Allemaal veel plezier op het lamoen alvast
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Maar dat komt wel goed, hoop ik ...
red ik kwa tijd niet (tenzij ik echt al om 5 uur in de trein stap wat ik niet zo zie zitten aangezien ik de dag daarvoor in Keulen zit
...).
(ik ga er nog een topic over openen
)(Alweer Trots ja
) 

Want Lesgeven, dat wil ik ook wel, alleen heb ik nu zo maar geen lesje klaar
, als het goed is komt er iemand anders voor de middaglessen

Als je er nog spreekt doe haar dan iig de groeten van me.
Rijbroek moet toch mee. 
' Ja, dat werkt wel

ik doe het immers mezelf aan. Maar ik pak eigenlijk waar ik kan altijd een ritje mee op het Lamoen. Juist omdat ik zo weinig rij. Ik merk echt dat hoe minder ik op een paard zit, hoe minder vertrouwd het voelt. Daarom probeer ik op ponykamp ook altijd even mee te rijden in de les van Pauline of Kirsten, gewoon omdat het anders helemaal huilen met de pet op is wat mijn rijstijl betreft 
en bovendien worden de paardjes vaak op zaterdag al genoeg belast. Daarom was de rit op vrijdagavond in plaats van op zaterdagochtend vorig jaar eigenlijk wel fijn. Zwartwitje schreef:En bovendien is het Lamoen zo ver weg dat ik het zonde vind als ik erheen ga en niet de gelegenheid heb om te rijden.
)
hint hint

)
was zeker ook een hint? 
(sowieso)
Ik verwacht dat Mirthe ook niet naar Hellendoorn gaat, maar die zal denk ik wel in de bak meelopen. Dus er zullen vast handigere paarden zijn

me nu al een uurtje of drie met bokt, maar dat zal toch niet de hele middag zo door kunnen gaan 

)