Sterkte er allemaal mee!Waarom moest je oma naar het ziekenhuis? En hoe is het nu met haar?
En met je vriendin? Ging het ineens een stuk slechter? Of wat is er aan de hand?
Waarschijnlijk heeft dat alles er ook wel voor gezorgt dat t bij Shaar ook allemaal net niet liep zoals bedoelt. Je bent er toch mee bezig in je hoofd en als je dan ineens snel moet reageren, reageer je net even te langzaam of net anders dan normaal.... Wel balen! Daar waar je dan op dat moment je troost vandaan wil vinden, is er dan ook ineens een zorg bij.... Hopen dat t snel beter gaat met Shaar, en dat het alleen maar een 'simpele' kneuzing is en niets ernstigers!
Sterkte hoor Bar!
Whieieie! goedzo Kim! En maar een geluk dat je met de auto was dan
*ikke blij dat ik niet naar school hoefde
* Soms zou je de NS wat... Was afgelopen week ook nog: we hadden met de vroege trein vertraging opgelopen, omdat we wegens een seinstoring langzaam moesten rijden tussen kruiningen en Bergen. Ik natuurlijk allang blij dat we gewoon reden! Zo heel warm was t weer niet! In Bergen werd er omgeroepen dat we pas om 8 uur zouden vertrekken en als extra trein tót Rotterdam zouden rijden. Vond het al zo prima geregeld. Alles bij elkaar zou ik dan een 20 min, half uurtje later zijn
totdat... in roosendaal omgeroepen werd dat ze wegens personeelsproblemen nog even moesten wachten
Extra trein, en geen extra mensen voor die trein... Dus toen hebben we daar nog een poos gestaan en was ik uiteindelijk een uur later. Maargoed, ze reden nog wel. Straks in maart rijden ze een maand niet
*zucht*
En wie weet als je ziet dat ze een hele brave dag heeft, een ritje? Suc6 nog iig! Met je spierpijn waarschijnlijk en met de rest. Mij lijkt het nl ook écht niet makkelijk om vanaf nu (net nu t beter gaat met Nous) tot na de zomervakantie niet op je paard te mogen rijden.... maar het lijkt me ook niet fijn om met een risico gevoel wel op je paard te gaan zitten... Niet dat Nous een woest rodeo paard is, maar zoals je zelf zegt: onberekenbaar blijven ze altijd...
hihihi. En kon je je lenzen uit krijgen? Nadeel van lenzen is t vergeten uit te doen voordat je gaat slapen 
Volgens de jongen hadden we dezelfde neus
hahaha)
ook weer thuis? reis ook allemaal goed gegaan? Nog getrouwd?
Whieieieieie! Ben zó benieuwd! En ik kom ze zéker een keer bewonderen nu je thuis bent
Hele omschakeling naar t iets minder warme Nederland zeker?
)