Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

re: met crossen en macaroni, op naar 't reelaer topic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:59

Catanzaro deed echt niks heftigs, hij steigerde een keer wat hoger, voor de rest echt braaf! :)

Bzoem

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 20:16

Hahhaa net een houten paard op hollands got talent, was een voltige groep (kinderen).. volledig afgekraakt en patricia kreeg een lachbui omdat ze een echt paard wilde zien.
En nu komt er straks een tinker die trucjes doet en kan rekenen en antwoorden op de grond schrijft met z'n hoeven.. eeeh.. uit de hand gelopen vrijheidsdressuur? :P

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 20:17

Bzoem schreef:
Hahhaa net een houten paard op hollands got talent, was een voltige groep (kinderen).. volledig afgekraakt en patricia kreeg een lachbui omdat ze een echt paard wilde zien.
En nu komt er straks een tinker die trucjes doet en kan rekenen en antwoorden op de grond schrijft met z'n hoeven.. eeeh.. uit de hand gelopen vrijheidsdressuur? :P

whahaha.. inderdaad.. beetje uit de hand gelopen :')

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:47

Woo wel eng zeg als er 2 valle op het gedeelte waar iedereen juist hard gaat.
Ik hoop dat alles een beetje goed gaat met degene die gevallen zijn :(:)

ik ga maandag/dinsdag denk ik maar me spullen inpakken :D
Ik ga donderdag al richting drenthe me ouders gaan daar 2 weken kamperen :)
En ik dan tot zondag dan wordt ik naar 't reelaer gebracht. En die zaterdag halen ze me weer op en dan blijven we daar nog een weekje waar me ouders kamperen *D

Mja nu eerst nog een weekend werken
en maandag, dinsdag en woensdag ochtend en dan vakantieeee :D :))

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:10

Hmm die tinker viel wel tegen. Hij kon wel goed rekenen, hoe ze hem dat geleerd heeft? 7-3 = 4 x schrapen. maar 2+5 was wel moeilijker, dat werd eerst 8 en na een eh-eh deed ie wel 7 (volgens mij wilde die weer 8 doen maarja, z'n baasje was er snel bij). Toen vroegen ze om nog een trucje want het was wel erg saai zo.. en toen liet ze hem met een snoepje tussen z'n voorbenen 'buigen'. Maar t zag er niet zo spectaculair uit. Dan kan je met vrijheidsdressuur toch een veel leukere act maken denk ik dan.

Whoe Femke dat klinkt gezellig zo :P Ik moet zo ook maar 's me spullen lijst gaan maken :j

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:40

PrimaDonna_ schreef:
Ik denk dat hij niet goed vast heeft gezeten, kan ook door het zweet komen en de warmte dat zo'n singel loser gaat zitten.
En er is altijd een check ja! Soms kan hij best eigenwijs zijn hoor en dat hij gewoon niet goed heeft gekeken.
Weet niet wanneer hij heeft gesteigerd, begreep wel op de Holterweg maar niet aan het begin of eind....

Naja als ze Salerno heeft overleefd dan kan ze Catanzaro ook wel overleven hoor haha, was sowieso zijn eerste JT dus moest het nog leren, lijkt mij alleen maar gaaf om dan erop te zitten.
Ik zat vorig jaar op Mexico en ze zou eigenlijk niet meelopen in mijn week maar ik mocht erop omdat Esther wist dat ik de JT zo met haar kon doen, heb haar toen nog bijna door de crosswei geslagen met de zweep, ze wou niet van de kudde af maar MOEST! hahahaha :o

Haha ik deed vorig jaar mex haar eerste JT, nou ze ging nog net in draf de kuil door :P

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:41

Gelukkig werd ze wel steeds heter naarmate de week :))

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:42

_Iriss schreef:
PrimaDonna_ schreef:
hahahaha maar hij is er niet vanaf gevallen hè!
Dicapri die was ook soms best pittig weet ik nog hahahaha!
Ben benieuwd op wie je gaat! :D en geen peeskap verliezen hè ! :+

maar dicapri had vorig jaar ook zo gedaan bij zijn eerste jt, steigeren en heel erg klieren.
maar bij mij steigerde die helemaal niet, dus ze krijgen het na een paar jt's ook wel door :)

Volgens mij reed mijn vriendin zijn eerste JT... Hij was harstikke lief en luisterde goed..

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 22:44

helloeee

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:49

Hè liep coos mee? Ik hoorde dat ze de eerste week nog moest aansterken :)

Catanzaro lijkt me echt leuk!! Of dicapri!

Iris weet jij iets leuks voor me aangezien jij alle paarden van stal kent? :D Ik wil een hele snelle, drukke beetje wilde :)) het liefst een grote pony/klein paard... Paard op zich ook nog wel.

Jeetje wat een verhalen. Maar volgens mij worden dat soort verhalen ook gauw overdreven of zit ik fout :P

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:50

Jonkies vind ik ook wel leuk!!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 22:53

pfoeeeeee hee,
vandaag hele dag op utrechtse kampioenschappen rondgelopen!
heb echt eng veel foto's gemaakt. :=
maar ze zijn wel goed gelukt :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:01

IsabelvS schreef:
_Iriss schreef:

maar dicapri had vorig jaar ook zo gedaan bij zijn eerste jt, steigeren en heel erg klieren.
maar bij mij steigerde die helemaal niet, dus ze krijgen het na een paar jt's ook wel door :)

Volgens mij reed mijn vriendin zijn eerste JT... Hij was harstikke lief en luisterde goed..

ooh dan was het een andere week, hij was in ieder geval in de wei aan het steigeren geslagen :)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:02

IsabelvS schreef:

Iris weet jij iets leuks voor me aangezien jij alle paarden van stal kent? :D Ik wil een hele snelle, drukke beetje wilde :)) het liefst een grote pony/klein paard... Paard op zich ook nog wel.

Jeetje wat een verhalen. Maar volgens mij worden dat soort verhalen ook gauw overdreven of zit ik fout :P

inderdaad dicapri, salerno, maroc? Of een van de jonge, daar zitten hele leuke tussen :)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:02

boris en texas zijn geloof ik ook heel leuk buiten

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:04

Okee thanks! Ja salerno lijkt me ook wel leuk :j

oh okee! Ja ik hoorde dat hij nu ook wat drukker is geworden omdat hij het nu allemaal weet enzo :))

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:25

zooo naar huis!! wil ni!! hih! wiee gaan der morge?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:55

Zo goedemorgen!

Mijn springles gister was erg leuk. Ze was op zich erg braaf. Ze ging alleen zo hard, en ze bleef rondspringen als ze niet hard mocht :wow:
Maar ze ging wel, ze moest eerst de hindernis van dichtbij zien maar daarna ging ze wel.
Mijn instructeur vond haar gestoord, kan ik wel begrijpen, ze is het hele uur aan het rondspringen geweest :+
Had gehoopt dat ze na een half uur wel moe zou zijn, maar helaas :+
Hij vond wel dat ze lef had, maar dat moet ook wel als je zo hard over die hindernis heen knalt, en hem dan ook nog laat staan :Z
Hadden ze ook net een 4 sprong neergezet, dus het was echt zo rustig mogelijk aanrijden en dan na de drafbalk knalde ze echt weg, en dan maar blijven zitten :+
Maar ze vond het ieder geval erg leuk, dus misschien dat ik volgende week wel weer ga, en dan na het reelaer gewoon weer elke week vast.
Eerst even mijn bankrekening checken :Y)

Maar ik zocht ze wel uit volgens hem, hij vroeg zich af waarom ik het mezelf altijd zo moeilijk maak :+
Maar ach elk paard heeft wel wat, en ik vind het wel wat hebben. Ik rem liever wat bij dan dat ik elke keer gas moet geven.
Hier moet ik wel iets te veel voor remmen, maar dat is denk ook gewoon de onervarenheid, komt wel goed. Ze doet het niet om lastig te zijn.
En ze is wel weer vrij goed terug te rijden, dus denk dat dit alleen maar beter gaat na een tijdje.

Ik ga maar eens aan het werk, er moeten toch ook centjes verdiend worden. :Z

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:24

liindii schreef:
draverss :):)

Ooit zo'n draver gezien..?

Afbeelding
Hahahahahaha :+

mijn fries x draver <3

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:25

hahaha maroc vond ik zo vet vorig jaar!
weet je nog iris, dat ik daar het parcour bij de waterbak ging doen omdat mexico niet wou :=

_Iriss schreef:
IsabelvS schreef:

inderdaad dicapri, salerno, maroc? Of een van de jonge, daar zitten hele leuke tussen :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:25

Ach Niels kan het soms erger maken dan het is hoor haha, maar super dat hij verder braaf was! :)

Hitime schreef:
Catanzaro deed echt niks heftigs, hij steigerde een keer wat hoger, voor de rest echt braaf! :)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:21

IsabelvS schreef:
Okee thanks! Ja salerno lijkt me ook wel leuk :j

oh okee! Ja ik hoorde dat hij nu ook wat drukker is geworden omdat hij het nu allemaal weet enzo :))

ja ze kent alles wel, maar ze is zo leuk, omdat ze het allemaal juist zo leuk vind :P

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:23

PrimaDonna_ schreef:
hahaha maroc vond ik zo vet vorig jaar!
weet je nog iris, dat ik daar het parcour bij de waterbak ging doen omdat mexico niet wou :=

_Iriss schreef:

ohja ja die les toen we gingen crossen was hij wel echt heel vervelend, hij wou helemaal niet. :oo
jullie waren trouwens wel echt een heel leuk stel!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:27

haha ik moest toen zelfs nog huilen := omdat ik zoveeeel energie erin stak om haar die wei door te krijgen, Aniek stelden mij toen helemaal gerust en mocht toen op Maroc een rondje hahahaha !

ik vond Mexico ook echt wel heel leuk <3

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:55

Aaah ik moet zo ineens 2 paarden rijden en nog 1 verzorgen.. Heel leuk allemaal.. maar had er gister nog maar 2 op de planning staan :') En ik moet ook nog ergens boodschappen doen vandaag.. en de was.. en stofzuigen.. En m'n vriend komt vanmiddag/vanavond. Denk dat ik hem maar mee uit eten neem :')