Heb geprobeerd die moer vast te draaien aan de buitenkant van de stal want die zat los. Maar het hielp niets helaas. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb geprobeerd die moer vast te draaien aan de buitenkant van de stal want die zat los. Maar het hielp niets helaas. 
Whis springt steeds een meter in de lucht als hij weer begint 

Geen idee waar dat ding kan zijn... 
Heb je zometeen weer les bij Eef? 

(Had een tussenuur op school
)
Knap zeg op 3-jarige leeftijd 

Stace is gewoon een natuurtalent, dat zie je toch ook als ze los staat? Hoe graceus (ofzo) ze door de bak baggert.
Hoe laat begint de clinic morgen eigenlijk? 
Heb er wel zin in ben erg benieuwd naar hoe de paarden het gaan doen. 

Jus_dOrange schreef:Mijn poownie heeft geen schoonheidsslaapje nodig...

Dus vandaar! Nou met die ogen zal ze vast en zeker in de smaak vallen bij de hengsten 
Mijn ene teugel schoot ineens leuk los

Vind alleen Ken z'n hoofd niet zo...
Whis snapte er ook eigenlijk even helemaal niets van arm paard 
ondanks dat de clinic onze hele vrije zaterdagavond bedekt leer ik heel veel, ik heb een aantal mensen door hun paard de bak zien rondsleuren maar je ziet ook dat de paarden respect afgeven aan de eigenaren als ze het goed doen en daar doen ze het voor. Het is keihard werken maar absoluut respect voor een ieder die het aandurft, ik heb wel eens tijdens de training tegen onze rottweiler gestaan van 40 kilo maar een paardje is toch vele kilo's zwaarder en ook daar kan een behoorlijke kop op staan, heb er bewondering voor dat ze het uiteindelijk toch gaan doen! 

Wanneer beginnen de rijlessen? 
Fijne week allemaal