Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bzoem schreef:Hahhaa net een houten paard op hollands got talent, was een voltige groep (kinderen).. volledig afgekraakt en patricia kreeg een lachbui omdat ze een echt paard wilde zien.
En nu komt er straks een tinker die trucjes doet en kan rekenen en antwoorden op de grond schrijft met z'n hoeven.. eeeh.. uit de hand gelopen vrijheidsdressuur?

Ik moet zo ook maar 's me spullen lijst gaan maken
PrimaDonna_ schreef:Ik denk dat hij niet goed vast heeft gezeten, kan ook door het zweet komen en de warmte dat zo'n singel loser gaat zitten.
En er is altijd een check ja! Soms kan hij best eigenwijs zijn hoor en dat hij gewoon niet goed heeft gekeken.
Weet niet wanneer hij heeft gesteigerd, begreep wel op de Holterweg maar niet aan het begin of eind....
Naja als ze Salerno heeft overleefd dan kan ze Catanzaro ook wel overleven hoor haha, was sowieso zijn eerste JT dus moest het nog leren, lijkt mij alleen maar gaaf om dan erop te zitten.
Ik zat vorig jaar op Mexico en ze zou eigenlijk niet meelopen in mijn week maar ik mocht erop omdat Esther wist dat ik de JT zo met haar kon doen, heb haar toen nog bijna door de crosswei geslagen met de zweep, ze wou niet van de kudde af maar MOEST! hahahaha
_Iriss schreef:PrimaDonna_ schreef:hahahaha maar hij is er niet vanaf gevallen hè!
Dicapri die was ook soms best pittig weet ik nog hahahaha!
Ben benieuwd op wie je gaat!en geen peeskap verliezen hè !
maar dicapri had vorig jaar ook zo gedaan bij zijn eerste jt, steigeren en heel erg klieren.
maar bij mij steigerde die helemaal niet, dus ze krijgen het na een paar jt's ook wel door

Ik wil een hele snelle, drukke beetje wilde
het liefst een grote pony/klein paard... Paard op zich ook nog wel.

IsabelvS schreef:_Iriss schreef:
maar dicapri had vorig jaar ook zo gedaan bij zijn eerste jt, steigeren en heel erg klieren.
maar bij mij steigerde die helemaal niet, dus ze krijgen het na een paar jt's ook wel door
Volgens mij reed mijn vriendin zijn eerste JT... Hij was harstikke lief en luisterde goed..
IsabelvS schreef:Hè liep coos mee? Ik hoorde dat ze de eerste week nog moest aansterken
Catanzaro lijkt me echt leuk!! Of dicapri!
Iris weet jij iets leuks voor me aangezien jij alle paarden van stal kent?Ik wil een hele snelle, drukke beetje wilde
Jeetje wat een verhalen. Maar volgens mij worden dat soort verhalen ook gauw overdreven of zit ik fout

_Iriss schreef:IsabelvS schreef:Hè liep coos mee? Ik hoorde dat ze de eerste week nog moest aansterken
Catanzaro lijkt me echt leuk!! Of dicapri!
Iris weet jij iets leuks voor me aangezien jij alle paarden van stal kent?Ik wil een hele snelle, drukke beetje wilde
Jeetje wat een verhalen. Maar volgens mij worden dat soort verhalen ook gauw overdreven of zit ik fout
inderdaad dicapri, salerno, maroc? Of een van de jonge, daar zitten hele leuke tussen
PrimaDonna_ schreef:hahaha maroc vond ik zo vet vorig jaar!
weet je nog iris, dat ik daar het parcour bij de waterbak ging doen omdat mexico niet wou
_Iriss schreef:
inderdaad dicapri, salerno, maroc? Of een van de jonge, daar zitten hele leuke tussen

En ik moet ook nog ergens boodschappen doen vandaag.. en de was.. en stofzuigen.. En m'n vriend komt vanmiddag/vanavond. Denk dat ik hem maar mee uit eten neem