Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ATE schreef:vandaag dvd s opgehaald uit me moeder haar huis op de haven was ff klote hoor als je ziet dat me pa en ma daar toch 12 jaar samen hebben gewoond was ff de weg kwijt van de emotie
maar goed me moeder zit nu dichtbij en pappa is er niet meer al was het vandaag ff anders

ATE schreef:vandaag dvd s opgehaald uit me moeder haar huis op de haven was ff klote hoor als je ziet dat me pa en ma daar toch 12 jaar samen hebben gewoond was ff de weg kwijt van de emotie
maar goed me moeder zit nu dichtbij en pappa is er niet meer al was het vandaag ff anders

xan schreef:Ik werd vanmiddag gebeld door Randstad.
Ik had vanmorgen gereageerd op een vacature.
Die gaat het niet worden, maar ze hadden wel een andere vacature in de aanbieding.
Voor 15 uur per week. Helemaal super dus.
Morgenochtend hoor ik er meer over, moet om 9.00 uur even bij hen langskomen.
@Winn: kan ook Parnassia Bavo Groep zijn, of Odion ?????

mntj schreef:toppie zou wel weer fijn zijn.
alhoewel je het nog druk genoeg hebt haha.

. Voor je moeder vast ook. Hoop dat ze maar lekker lang mag genieten in haar nieuwe huisje
.
, ga er maar weer vandoor. FF GTST van gisteren kijken en dan lekker douchen en op jacht naar tennisballen. Ik wil m'n jas wassen, maar daar zit dons in. Moet die na het wassen met 6 tennisballen in de droger doen. Hier in huis blijven tennisballen niet heel, dus die heb ik helaas niet.

xan schreef:LIQUITA schreef:Waarom zie ik toch overal waar ik maar kom reklame van een iPhone????
haha, wil je er een kopen dan ???
. Maar heb nog een abonnement lopen van ruim een jaar. Ben ook nog wel tevreden met m'n Blackberry hoor. Enneh...de iPhone 5 is ook al in aantocht
.