ATE schreef:zag net op hyves dat gradus toch meedoet met nk
JAAAH, leuk!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:zag net op hyves dat gradus toch meedoet met nk

xan schreef:Klopt en ze heeft zich geselecteerd. Het gaat hier om http://www.pavoallstars.nl/ATE schreef:zag net op hyves dat gradus toch meedoet met nk
Fantastisch. Hartstikke leuk voor hem. Er was dus al een afvaller?
En ik heb gehoord dat Demi was gescout door één of ander talentengedoe. En daar ook voor uitgenodigd is.

.
. Dus is zeg welterusten allemaal en tot morgen. Hier of op de manege

Nicole1995 schreef:Hahaha, nou dank je wel hoor. Ik zag je vanmiddag zonder mondkapje...dus maakt je borst maar natAllemaal beterschap,ik denk dat ik vanmiddag maar hahahha met een mond kapje naar stal ga om niet door jullie aangestoken te worden hahhahha.De een na de ander word ziek.Nou hoop dat jullie allemaal snel opknappen!!!
. Ik ben al aardig opgeknapt, heb alleen nu koorstuitslag in m'n neus
en m'n oren zitten nog een beetje dicht.
. LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Hahaha, nou dank je wel hoor. Ik zag je vanmiddag zonder mondkapje...dus maakt je borst maar natAllemaal beterschap,ik denk dat ik vanmiddag maar hahahha met een mond kapje naar stal ga om niet door jullie aangestoken te worden hahhahha.De een na de ander word ziek.Nou hoop dat jullie allemaal snel opknappen!!!. Ik ben al aardig opgeknapt, heb alleen nu koorstuitslag in m'n neus
en m'n oren zitten nog een beetje dicht.
Ik vind je haarkleur trouwens erg mooi.
xan schreef:LIQUITA schreef:Hmmm...weet niet of dat de bedoeling is. Ik ga wel 's middags rijden, dus kan ik er rekening mee houden.
Zie maar joh, je kunt er natuurlijk ook gewoon een beetje doorheen rijden. (heb ik ook vaker gedaan)
Maar ik wil nu meerijden zodat Chantal even goed op het zadel kan letten.

xan schreef:..........................SMURFEN.............................
Gaan we zondag nog oefenen ?????????????????????????
LIQUITA schreef:Ja...laten we maar gaan oefenen a.s. zondag.
Tytje schreef:Er is heel triest nieuws over Tyrone. Hij heeft een zware blessure onder zijn spronggewricht. Er is 40% kans dat het geneest, maar hij zal niet ver in de dressuur komen. Het arme beestje moet nu 3 maanden boxrust. De vee arts gaat na 2 maanden kijken of er verbetering is, zo niet dan wordt hij uit zijn lijden verlost..........
xan schreef:Vanmiddag dus op het nwe dressuurzadel gereden.
Moest wel ff wennen. Maar dat zal wel normaal zijn. Moest ik tenslotte ook op het andere zadel. Ik ga het nu een week uitproberen.
Chantal heeft even op NoNo gereden. Ik vond het een prachtig gezicht. Ze liet hem ook even een uitgestrekte draf lopen, echt prachtig. Zo kan ik hem echt nog lang niet rijden hoor (als het mij ooit gaat lukken)
We gingen in de les natuurlijk ook even galopperen.
NoNo nam even lekker een spurtje (voelde hem echt van achter naar voren gaan !), Chantal riep al zoiets als: "dat wordt lekker op kamp José" Ik ben dus gewaarschuwd en neem wel mijn bokteugel mee. Dan kan ik me tenminste vasthouden![]()