heb deze week 6 dagen gereden
niet elke dag intensief hoor. maar vandaag had ik klein spoortje aan maar hijs niet vooruit te branden
dus morgen ff dagje vrij en dan van de week weer verder trainen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
niet elke dag intensief hoor. maar vandaag had ik klein spoortje aan maar hijs niet vooruit te branden
dus morgen ff dagje vrij en dan van de week weer verder trainen
Pebbs schreef:Wie o wie gaan er mee vrijdagavond naar jumping amsterdam!!!!! Ik. wil kaarten gaan bestellen. Is misschien leuk als we allemaal bij elkaar zitten? Kan je met iemand niet zo goed opschieten ga je gewoon aan de andere kant in de rij zitten
Ik denk dat het handig is om het geld naar mij over te maken dan bestel ik in 1x kaarte- zodat we met zijn allen bij mekaar zitten. Qua vervoer is het handigst als we met de trein gaan. Er kan op korting gereisd. worden met mensen die ov hebben. Eenmaal op jumping kan natuurlijk iedereen zijn eigen weg gaan. we hoeven niet continu bij elkaar te blijven.
Maar ik vind wel samen uit samen thuis! Wie gaat er meeeeee

verwacht ook niet anders ahahah!

En we moeten haar rustig opbouwen!
Wil echt snel een keer mee hoor! Ik heb over 2 weken vakantie!

Pebbs schreef:Pebbs schreef:Wie o wie gaan er mee vrijdagavond naar jumping amsterdam!!!!! Ik. wil kaarten gaan bestellen. Is misschien leuk als we allemaal bij elkaar zitten? Kan je met iemand niet zo goed opschieten ga je gewoon aan de andere kant in de rij zitten
Ik denk dat het handig is om het geld naar mij over te maken dan bestel ik in 1x kaarte- zodat we met zijn allen bij mekaar zitten. Qua vervoer is het handigst als we met de trein gaan. Er kan op korting gereisd. worden met mensen die ov hebben. Eenmaal op jumping kan natuurlijk iedereen zijn eigen weg gaan. we hoeven niet continu bij elkaar te blijven.
Maar ik vind wel samen uit samen thuis! Wie gaat er meeeeee

En wat is Azra toch een prachtige merrie
Fijn dat jullie weer mogen opbouwen!