NIEUWE PAGINA

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Die vrouw met die skippyballen heet toch Lola Ferrari?
Dat weet ik serieus uit mn hoofdDood door verstikking van haar eigen borsten
Jaa! Wat een kennis hier!
Idd leuke humor Nathal
Btw, ik kom zateerdag ook niet naar de manege, ik ga ook niet 6 juli, en ik kom OOK NIET clubkampioenen springen... (Hebben jullie eens kans om te winnen![]()
haha , nee hoor , grapje, nog nooit clubkampioen geweest
)
Typisch weer hoe sociaal en gezellig ik ben!!
Ik kom zaterdag niet naar de manege, zondag ben ik er wel, om 11 uur om de ponies op te halen. Jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd voor dit emotionele afscheid. Geen Bloemen.
Komt iemand me eigenlijk opzoeken in de vakantie?1 minuut lopen vanaf station Amersfoort Vathorst
Mackie schreef:Ik kreeg net een pb-tje van iemand hier op bokt:
Ik las dit topic.. je weet dat er op manege austerlitz al een lange tijd droes heerst? en dat dit zeker niet de eerste keer is?
Het is niet dat ik jullie deze stal wil ontnemen maar ik heb er toch echt zeker slechte ervaringen mee, en ben daar niet de enige in!
Het is echt een wonder dat deze stal nog bestaat! Niet alleen door de droes waar ze de mensen niet voor waarschuwen en niks tegen doen, maar ook hun omgang in het verleden met (manege)paarden en pony's.
Nee, als ik jullie was zal ik eerst even wat beter informeren in de omgeving
Lekker aardig....![]()
Maar ik kreeg gelukkig een andere impressie van de stal en droes kan overal heersen (en heerst ook altijd overal, helemaal niet zo'n groot probleem als men altijd doet voorkomen), maar volgens mij op dit moment niet op deze stal