Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Avonturier

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:53

Je bent klaar! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Allemaal veel plezier op het lamoen alvast Ja

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:10

Lucky me mag wel op zaterdag met de trein, wat betekent dat ik tussen Deventer en Rijssen met de bus moet Boos! Tong uitsteken ... Maar dat komt wel goed, hoop ik ...
Groetjes en tot zaterdag dan! Wacht trouwens niet op mij met buitenrijden, ik ga niet mee Lachen red ik kwa tijd niet (tenzij ik echt al om 5 uur in de trein stap wat ik niet zo zie zitten aangezien ik de dag daarvoor in Keulen zit Tong uitsteken ...).
Groetjes,
Nathalie

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:48

Hmmm, gaan we nu wel of niet een buitenrit doen? Ik krijg van Jannette net een mailtje (jullie ook?) waarin staat dat we óf een buitenrit mogen begeleiden met zijn tweeen, óf een les mogen geven. Dat zou dus betekenen dat we niet met zijn allen op buitenrit gaan? Of begrijp ik dat nu verkeerd? Lachen

Veel plezier vast in Keulen Nathalie, wat ga je daar doen? Lachen

Goedzo Annemarie, je bent er vanaf!! Go jij! Go jij!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:09

Ik begreep dat ook Tessel, dus dat klinkt niet alsof we een buitenrit gaan doen? Wel jammer, want daar verheug ik me nu best wel op.

Al heb ik er al met al een niet verkeerd buitenritje opzitten met Mazzel Haha! (ik ga er nog een topic over openen Clown )(Alweer Trots ja Pling )

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 22:11

Ik geloof, dat iemand dan een buitenrit heeft geregeld en Janette nog twee mensen zoekt die daarmee meewillen, of dat je les moet geven en dat degene die normaal lesgeeft (Kirsten?) meegaat op buitenrit?
Dat is iig wat ik opmaak uit jouw verhaal.. Tong uitsteken

Nathalie, veel plezier in Keulen!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:13

Uhm, dan wil ik buitenritten begeleiden geloof ik, hoewel ik dan wel aan alles tegelijk moet wennen Nagelbijten / Gniffelen Want Lesgeven, dat wil ik ook wel, alleen heb ik nu zo maar geen lesje klaar

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:40

Niet helemaal goed begrepen dames, want ik (Kirsten) ben er zaterdag niet, een paar kids hebben wedstrijd in Hellendoorn, en daar ga ik mee naartoe, dus Jannette moest vervanging hebben voor een paar ochtendlessen nog van mij, en die zouden jullie dus kunnen begeleiden naar buiten, of een lesje geven dus als oefening Clown , als het goed is komt er iemand anders voor de middaglessen Knipoog
Vandaar dus het mailtje van Jannette Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 00:20

Ah, het is me duidelijk Pling
Maar is er dan voor iedereen gelegenheid om te rijden die dag? Ik denk dat het anders loten wordt om de buitenritten Knipoog
Ach, ik merk het morgen wel.

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:00

Ik heb geen idee, wij nemen 4 pony's mee naar Hellendoorn, en er zijn 6 of 7 lessen, dus de rest krijgt het druk Clown
Ik zie jullie zaterdag nog wel even denk ik, en anders.....have fun!!! Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:07

Dankje! Oh, met 6 of 7 lessen moet het misschien wel lukken, alhoewel je dan alle lessen mee naar buiten zou moeten nemen en je dan weer veel meer paarden nodig hebt. Is het trouwens de bedoeling dat je met zo'n buitenrit-als-les echt binnen het uur weer terug bent? En zo ja, welke route rij je dan meestal?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:58

En gaan wij vrijdagavond dus niet meer weg?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:20

Dat merken we vanavond wel denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Rosa is trouwens ziek, ze smste me vanmorgen om 7:30, dus ze komt niet Ach gut

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:23

Balen zeg Ach gut Als je er nog spreekt doe haar dan iig de groeten van me.

en we zullen het inderdaad wel merken Ja Rijbroek moet toch mee.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:26

Ja precies. Ik heb mijn cap en beugels ook mee, in mijn Lamoentas die meteen onderweg maar kapot is gegaan.. dus die moet ik nu heel raar en onhandig aan het touwtje vasthouden Nagelbijten / Gniffelen

Anders kijken we Jannette even lief aan als echte pennymeisjes. 'Janneeeeeet? Mogen we asjeblieeeeft rijden?' Schijnheilig

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:32

'Aaaah toe Schijnheilig' Ja, dat werkt wel Ja

*Ach, ik heb gister in elkgeval al een super buitenritje gehad, dus alleen voorbereiden en lesgeven is ook leuk Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:41

Is ook leuk idd Ja

Ik heb alweer een maand niet gereden, en eigenlijk sinds het laatste ponykamp ook nog maar drie keer weer. Ik zeg dat niet omdat ik mezelf zielig vind of iets dergelijks Clown ik doe het immers mezelf aan. Maar ik pak eigenlijk waar ik kan altijd een ritje mee op het Lamoen. Juist omdat ik zo weinig rij. Ik merk echt dat hoe minder ik op een paard zit, hoe minder vertrouwd het voelt. Daarom probeer ik op ponykamp ook altijd even mee te rijden in de les van Pauline of Kirsten, gewoon omdat het anders helemaal huilen met de pet op is wat mijn rijstijl betreft Knipoog

En bovendien is het Lamoen zo ver weg dat ik het zonde vind als ik erheen ga en niet de gelegenheid heb om te rijden. Maargoed, we zien wel; als het niet kan, dan kan het niet Lachen en bovendien worden de paardjes vaak op zaterdag al genoeg belast. Daarom was de rit op vrijdagavond in plaats van op zaterdagochtend vorig jaar eigenlijk wel fijn.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:49

Zwartwitje schreef:
En bovendien is het Lamoen zo ver weg dat ik het zonde vind als ik erheen ga en niet de gelegenheid heb om te rijden.

Ja, dat is ook wat ik erbij heb. Hoewel ik dan wel weer een stuk vaker in het zadel zit dan jij. (3 keer in de week is toch wat anders dan drie keer in 6 maanden Ach gut )

Trouwens, als er ook nog 4 naar Hellendoorn gaan (vier pony's), dan is Zaterdagochtend helemaal een beetje veel. Ach, dan begeleiden we een buitenritje (als dat kan) of rijd jij stiekem een les mee Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:57

Neh, morgen les meerijden vind ik ook nou weer niet nodig, dat doe ik alleen op ponykamp Knipoog

Hmm precies, Hellendoorn. Ik vraag me af hoe we dan gaan uitkomen met pony's! Maar ik neem met alle liefde Toontje mee op buitenrit Schijnheilig hint hint Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:09

Hihi, ik denk dat iedereen het prima vind hoor, neem jij Toontje maar mee Knipoog
Ik neem wel een braaf, handig overigje. . . (of Mirthe Schijnheilig )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:11

Ghihi Haha! was zeker ook een hint? *LOL*

Toontje zal vast niet meegaan naar Hellendoorn en ook niet de hele dag in de bak meelopen dus dat zou wel uitkomen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:21

Toontje is inderdaad best ideaal Ja (sowieso)
Dat was een subtiele hint ja. Haha! Ik verwacht dat Mirthe ook niet naar Hellendoorn gaat, maar die zal denk ik wel in de bak meelopen. Dus er zullen vast handigere paarden zijn Ja

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:33

Ga jij maar lekker op Mirthe hoor, als je maar niet van plan bent eraf te kletteren want dan wil ik niet mee Nagelbijten / Gniffelen

Misschien is Fiona ook wel over als leidingpaardje, of Joey ofzo.

Overigens zit ik nu nog wel op school, maar heb ik geen idee hoe en wat ik ga eten vanavond etc. Ik 'vermaak' Knipoog me nu al een uurtje of drie met bokt, maar dat zal toch niet de hele middag zo door kunnen gaan Nagelbijten / Gniffelen
Straks maar even mammie (=taxi) bellen om te vragen of ik toch misschien daar kan mee eten, hoewel het helemaal niet handig is, maargoed.

edit: typo's

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 13:51

@ sneeuwuil: Ooh zoo! Nu begrijp ik het. Verkeerd gelezen Nagelbijten / Gniffelen
Veel plezier iedereen dit weekend, ik denk nl. niet dat ik morgen nog kan komen aangezien ik geen taxi heb, en anders blijf ik aan het fietsen.. (dat wordt in totaal dan 3 uur, is me iets teveel van het goede op 1 middag..) Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:56

Hm, daar heb je wel een punt Nagelbijten / Gniffelen
Je gaat nog wel lessen straks he? Veel plezier daarmee iig Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 14:16

Dankje Lachen

(He! Je groene onderschrift is weg! Ik vond het net zo leuk bij je nieuwe kleurtje passen Clown )