manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 19:31

Ow hè Bar Ach gut Sterkte er allemaal mee!
Waarom moest je oma naar het ziekenhuis? En hoe is het nu met haar?
En met je vriendin? Ging het ineens een stuk slechter? Of wat is er aan de hand?
Waarschijnlijk heeft dat alles er ook wel voor gezorgt dat t bij Shaar ook allemaal net niet liep zoals bedoelt. Je bent er toch mee bezig in je hoofd en als je dan ineens snel moet reageren, reageer je net even te langzaam of net anders dan normaal.... Wel balen! Daar waar je dan op dat moment je troost vandaan wil vinden, is er dan ook ineens een zorg bij.... Hopen dat t snel beter gaat met Shaar, en dat het alleen maar een 'simpele' kneuzing is en niets ernstigers!
Sterkte hoor Bar! Ach gut

Whieieie! goedzo Kim! En maar een geluk dat je met de auto was dan Bloos! *ikke blij dat ik niet naar school hoefde Nagelbijten / Gniffelen * Soms zou je de NS wat... Was afgelopen week ook nog: we hadden met de vroege trein vertraging opgelopen, omdat we wegens een seinstoring langzaam moesten rijden tussen kruiningen en Bergen. Ik natuurlijk allang blij dat we gewoon reden! Zo heel warm was t weer niet! In Bergen werd er omgeroepen dat we pas om 8 uur zouden vertrekken en als extra trein tót Rotterdam zouden rijden. Vond het al zo prima geregeld. Alles bij elkaar zou ik dan een 20 min, half uurtje later zijn Haha! totdat... in roosendaal omgeroepen werd dat ze wegens personeelsproblemen nog even moesten wachten Scheve mond Extra trein, en geen extra mensen voor die trein... Dus toen hebben we daar nog een poos gestaan en was ik uiteindelijk een uur later. Maargoed, ze reden nog wel. Straks in maart rijden ze een maand niet Boos! *zucht*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:08

Gefeliciteerd Kims!

Vervelend voor je Bar, tja je kan er toch ook niks aan doen, soms gebeuren die dingen nou eenmaal.
Hopelijk komt het snel goed met je paardje, oma en vriendin!
Sterkte!

Wouw het was toch super mooi weer vandaag echt het tegenovergestelde wat ze voorspeld hadden.
Heb vanmiddag heerlijk in de bak gereden, t ging super!
Als het weer morgen mee zit heb ik weer les, jeeeeeeh!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:51

O Mariekje, ik denk niet dat ik morgen tijd heb om even naar braamhof te komen, moet nog zoveel doen morgen en als het goed weer is ben ik ook nog naar voice om te lessen.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 23:18

hey nel, geeft niks, komt dan wel, hoef ik morgen geen 2 meter sjaal mee te slepen haha.....
Cis, wanneer kom je Jade onder het zadel meeten????????Hoorde dat je met Bianz mee was geweest? wat vond je van Jade?

vandaag weer een lekker paardendagje gehad. Chris had gister gezegd dat het rot weer zou worden vandaaag, sneeuw enzo, dus jade lekker op stal gelaten. schijnt zo ongeveer heel de dag de zon, grrrrrrr.....arm paard voor niks aan het hyperen in dr stal hahaha.......ze had 2 dagen vrij gehad ivm de wind, dus eerst maar eens los gegooid. Linda (die sundance vroeger verzorgde, en vriendin van Nel) kwam kijken en die had echt zoiets van ehm........is dit normaal? Jade racete werkelijk door de roundpen, eerst linksom, ff zelf van hand veranderen en toen rechtsom, ja Linda, dat is normaal hahaha.....
Heb daarna nog ff gereden, met Bianz als toeschouwer. Heb de martingaal van Nous eraangedaan, omdat Jade vaak haar racehoofd opzet, koppie in de lucht en gaan. nu met de martingaal lukte dat niet meer en ik vond dat ze het best goed deed. Volgens ons liep ze al een stuk rustiger. Toen ze in draf doorhad dat er wat aan dr hoofd zat zag je dr wel denken, hmmmm hoe kom ik daar vanaf? (zou zo graag eens in de hoofd willen kijken wat mijn paardje allmeaal denkt) maar ze heeft niet echt heel vervelend gedaan...denk dat het een goede uitvinding is, binnenkoprt dus maar ff zelf zo'n ding aanschaffen......

Kims, gefeliciteerd met het behalen van je toets....hoeveel had je fout/goed?

Thirz, ben je al bruin?????????

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 16:25

Heej Bar, dat klinkt allemaal niet zo goed. Hoe is het nu met je oma en waarom is je vriendin opgenomen; heeft ze een terugval in de MS? En Shaar: zoals Nel zegt, die dingen gebeuren. Maakt het niet minder erg, maar schudlig moet je je in ieder geval niet voelen! Hoe was ze er vandaag aan toe?
Kims gefeliciteerd met het behalen van je toets! Fijn gevoel zeker dat je dat ook hebt gehad?
Anne, wat een leuk afscheid van je stage! Iedereen heeft echt zijn/haar best voor je gedaan dus da's echt helemaal tof!
Jade liep gisteren inderdaad wat rustiger gisteren en reageerde weinig op de martingaal; vond het echt een wonder dat ze zo braaf door bleef lopen zonder eens lekker in verzet te gaan! Hoe ging het vandaag Marieke?
Cis, als je dit leest ben je vast terug; hoe was je weekend Parijs? Jij bent ook altijd weg he Knipoog
En morgen is Thirz weer thuis! We wachten vol spanning op alle foto's van pyramides, blauwe zeeën en heeeel veel zon! Ik hoop dat jullie een supervakantie hebben gehad en weer een beetje uitgerust zijn!
Heb net mezelf een boos gemaakt op de laatste verhuisdozen die ik had staan en daarna grote schoonmaak gehouden. Geeft een goed gevoel! Vanochtend op tijd uit bed, want ik ging mijn lenzen halen! Jaja, ik ga het dan toch ook eens proberen. Mag ze een maand uitproberen om te beslissen of lenzen iets voor mij is, of dat ik toch liever weer een bril neem. Voordeel van lenzen is dat ik ze dan tenminste de hele dag in heb, mijn bril vergeet ik nogal eens. Afwachten dus!
Tot laters!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 16:55

Wat ik nu weer heb meegemaakt met Nous....

Ik dacht: heerlijk weer! Lekker met Nous in de bak. Bij het poetsen was ze eigenlijk super rustig, dus ik dacht; dat rijden kan wel! In de bak was ze toch een beetje aan het stuiterballen. Op een gegeven moment begint ze met haar staart te zwiepen. Dit doet ze ook altijd in de roundpen voordat ze gek gaat doen, dus ik zei nog tegen Marieke en de rest die in de bak reden: pas op, nous is in een flitsmood! Ik had mn zin nog niet afgemaakt, of Nous stoof er werkelijk vandoor, maakte dr rug bol en gaf me daar een boksessie, ongelooflijk! En dat kon ik helaas niet uitzitten natuurlijk Lips are sealed
Ik knalde met mn rug op de grond, en Nous bokte vrolijk de bak door. Ik moest huilen en lachen tegelijk. Lachen omdat ik eigenlijk geen pijn voelde en ik Nous wel erg grappig vond, en huilen omdat ik zo stom geweest was!!! Lig ik daar, zwanger op de grond! verdorie....
Ik wist dat het eigenlijk geen kwaad zou kunnen, maar belde voor de zekerheid de verloskundige maar op. Die vertelde dat ik me geen zorgen moet maken en dat het ook even afwachten is of er nu niks raars met mn bekken is. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn Frusty

Het is een zeer wijze les geweest... Beter dat dit nu gebeurt dan met 30 weken zwangerschap. Dan zijn de consequenties veel erger. Nu zit alles nog veilig achter mijn bekken verstopt. Over 2 weken is dit niet meer het geval en dan is het zeker oppassen geblazen. Paardrijden zit er voor mij dus niet meer in helaas, had het echt anders bedacht Verdrietig

Paarden blijven paarden. En nu liep ik natuurlijk al teveel risico omdat ze zo fel is. Ze staat hele dagen stil en heeft energie voor 10. Misschien als dat ze straks fulltime door Thirz wordt bereden en door mij gelongeerd dat het dat veiliger is. Maar tóch blijft het een paard... en onberekenbaar. Helaas Verdrietig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 17:17

Jeetje Kim! Wat balen zeg! Snap goed dat je toch wel even angstig was na de val... Stomme Nous, kan ze nou gewoon niet even rekening houden met t feit dat jij zwanger bent?! Knipoog

Met Sharon dr hoofd gaat t een stuk beter. Mn been doet flink pijn en is dik en blauw... heb wel 20 min gereden en toen een stalgenootje erop gezet omdat mn been te veel pijn deed. Sharon liep prima zonder neusriem.

Saskia had een enorme terugval na de behandeling door de osteophaat... dus toch maar weer aan een kuur begonnen.

Mn oma was opeens flauwgevallen, ze dachten dat er iets met dr hart was, maar waarschijnlijk is t gekomen door medicijnen... als t goed is mag ze vanmiddag naar huis...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 18:30

Bloos! Jeejtje Kim! Das balen! Nous had inderdaad wel even mogen bedenken dat het niet netjes is om met zwangere vrouwen te gaan gooien Scheve mond Pffftt... Gelukkig leer je nu de les, en niet later als het meer gevolgen kan hebben, maartoch.. liever gewoon helemaal geen les geleerd Ach gut En ik vind je niet stom hoor! Nous is vaak zat ook gewoon braaf, en dat ze nu ineens zo spettert is gewoon flinke pech! Hopen dat t 'gewoon' een val was zonder verdere concequenties!
Als thirz weer thuis is en lekker met der bezig gaat en jij gooit haar regelmatig los of longeert haar om al die stuiter-energie weg te werken, is het misschien wel lekker om je op het grondwerk te storten? Ook niet zonder risico, maar wel een stuk veiliger dan erop zitten denk ik? En ook wel leuk dat je dan toch lekker met je paard bezig kan blijven Lachen En wie weet als je ziet dat ze een hele brave dag heeft, een ritje? Suc6 nog iig! Met je spierpijn waarschijnlijk en met de rest. Mij lijkt het nl ook écht niet makkelijk om vanaf nu (net nu t beter gaat met Nous) tot na de zomervakantie niet op je paard te mogen rijden.... maar het lijkt me ook niet fijn om met een risico gevoel wel op je paard te gaan zitten... Niet dat Nous een woest rodeo paard is, maar zoals je zelf zegt: onberekenbaar blijven ze altijd...

Bij je oma lijkt het dus gelukkig mee te vallen bar? Andere medicijnen en t zou niet meer moeten kunnen gebeuren? En met Shaar der hoofd lijkt het ook wel mee te vallen dus Lachen Gelukkig maar! Je been valt alleen een beetje tegen... Beterschap! Ach gut

En idd Bianz, dat is echt een fijn gevoel als je merkt dat ze nog speciaal wat voor je doen, en dat ze t leuk vonden dat je er was Lachen En knap hoor, je zo gestort op de verhuisdozen Knipoog Mooi al je woede eruit, hebben we vanaaf een kalme relaxte *zennnn* Bianz Tong uitsteken Vork hihihi. En kon je je lenzen uit krijgen? Nadeel van lenzen is t vergeten uit te doen voordat je gaat slapen Tong uitsteken Is mij nooit overkomen hoor. Ben zelf zo gewend aan t wegleggen van mn bril voordat ik ga slapen, dat ik t wel merk als ik mn lenzen nog in heb Lachen Maar je hoort wel eens verhalen.. Lijkt me best auw!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:31

godver bar&kims, das best wel poedersuiker.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 22:24

O kims wat vervelend, nou als jullie omhoog zitten met nous beweging geven dan wil ik altijd inspringen hoor Knipoog
Vindt het geweldig om op nous te rijden!

Mariekje fijn dat het op die manier goed gaat op jade!
Als het dinsdag mooi weer is dan sta ik weer voor je klaar hoor!

Ik heb vanmiddag zelf ook nog les gehad, dat was zo leuk, we springen nu zo hard vooruit en voice is zo leergierig!
We gingen vandaag weer verder met rechtgericht rijden.
En we hebben de eerst stappen geoefend van het schouderbinnenwaarts rijden, t was zo gaaf, want op een gegeven moment snapte voice het wel.
Wiehoeh!
Ben zo blij.
Moest ook in draf verzamelen en dat ging ook best goed.
Op het laatst vanuit een rechtgerichte stap op de binnenhoefslag nageeflijk/ontspannen aangalloperen en veruimen. t ging super.
Ben echt trots op mn pony-tje......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 10:48

En toch... voel ik me nog best wakker Haha! natuurlijk al uit mezelf wakker om half 10 Clown
Hoe is t bij jullie Bianz en mariek? Bianz klaar voor t studeren? Marieke nog heel thuis gekomen?

hihihi, gister wezen stappen én weer was er iemand die dacht dat Marieke en ik zusjes waren Vork Zit er niet mee hoor. Een zusje (of was je dit keer de zus?) erbij, altijd leuk! Maar om nou te zeggen dat we zo op elkaar lijken? Verward Volgens de jongen hadden we dezelfde neus Clown En daar was hij best serieus in, en ook nog best nuchter Tong uitsteken (in tegenstelling tot vele anderen Schijnheilig hahaha)

hee, Thirz Doei! ook weer thuis? reis ook allemaal goed gegaan? Nog getrouwd? Clown hihi En nu niet te lang wachten met het zéér uitgebreide foto-verhaal hoor, ben benieuwd hoe t was en naar de foto's enzo Haha!

Whieieie! Super Nel! Knappe voice! Stoer hoor dat t nu zo enorm lekkr gaat Haha! Zo doorgaan hè Knipoog En dan binnenkort lekker op wedstrijd en íedereen eens een popie laten ruiken met je dressuur Fjord! (mét hippe manen) Haha! Heb je ook al een dressuurles fotograaf gevonden? Moet natuurlijk wel eens op de foto hè!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:55

Whoe, ik ben weer thuis Haha!
Egypte is een erg facinerend land, heb mn ogen uit gekeken. Heb heeel veel foto's gemaakt, zo'n 800 ofzo, dus uitzoek genoeg! In Cairo was het niet zulk lekker weer, beetje mistig en een flinke wind, dus heb geen foto's van de piramide in de zon helaas. Voor de rest op andere plekken goed weer gehad, dus ben lekker bruin! Ben ook wel weer blij dat ik thuis ben, geen vervelende mannen meer om me heen Knipoog

Ga een andere keer op iedereen reageren: ben vanmorgen 7 uur thuisgekomen en ben nog erg gaar!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 15:15

Hee Thirz Haha!
Lekker bruin.. jahoor! Zullen wij daar eens even bleek tegen af steken! Maar lekker dat je zo genoten hebt hoor Haha! en 200 foto's op de eerste dag en die 800 over de vakantie is wel genoeg hoor Hyper! Whieieieieie! Ben zó benieuwd! En ik kom ze zéker een keer bewonderen nu je thuis bent Knipoog Beetje jammer van t wat mindere weer in Cairo.
Haha, nog niet getrouwd dus Tong uitsteken Vlinder en Bloem ook weer happy dat je thuis ben?
Super dat je zo genoten hebt Ja Hele omschakeling naar t iets minder warme Nederland zeker? Clown

Phoe, had gewoon last van mn handen na t op stal rondhangen na mn les! En nee Bianz ik ben niet gevallen, dus geen sappige verhalen Tong uitsteken haha, en dat terwijl ik niet eens op de grote broer van Orson gereden heb. Het was Nalex dit keer. Voel me nog eigenlijk verrassend fit Haha! Hoe is t met jou? lukt het leren/ schoolwerk maken? En Marieke nog lekker gereden met Jade? Geen rare toeren?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 15:15

Hee Thirz, Wt leuk dat je weer thuis bent, maar het is te begrijpen dat je gaar bent.
Nou we wachten de foto's vol spanning af hoor!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 15:16

Anne heb nog geen fotograaf, misschien kan cis van de week vanaf annemoon wat fotootjes nemen....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:59

Zo, nu ff op iedereen reageren Knipoog

Nel: wat fijn dat het trainen met Voice zo goed gaat! Op naar de wedstrijden dus. Setje staat erg leuk bij Voice. Ik wil ook best een keer naar je dressuurles komen kijken en foto's maken hoor, maar dan doen we dat bij mooi weer, ok?
Anne: Goed je positieve eindbeoordeling Ja Wel gek zeker nu om klaar te zijn? Maar nu heb je weer wat meer tijd voor jezelf! En Vlinder en Bloem gingen helemaal uit hun dak toen ik thuiskwam Clown Ze hebben zich best netjes gedragen tijdens mijn vakantie, niets is kapot gegaan!
Bianz: rijden gaat echt goed de laatste tijd, top! Houden je ogen het nog vol met je lenzen? Het is even wennen, maar straks merk je niet meer eens dat ze er zijn Knipoog
Cis: Hoe was je weekend Parijs? Vast gaaf! We spreken snel af bij mn huisje he?
Bar: Wat vervelend van je oma en Saskia, hopen dat het snel weer beter met je gaat. En die arme Shaar en jijzelf! Je been alweer minder blauw? En Shaar dr neus alweer dunner?
Kims: vervelend dat je zo last hebt van de misselijkheid Ach gut Zo kan je niet echt van je zwangerschap genieten. En als je paard dan ook nog niet erg meewerkt...Zal dr vandaag eens streng toespreken!
Marieke: Nog een martingaal gekocht? Al het werkt is dat fijn om even te hebben bij je scheurmonster! En je ziet morgen hoe bruin ik ben Knipoog

Niemand vergeten? Nagelbijten / Gniffelen

Mijn foto's liggen nog bij mn moeder, dus die komen nog een andere x! Ga vanmiddag eens kijken hoe Nous is, bye Doei!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:01

hey Nel, misschien dat ik morgen ff met Thirz op buitenrit ga, keertje richting het bos, maar dat is wel nog ff afhankelijk van hoe nous zich gedraagt vandaag.... je hoort het nog wel van me, anders wil ik graag weer les....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:54

Sharon dr neus is gelukkig al een flink stuk dunner... Mn been wordt steeds blauwer en is vooral nog erg pijnlijk als ik wat langer sta/loop. Dan gaat t echt stuwen en prikken...
Saskia is gisteren uit t ziekenhuis gekomen, ze is nu bij dr ouders. Ik ga woensdag avond naar dr toe.
Mn oma is gelukkig ook alweer thuis, ze was vooral erg moe dus die moet even flink uitrusten.

Ben wel benieuwd hoe bruin je bent Thirz! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:00

Leuk thirz als je een keer mee gaat naar voice!
Zeg maar wanneer je kan... en als je mee wil als ik les heb dan is dat op zaterdag, meestal sochtends of begin van de middag.

Mariekje, leuk joh misschien naar het bos!
Ik hoop voor Jade en jou natuurlijk dat het doorgaat!
Want Jade zal het wel leuk vinden...!
Nog niet naar het strand???

Bar, fijn dat het met shaar al beter gaat!
Tja en jij zal wel een flinke kneuzing hebben en dat duurt nog even...
Toen ik met voice tegen de boom was gereden was mn scheenbeen nog maanden blauw en pijnlijk...

O ja was nog vergeten te vertellen, Daniël is alsmaar bezig met leren kruipen, hij doet nu nog veel tijgeren. vorige week ging tie voor het eerst zitten vanaf zn buik.
We waren zo trots, doet ie ineens van t weekend ongeveer 6 stappen loslopen.
Wij nog trotser!!!!
Hij kan nou wel een beetje lopen, maar durft nog niet zo goed, maar als wij om hem heen gaan zitten dan loopt ie los van wilco naar mij en weer terug echt super leuk!
Zo'n klein hummeltje van 10 1/2 maand die dan rond waggelt haha...

Sorry moest het even kwijt Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:24

Zaterdag komt mij nooit zo goed uit Nel, maar dan ga ik wel een andere x mee. Komt goed Lachen En wat knap van Daniel zeg, straks komt er een leuke periode aan waar hij alle kanten op loopt en jullie achter hem aan moeten Clown
Vervelend dat je been nog zo'n zeer doet Bar, gelukkig gaat t met de rest beter!

Ik heb net heerlijk genoten van de hollandse keuken, die had ik echt gemist Vork
En Nous was echt een draak, ging weer lopen bokken in galop. Maar heb dr flink aan t werk gezet en we hebben het af kunnen sluiten met een bok-loos galopje! Morgen eerst in de bak rijden om dr even moe te maken en dan nog een ritje door het dorp. Dus het echte buitenrit werk moet nog even wachten Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 20:55

Knappe Daniël! Lijkt me echt geweldig om dat dan te zien van je eigen mannetje! En nu gaat t ook wel ineens heel snel, logisch dat jullie trots op hem zijn! Knapperd hoor! Heb je nog leuke foto's? Haha!
hihi, dat wordt de leukste tijd Clown Daniel die lekker overal heen hobbelt en jij die er ook steeds weer achteraan mag Tong uitsteken

Humz... balen van je been nog Bar... Beterschap nog!

hihi, Thirz thuis meteen aan de Hollandse stamp Tong uitsteken Ik ben niet eens op vakantie geweest naar verwegistan en wij hadden ook weer stamp na een hele poos. Stamp uit de magnetron is niet zo lekkr, dus t was vooral rijst met wokgroenten ofzo. Maar nu weer lekker stampot Tong uitsteken
Gekke Nous! Die was ook weer blij dat je thuis was dus Nagelbijten / Gniffelen Maar netjes hoor nog zonder boksalvo af kunnen sluiten (Heb jij lekker gewonnen! Duivel )
Ik snap dat je de echte buitenrit nog even laat wachten. Suc6 morgen en plezier op t rondje door t dorp Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 09:07

Oke is goed thirz, dan kijk je maar wanneer je een keer mee kan, ik Gerlien rijd op ma en dinsdag en ik op woensdag vrijdag en zaterdag, dus misschien kan je op woensdag of vrijdag?

ja het is echt geweldig zo'n ukkie dat loopt Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:27

Woensdag of vrijdag is goed hoor Nel, spreken we wel een keertje af. Wel met iets mooier weer als vandaag, das leuker voor de foto's Knipoog
Nous ging vandaag wel een paar keer doen alsof ze ging bokken, maar ze heeft zich buiten een paar keer wegschieten goed gedragen. Daarna rondje dorp gedaan en dan is ze weer de rust zelve...raar paard toch he Clown
En Jade is 2 cm kleiner dan Nous Tong uitsteken (al moeten we het nog een keer officieel meten met een goede meter!)

En jammer dat Felicia eruit moest he Anne...nog die rus niet Sigaar

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:25

Hey Thirz, fijn dat je zo'n toffe vakantie hebt gehad! Nous moet nu op strafkamp haha +)
Mijn weekendje Parijs was erg leuk, wat Amerikaanse familieleden gezien en gelukkig mooi weer.
Marieke, wat ik van Jade gezien hebt vond ik erg leuk! Ze heeft een heel lief koppie, ik had r alleen groter ingeschat op de foto's...zeg maar wanneer je een keertje af kunt spreken.
Nel, heb jij enig idee wat het vrijdag voor weer gaat worden? Want op zich heb ik dan wel tijd om even gezellig te gaan rijden (en anders alleen foto's maken). Dus roep maar even wat je daarvan denkt.
Fijn Bar dat shaar dr neus weer een beetje beter is, als jouw been nu ook gauw weer goed komt kunnen jullie er weer tegen aan!
Kim jij hebt hopelijk geen nare gevolgen aan je val over gehouden?
Anne, heb jij ook nog ergens voorjaarsvakantie? Is het dan misschien een leuk idee om nog eens een strandrit te gaan maken?

Nou verder heb ik op dit moment niet zoveel te melden, hopelijk blijft het niet van dit vieze weer....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:46

Is goed thirz, zodra het beter weer word spreken we af.

He cis, wat leuk dat je er weer bent!
Ja vrijdag kunnen we wel gaan, effe het weer afwachten, ik ben wel van plan, ook als het regent, want heb zaterdag weer les.
We spreken donderdag wel wat af dan.