Nou lekker dan, ik ga bijna voor jan doedel naar school... Het is dat ik een gesprek had over me evenement anders ging ik voor niks naar school Ik daar braaf wachten op de rest van me klas want de pauze was net begonnen...en er komt maar niemand...dus ik iemand smsen, zegt ze dat ze al klaar zijn....maarja wel weer lekker thuis dus!
Idd ga met ella mee, Leeftijd staat er niet bij idd. En niveau staat M? Maar verder wel leuk paard alleen zou ik wel even goed kijken hoe oud enz. Je gaat dan toc denken dat er iets mis mee is
Idd wat Nancy zei, het kan best zijn dat die M heeft gelopen maar nu al wat ouder is en daarom goedkoper. Klinkt verder niet verkeerd, M niveau gelopen, veulens gehad, interessante ouders, braaf paard...
orienta
Geplaatst: 20-09-11 15:00
ik heb mijn paard ook voor rond deze prijs gekocht toen die 10 was je moet soms net een beetje geluk ook hebben
Ik dacht idd ook meteen aan de leeftijd....en dan nog vind ik 1500 wel weinig voor een paard met zulke papieren. Dus zou me niks verbazen als er iets kleins mis is ofzo...
Wel n leukie marieke, maar zoals vele voor mij zeggen... je weet niet hoe oud en of dr wat aan mankeerd. Nou hoor je vaak dat je bij n Jazz wel op n flink karakter mag rekenen... dus of dit zo geschikt is als 1e paard weet ik dan niet (ja hebt dr natuurlijk ook lieve tussen zitten, ik zeg alleen even dat Jazz vaak toch wel ietwat berucht is )