Op wie heb je dan gereden?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Astor schreef:Hoezo zetten Iris haar in de bak?
Jammer dat ze kreupel is
Jane_ schreef:Op inca..
Was wel leuk..
Alleen wel sterk maar ze liep continu rond..
.
Jane_ schreef:Nou ze liep wel aardig mank zou ik zeggen..
!
! 
!
Astor schreef:Uitgaan was zo stom
Ben trouwens vroeg op gegaan want ik ga nu met mijn spreekbeurt verder die ik morgen heb
Hahaha GRILPOUWERR!!
Nataschaa schreef:Astor schreef:Uitgaan was zo stom
Ben trouwens vroeg op gegaan want ik ga nu met mijn spreekbeurt verder die ik morgen heb
Uitgaan was inderdaad stom! Focking half uur bij die stomme nieuwe discotheek gestaan. (De naam mag niet gezegd worden want dan denk ik dat ik weer 14 ben).

Manon_S schreef:Nou gister gereden..
Heb op kartouch gereden. Ging echt super goed ze liep echt mooi.
Toen ik lekker aan het galoperen was hoordde ik dat ik in de verkeerde galop zat, ik dus zo omwisselen..
En toen gebeurde het.
Kartouch struikelde op de 1 of andere manier en kwam op haar knieen terecht, ik viel voorover en ik zag de rug en kont van Kartouch mijn richting komen.
Voor ik het wist viel ze op mn benen.
Ik lag op de grond om ff na te gaan waar ik allemaal pijn had en toen ik voorover ging zitten zag ik dat Kartouch nog op de grond lag.
Ik dacht echt wat is er met haar?
Toen ik ging opstaan en naar het stoeltje liep in de bak ging Kartouch ook onmiddelijk opstaan.
Volgens Sabrina probeerde Kartouch niet op mij te vallen.
Toen ik dat hoordde moest ik echt bijna huilen.
Arm paard! Zou voor haar ook een grote schok zijn.
Ik vroeg ook aan Sabrina waarom ze op de grond bleef liggen, volgens Sabrina wou ze mij niet raken als ze ging opstaan, daarom bleef ze op de grond liggen.
Dat vond ik ook erg ontroerend om te horen.
Dat een paard gewoon zoveel rekening met je kan houden!
Ik ging me even opfrissen en tot rust komen van de schrik en ik ging er weer op.
Na een paar rondjes gestapt te hebben voelde k de pijn komen in mn arm.
Jeetje dat was echt niet meer normaal!
Ik probeerde fanatiek nog door te rijden en de galop opnieuw op te pakken.
Deze keer liep ze wel minder mooi nageeflijk maar dat kwam puur omdat we allebei gevallen zijn en Kartouch nog aardig voorzichtig was en ik mn rechterarm niet goed kon gebruiken.
Toen de les voorbij was ging ik snel naar huis want ik voelde me niet zo goed.
Ik maakte er wel allemaal grapjes om en ik moest er wel omlachen om de pijn terwijl ik van binnen echt zowat dood ging.
Toen ik thuis was merkte ik dat ik me gewoon niet kon uitkleden.
Mn beste arm was uitgeschakeld als het ware dus ik kon niks.
Met veel geschreeuw stond ik na een aantal min. onder de douche.
Afdrogen en aankleden ging ook weeer moeizaam..
Eenmaal in bed was ik zoo moe want je spieren spannen natuurlijk samen en dat kost je gewoon heel veel energie.
Helaas voor mij werd het een lange nacht, ik kwam gewoon bijna niet in slaap en werd weer vroeg wakker vannochtend.
En wat een pijn weer in mn arm, nog veel erger dan gisteren.
Morgenochtend ga ik even naar de dokter om te kijken wat er is.
Volgens mn moeder zit een spier of zenuw gekneld, daardoor kan mn arm niet goed bewegen.
Mn arm kan alleen zo buigen op de manier wanneer je typt.
Gelukkig maar anders kon ik niet normaal typen.
Nou heeel lang verhaal maar hopelijk willen jullie het wel lezen.

Nataschaa schreef:Uitgaan was inderdaad stom! Focking half uur bij die stomme nieuwe discotheek gestaan. (De naam mag niet gezegd worden want dan denk ik dat ik weer 14 ben).

[/quote]