Morning!! Ik had gisteren een sweet 16, dus lag pas om half 3 in bed en was podverdikkie al om 8 uur weer wakker.. Maar het was wel heel gezellig! Opzich vind in blauwe polo's wel fijn, dan zie je namelijk niet zo dat je zweet, maar grijs vind ik ook prima, ik heb ook allebij de kleuren dekjes
Goedemorgen, Gefeliciteerd nog dewi niet te veel gedronken toch;) Mmm ik heb alleen een grijs dekje:p maar ik vond oranje wel mooi bij de donkerblauwe polo's
Dewi je hebt gelijk ! Misschien dan toch donkerblauwe polo's. Maar we kunnen toch ook de polo's bijv op maandag aan en de dekjes dinges op donderdag bijv?
Uh nee, maar welke kleur we zouden doen, de discussie was grijs of blauw (voor beide). Maar laura heeft geen blauw dekje. Dus toen had ik bedacht als we nou polo blauw doen en dekje grijs en ze niet combineren?
Ik heb ook helemaal niks rood! En ga ook geen rood dekje kopen alleen voor kamp, sorry, maar ik vind rood afschuwelijk. Ik heb eigenlijk alle kleuren dekjes behalve rood, dus mij maakt het niet uit. Ik ga alleen niet elke dag die polo dragen hoor, ik heb namelijk ook heel veel kleding van de merk waar Annie model voor was waar ik op kamp reclame voor moet maken . Maar zo'n polo is natuurlijk ook een leuk aandenken.