik ooit genoeg geld heb voor twee paarden/pony's neem ik er zo eentje bij . Dan heb ik een leuke pony om mee te wandelen en waarschijnlijk ga ik dan ook wel proberen mijn menbewijs te halen. Echt die pony's blijf ik gewoon het leukst vinden . Net zo als Sammie das ook zo'n leuk welshje .
Waar is iedereen toch.... Ik gaat zo lekker naar stal, mag op Komiek lessen . Kan ik toch nog stiekem even me proefje oefenen en m proberen uit me hoofd te leren .
Ja Sas helemaal goed . Goed he dat ik wist dat je dat echt graag zou willen .
Gister gelest met Komiek, en het ging echt lekker. Is best leuk als je vaak te horen krijgt: 'netjes Esther'. En ze liep ook best netjes , was lekker nageefelijk, vooral rechtsom. Linksom was ze best wel stug, maar zelfs daar ging het beter. Alleen wel jammer dat het tijdens het uitdraven en stappen keihard ging regenen. En dat was me toch koud!!
Nou echt geoefend heb ik niet hoor, Ik wel wel een gebrokelijkn gereden . En verder veel op de volte, vooral de galop zat ik aleen maar op de volte want op de hoefslag ontweek ze bij de C een plas maar daardoor zat ik met me voet bijna telkens tegen een paaltje aan... In stap en draf gaat dat nog wel maar in galop is dat niet zo fijn. Dus bleef lekker op de volte. Kreeg dr wel lekker verzameld zo en echt zo'n lekkere bergopwaartse galop . En ze was echt super nageefelijk . Dat krijg ik vrijdag op Prins denk niet voor elkaar .
Dr reed ook nog een nieuwe fries mee in de les met een meisje.... Het was echt te erg voor woorden, ze had totaal geen controle. Het ergste is nog wel dat dat paard dus wel voor de kar beleerd was maar nog nooit onder het zadel had gereden. Dus galop kent ie ook helemaal niet... Wij mochten dan op de binnen hoefslag stappen en Danielle ging proberen dat paard in galop te krijgen, het kind stuiterde echt alle kanten op en dan ging ze eindelijk in galop komt dr ook nog is een bok achteraan.... Tja toen trok ze dus aan de teugels, en dat is zoooo fout. Paard wordt dan natuurlijk bestraft omdat ze in de galop gaat en dat ze moet stoppen.
Echt een foute keus voor zo'n meisje. Neem gewoon een paard waar alle knopjes al op zitten.... Maar ja deze o zo leuke Fries is uitgezocht voor haar door iemand van onze stal (die ook een fries heeft met veulen en een haflinger ). Dat mens mag ik echt zoooo niet, de paarden staan gewoon de hele dag op stal en er wordt niks mee gedaan, ook met het veulen niet. En dan loopt ze te schelden op dat arme dier dat ie zo druk en niet te houden is. Tja wat wil je zo'n veulen wat barst van de energie 24 uur op stal zetten....