Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nou even een verslag van gister 
En nando had nog steeds geen zadel
dus heb nu weer een beetje spierpijn
En laatste 10 minuten zijn we mosselpad geweest, ik zat achteraan en we gingen een stukje draven, steeds harder.. ik erachter aan hobbelen zonder zadel
Haha het was echt leuk
Maar heerlijk gereden
En er was een meisje, ik dacht dat ze manon heet, die rijdt sinds een paar lessen in onze les, die is getrapt door beetle en moest naar de eerste hulp.. zij zat op sherra, en die gaf eerst een bok aan beetle en die trapte terug, maar tegen haar scheenbeen aan, helemaal blauw.. alsof dat nog niet erg genoeg was kwam gonzo in de bak gerent en grijpt haar ook nog in der enkel.. Gonzo moet dat echt afleren, is annet ook mee bezig, maar ja omdat iedereen er in het begin om heeft gelachen, weet ik niet of het nou zo makkelijk af te leren is.. maar goed. Zal volgende week wel horen hoe het is afgelopen.
als het goed is heeft nando donderdag weer een zadel
Dus dan kan ik met de ponyverkoop 'normaal' rijden

ze moeten nog wel wennen.
En annet heeft een 'kinderboerderij' gemaakt voor ze
aan de buitenbak vast
haha.. weet niet of dat al is verteld

_Roosmarijn_ schreef:Hallo
De nieuwe shetjes zijn leuk ja.2 bonte, 1 vos en een zwarte. Het vosje, Chevey, is van Ashley. Smart is de kleinste bonte. En Cooper de wat grotere bonte mini shet (vergeleken met Smart). En Uno is de zwarte. Als ik het goed onthouden heb..
Ik zat vandaag op Dodge, wat een leukerd is dat zeg! Echt een knuffelpaard..!

Georgette schreef:Ehm, die andere twee bontjes kan ik ook nog niet uit elkaar houden RoosmarijnHaha.
Ze zijn er inderdaad om te knuffelen en te poetsen.
Ik ga zo maar eens slapen, ben me toch een partij moe.
) bij mij passen, waarom wist ze ook niet
en dat is de kleinste

zo'n hek erom heen gemaakt van hout zeg maar, met een boompje erin
nou bink had ze de hoeken van de bak laten zien en toen zijn ze terug gesprongen
x_kelsey_x schreef:Ja, ik vind het een kinderboerderijzo'n hek erom heen gemaakt van hout zeg maar, met een boompje erin
![]()
Maar nu hebben ze stroomdraad erop gedaan want vorige keer stonden die 4 daarin, en bink enzo in buitenbak, zijn ze gewoon over de bakrand van de buitenbak heen gesprongen naar binky toe!nou bink had ze de hoeken van de bak laten zien en toen zijn ze terug gesprongen

Echt jammer dat ze er nu niet meer is, maar ik denk wel beter voor haar. 
Echt fijn voor volanda dat ze verkocht wordt.