xD Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
: Gefeliciteerd!
Ik had die foto uit jouw profiel wel willen zien, maar is nu weg
Ik in de vierde VWO
(hoor in de vijfde te zitten)

. Word hij eindelijk 4 jaar oud! 

zijn kadootje ligt al klaar

maar daarna werd het mijn lievelingspony vond het altijd lachen als hij me er weer eens afgooide haha
bleef eerst nog even meelopen in de lessen tot niemand er meer opdurfde 
maar die staat al op ploffen en kan alleen nog maar slapen als hij uit de wei komt
.
en dan nog eet hij paar uur niet meer, zit hij helemaal vol moet hij eerst slapen haha 

zeis nu kreupel dus ik ga gelijk stappen
maar als ik wil rijden moet ik der eerst een uur laten uitbuiken 
._Lisanne schreef:Dankje allemaal.
Ik ga zo naar de dokter, heb al n week n rare bobbel op mn voet.. Dus ben benieuwd. Daarna nog 2 uur naar school & dan Gipsy lekker op de wei zetten!
Zoo Charlotte, jij bent zeker vroeg haha! Bedankt voor je respect trouwens he!!
. _Lisanne schreef:Hij zei dat het een gallion oid was. En kon geen kwaad, maar gaat dus ook niet meer weg.. Kan wel groter of kleiner worden. Maar dat ding is echt groooooot.. Dus ja, ik kan 'm wel weg laten halen, maar dat moet bij een chirurg. En dat vind ik dan stiekem wel een beetje eng.
koosie schreef:_Lisanne schreef:Hij zei dat het een gallion oid was. En kon geen kwaad, maar gaat dus ook niet meer weg.. Kan wel groter of kleiner worden. Maar dat ding is echt groooooot.. Dus ja, ik kan 'm wel weg laten halen, maar dat moet bij een chirurg. En dat vind ik dan stiekem wel een beetje eng.
oke
ik weet wel dat er een verdovingszalf de dokter te verkrijgen is
dat moet je een uur voor de ingreep op de plek smeren ruim eromheen
smeren en dan voel je de prik niet
ciska
.