Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:52

Ik ook niet :P niemand wil toch mijn opleiding:P

Ga denk ik wle ff kijken..

Miss zijn wij al te oud ofzo :P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:39

Goh vd capelle daar heb ik ook op gezeten vroeger hahaha toen het de naamswisseling kreeg van RSG naar vd capelle..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:42

@ Lin heb je Epplejeck nog leeg gekocht??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:00

ik wist dus helemaal niet dat er een epplejeck was in zwolle he :P

lin; ik heb weekend van 13 november vrij. eerst was ik al ingepland, maar heb kunnen ruilen :) dus beter gaan we dat weekend anders heb ik voor niks vrij gevraagd :P

miss kunnen we daar inderdaad wel heen gaan? capellen dan he, haha.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:30

Ik ben ook al in de Epplejeck geweest :D Heb mooie nieuwe leren handschoenen gekocht, en voor de rest heb ik me maar even ingehouden :P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 13:58

@ lotje: Heb verder van niemand iets gehoord dus.. en we moeten wel t huisje vol hebben. anders wordt t een beetje duur.

Ik heb nieuw dekje voor Sieb gekocht:
Afbeelding
De rode :)

En nieuwe handschoenen, oude waren beetje op..
en een nieuwe plastronspeld.. aangezien ik van de vorige het pennetje af heb gebroken :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:05

Ik ga dan denk volgende maand ofzo daar wel kijken, moet nog keer leuke/goedkope chaps hebben :) en verder heb ik alles wel volgens mij :')

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:06

Trouwens Lin; Logisch :) Miss even iedereen achter de broek aan zitten of ze mee kunnen? :P

Dus bij deze Jo; ff reageren please :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 14:53

Haha daar ben ik dan eindelijk:P
Ik ga dat financieel helaas niet redden, hoewel het voor een weekend natuurlijk niet duur is:(
Ik ben aan het sparen voor de winterefteling:P

Ik zal ff kijken of ik de poster hier online kan plaatsen van de ritten:)

@ Lin: is het nog mogelijk dat ik Vroontje dan "leen"? Uiteraard tegen een nodige vergoeding;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:14

Ok dus center parc kan nu dus eig al niet meer, tenzij we nog 2 mensen kunnen vinden op zn minst? :P Al wat van San gehoord Lin?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:29

Vroni is verkocht dus dat gaat een beetje moeilijk..

Van San nog helemaal niets gehoord..
Dus zal haar eens ff bellen straks

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:55

Waar is ze nu heen dan?
Haha is idd beetje lastig dan;)

Bij deze tekst van de poster:

Op zondag 29 november organiseren wij, als lesklanten van Hippisch Centrum de Haerst, een strandrit en bos/duinrit in Schoorl bij Bergen aan zee. Deze rit is zowel bedoeld voor pensionklanten als manegeklanten.
We vertrekken ’s ochtends om 9:30 gezamenlijk vanaf De Haerst richting manege Poelenburgh, Duinweg 129, 1874 AH Schoorl, tel 072-5092149, waar wij rond 11:30 zullen aankomen. Voorafgaand aan de rit is er gelegenheid te lunchen, waarna de paarden zullen worden klaargemaakt voor vertrek. Er zijn twee type ritten:

1. Strandrit voor de gevorderden
2. Bos en duinrit voor half-gevorderden

Beide ritten zullen van 13.00 tot 15.00 duren. Na de rit en het afzadelen zal er tussen 16.00 en 17.00 uur zeker nog even nageborreld worden.

Voor de pensionklanten is er de mogelijkheid om hun eigen paard mee te nemen. Voor hen bedragen de kosten voor de rit €10,- (te voldoen aan manege Poelenburgh)
De manegeklanten kunnen bij manege Poelenburgh een paard huren. Voor hen bedragen de kosten voor paardhuur en rit €36,-. (te voldoen aan manege Poelenburgh). Voor manegeklanten stellen we een minimum leeftijd van 18 jaar. Kosten van vervoer, lunch en consumpties zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Voor het transport van de eigen paarden zal o.a. de vrachtwagen van Marcel ingezet worden. Hopelijk zijn er daarnaast voldoende auto’s en trailers voorhanden om zowel paarden als ruiters naar Schoorl te vervoeren. Geef daarom alsjeblieft op de inschrijflijst duidelijk aan of je zelf een trailer / auto ter beschikking hebt voor vervoer.

Deelname geschiedt geheel voor eigen risico.
Overleg vooraf even met je instructeur of een strandrit past bij jouw ervaring of dat een duinrit beter is.

Voor verdere informatie kun je contact opnemen met Jolien (06-5556 7613) of Jules (06-5133 9032).
Met hippische groet, Jolien, Jules.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:56

@ Dymphke: het is idd zo dat de paarden op het strand op volle snelheid gaan. De ritten gaan wel onder begeleiding dus de boel wordt wel aardig in de hand gehouden, maar je kan natuurlijk het beste zelf bepalen of je dat wel of niet wil met je paard:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:11

Ik kan niet, vieren dan mn verjaardag voor familie, beetje raar als ik er dan niet ben he :P Wel zonde! :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:19

haha: "jongens, daar staat het eten en drinken, veel plezier, I'm outta here!"
Hmmm nee, toch maar niet:P

Jammer, maar mocht het bevallen dan is het zeker voor herhaling vatbaar:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:26

:)

Ik ga binnenkort weer met een groepje naar de Bongerd toe voor een rit :) Gene waar ik mee ga die zijn járen op kamp geweest, en inmiddels ook al járen leiding :) Dus die ken ik ook vet goed, en dan huren we gewoon voor 2uur een paardje om te gaan rijden :) Echt leuk :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:31

Da's ook leuk, dan ken je het daar ook al wel en weet je een beetje waar je heen kan:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:33

Leuk idee Jolien maaroet zeker lid zijn van de Haerst??
En daar rijden?? Helaas hebben ze geen box vrij dus kan mijn paardje daar niet heen. Ben dus op zoek naar andere stalling...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:34

Ja, en toch he :P Na al die jaren, kan ik me sommige routes echt niet herinneren :') Als ik er ben wss wel hoor, maar zo uit mn hoofd niet :P
Mja, ik hoop dat Chianti er dan nog is :) Niet om op te rijden ofzo, ze word wel écht oud.. Maar t is zóóóó'n enorme knuffelkont. In de vakantie ook. Ik daar op stal helpen. En madame staat nu op stal omdat dr vacht te dun is om op t land te staan, en dekens doen ze niet bij de manegepaarden ofzo. Lag ze echt vét lief, dus ik de deur heel voorzichtig open doen.. En ze lag met r neusje bijna tegen de deur aan.. Is de deur open, legt ze dr hoofd echt zo met r kaak plat op de grond, echt super schattig :P Ik bij dr gaan zitten, eerst gewoon tegen de stalwand aan. Maar ze bleef zo lekker liggen, dat ik echt tegen dr aan ging zitten, kwam ze serieus zo met r hoofdje naar me toe :+: zo lief, ik kan er wel úren over door gaan :P T was echt penny :P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:56

Dnek wel dat je lid moet zijn en der moet rijden... want t is voor manege en pensionklanten.. laat ik nou alle 2 niet zijn :P

Vroontje staat bij Heerde in de buurt. Loopt nu lekker af en toe voor de kar en staat in de wei :)
Wordt soms door de kleinkinderen nog gereden :)
Super plekje

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:06

Vrouwtje waar je toen over vertelde Lin? :) Wel fijnd at ze mooi plekje heeft. Verdient ze :)

Weetje, zat ik te denken.. Als we dat weekend niet naar center parcs gaan... Kunnen we altijd alsnog een dagje gaan toch? :) Desnoods weer gewoon naar de eemhof :) Althans, lijkt mij erg leuk :)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:15

Dagje kan altijd,,
Kunnen we ook een dagje naar Heijderbos gaan.. dat we dan de hele dag gaan..
zwemmen en verder nog dingen int park doen...
is zat te doen..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:50

Dan wel op zaterdag :Y) Die heb ik nou toch vrij :Y) haha :P Nee maar lijkt me leuk om een dagje te gaan :) Zoals je zegt; is genoeg te doen :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:01

Nou, ik ga eten en naar manege :) :evaw:!

We hebben trouwen zelf pizza gemaakt, benieuwd hoe het smaakt :D :D

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:07

Ook ik ben alle twee helaas niet en tja als paardje daar niet kan staan wordt ik ook niks... :P

Lin je hebt een gaaf dekje voor Siebje.. Ik ben nog aan het denken maar het komt eraan heb al een idee... :D

Lekker anne pizza... Wij eten aardappel anders.. vorige keer hebben we knoflook gegeten en nu gaan we bacon ui eten dus ben benieuwd...
Dixan wordt vandaag opgehaald dus hebben we weer een paardje ipv twee...