Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 09:58

nou succes met je drukke dagje Jetje.Vol programma.

Guten Morgen.
8 graden en druilerig weer, zwaar bewolkt.

Gisteren alle kerstspullen opgeruimt, vandaag in iedergeval in huis poetsen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 09:44

guten morgen
8 graden, zwaar bewolkt en druilerig weer.

Lara komt zo en kan er 1 rijden en dan doe ik de andere vandaag en de boodschappen doen

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 23:03

vanochtend naar chess geweest met monique effies gezellig bijkletsen irene is ook nog langs geweest van julia met haar man arjan beiden een rondleiding gegeven door de nieuwe stallen en natuurlijk ook effies aan de koffie gezeten. monique heeft chess gereden, ik heb blando even laten uitrennen in de longeercirkel die had er ook zin in, boxen gedaan, vier paardjes in de paddock gedaan al met al was ik pas om kwart voor drie thuis. was wel een lekker paardendagje...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 09:52

heerlijk hoor Regien zo'n paarde dagje.

Guten Morgen
7 graden, droog maar druilerig weer.

Gisteren heeft lara een zeer brave Aiko gereden en ik "s middags een zeer stoute Joepi, blijfyt een oude gek met zijn gebok, duidelijk geen zin om in de bak te werken, maar na een half uurtje marcheerde die weer prima moet ik zeggen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 10:14

guten morgen
7 graden, zwaar bewolkt en druilerig.

Gisteren heeft de dochter van een vriendin hier Joepi heerlijk voor me schoongepoetst en daarna even met het westernzadel in de bak gehobbelt, was leuk en daarna gingen de 4 kids en 3 volwasssenenen 2 honden in het bos wandelen en ikke met Joepi het bos in, hij was lekker wakker, vond het leuk om overal van te schrikken en natuurlijk 1 keer ervandoor gaan haha blijft een stoute oude man en maakt nog steeds geen indruk op me, maar dat wil die maar niet weten haha, sukkel

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:11

Gekke Joepie. Er vandoor gaan in het bos! Hoe ouder...hoe gekker! Weet je nog dat ik eens in korte tijd een keer door Renkie werd gelanceerd en een keer voor mijn zadel terecht kwam na een maffe bokkesprong!? Als ze de twintig hebben gehaald....gaat hun derde jeugd beginnen.

Storm gaat heel goed ! De laatste tijd geniet ik weer zonder mij zorgen te maken over hem. Hij pakt alles goed op en komt goed tot ontspanning in het werk.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:29

heerlijk hoor aniet in het bos. vanmiddag heb ik heerlijk in het buitenbakkie gereden was heerlijk weer ervoor en stormie wether doet het zeker goed jet. :j

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 09:56

guten morgen
7 graden en zwaar bewolkt.

Joepi zal altijd een Joep meloen blijven hoor, maar ik ben eraan gewend zullen we maar zeggen.

Ben blij dagt het met Stormpie in de opwaartse lijn gaat, heel goed dat je hulptroepen heb ingeschakelt.

Regien hebbie het naar je zin bij Jetje op stal

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:32

Ja , Aniet. Ik heb een goede instructeur. Lekker met twee benen op de grond en duidelijke taal. En hij durft paard en mens uit de comfortzone te trekken, om de boel goed en grondig aan te pakken. Helemaal mijn ding. Voor Storm werkt het super, om aan de lijnen te leren. Dan is ie al bekend met de oefeningen voor ik erop ga. Dan kan ie de boel wat beter verwerken. En dat geeft dan minder spanning. Hij is nu in ieder geval gehoorzaam en geconcentreerd. En er zit een goede rem op.
Wat Regien betreft...ik vind het wel gezellig dat ze bij ons op stal staat.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:34

guten morgen
6 graden en druilerig, miezerig weer, als het niet gaat stortregenen ga ik met een vriendin bosritje maken en ik neem Joepi maar weer eens mee.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 09:40

guten morgen
6 graden en het regent.
Vanmiddag komt Lara

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:27

Bankhangavondje!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 09:53

guten morgen
4 graden, stuk kouder voelt het, maar wel stralend zonnetje.

gisteren heeft Lara Joepi in de regen gereden, hij liep mooi aan het teugeltje om geen regen in zijn oogjes te krijgen hihi.
Ik heb Aiko gelongeerd ook in de stromende regen pfffffff.

Auto gisteren goedgekeurd, olie in de tenken laten brengen, wat dat betreft mag de kou komen, maar liever niet.

Vandaag dieren verzorgen en vanmiddag shoppen, Ruubje wil naar media markt.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 10:50

Oh help...de vreselijkste shop die er is! Ga jijekker een leuke winkel in en haal je hem na een paar uur weer op, niet vergeten!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:33

Zo...bijna weekend! Vanavond lekker een lesje en daar heb ik zin an!
Lekker een beetje nachtvorst gehad hier, nu schijnt het zonnetje. Zouden dan al die rondwaaiende griepvirusjes eindelijk doodvriezen -O- ....._

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:16

guten abend
1 graad en dat is het de hele dag en de afgelopen nacht geweest, heel gek maar nog geen vorst gehad, gaat nu veranderen denk ik.
Heb dus Aiko nog fijn gereden in de bak en Joepi met de bijzet gelongeerd. Moet zeggen ze liepen super goed.
Vanochtend vroeg al weer naar Lingen geweest om wat om te ruilen wat we gisteren gekocht hebben, ook nog bezoek gehad.
Paarden super goed uitgemest en in dikke laag vers stro gezet, boodschappen gedaan en opgeruimd, lekker lof uit de oven met wat ham en kaas en een lekker karbonaadje gegrild en chocolademoest toe en nu piama aan en lkker voor de tv hangen.

Geloof dat het leuk is met John Erb hè Jetje, woont die helemaal in Emmen en komt die dan helemaal naar jullie toe?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:32

Jaja! Die John! Nee serieus. Vandaag bv...stuurt ie me een berichtje dat ie iemand bij mij op stal een vratis demo les wil geven. Ik die meiden gevraagd wie er wil en ja. Iemand heel blij gemaakt en veel tips gegeven. Natuurlijk wil ze nu ook les van John. Maar goed....hij hoeft het niet te doen, maar hij besteedt gewoon gratis een uur aan een wildvreemde met een paard.... Lief toch?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:08

guten morgen
-2 graden en stralend zonnetje.
Grond vanaf nu dus stijf bevroren en dus hebben de boys dus een soort wintervakantie met lejkker buitenstaan en alleen voorlopig maar los longeren.
Ook leuk voor ze. Is nu eenmaal zo.

ja vind het hartstikke leuk van John Erb, had graag dat lesje met stoute Joepi van hem gehad.
Jet komt die elke keer helemaal uit Emmen?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 11:12

Aniet, hij geeft 1x in de twee weken hier in de regio lessen aan klanten. Van zeeland tot.....
Ja. Met Joepi zou ie wel raad weten. Kan ook niet anders. Die man heeft eem kennis en ervaring. Hij werkt tot ver over de grenzen en aan de andere kant van de oceaan is ie ook niet onbekand.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:16

Jetta schreef:
Aniet, hij geeft 1x in de twee weken hier in de regio lessen aan klanten. Van zeeland tot.....
Ja. Met Joepi zou ie wel raad weten. Kan ook niet anders. Die man heeft eem kennis en ervaring. Hij werkt tot ver over de grenzen en aan de andere kant van de oceaan is ie ook niet onbekand.

U heeft persoonlijk bericht op feestboek, als jij les van hem neemt kan die ook niet anders dan goed zijn, jou oordeel vertrouw ik volledig hoor.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:25

AnitaJoeri schreef:
Jetta schreef:

U heeft persoonlijk bericht op feestboek, als jij les van hem neemt kan die ook niet anders dan goed zijn, jou oordeel vertrouw ik volledig hoor.

Dank je voor je vertrouwen :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:23

geen dank hoor Jetje das gewoon wat ik vind, maar graag gedaan hoor haha
Trouwens jij bedankt voor de info, heb nog geen antwoord van haar.

Guten morgen
-2 graden, bewolking waar piezeltjes sneeuw uitvallen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:20

Het sneeuwt in de Den Haag....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 09:12

Sneeuw is overal.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:24

guten morgen
-5, stervenskoud maar tot nu geen nieuwe sneeuw en dat wil ik graag zo houden, in Den-Haag ligt wel 20 cm. haha, speciaal voor jou zeeklimaatje Jetje,

Ben zo blij met mijn warmtedraadje bij de drinkbakken van de boys, het water stroomt nog prima.
Ze hebben wel noodgedwongen een soort van wintervakantie.
Laat ze elke dag nog draven in de bak, zodat de spieren nog een bietje losblijven, ook al lopen ze wat ongelukkig op de hobbelige bevroren ondergrond, maar de spieren blijven toch wat losser dan dat ze helemaal niks doen.
Ze krijgen eerder meer dan minder te eten, want ze moeten zich zonder deken wel warm weten te houden en ze staan tenslotte in een buitenstal, bovenluiken gewoon open, ook 's nachts, lekkere frisse lucht.

Veel sneeuwplezier in Delft en omstreken en houd het alsjeblieft daar