Gefeliciteerd Jarrah!! Maak er een toppiej dag van!!! En dat je maar veel cadeautjes krijgt ...
jarrah
Geplaatst: 25-11-10 07:39
Wow jullie waren er vroeg bij zeg Dank jullie wel! En Nicolet ook bedankt voor je krabbel
nikkielvis
Geplaatst: 25-11-10 08:25
He Lisette gefeliciflapstaart Hoop dat je toch wat kaartjes krijgt....
Goeiemorgen iedereen
Ik ga niet perse voor de eerste plek ik wil gewoon mijn pakje bij mijn kur aan. Maar helaas ben ik zelf weer een oliebol die zo laat iets besteld. Maar ben morgen lekker vrij dus kan wel andere dingen regelen. Luister nu de hele tijd naar mijn kur dat ik hem uit mijn hoofd ken...
Feestje was leuk, kids waren heel erg lief, en mijn pony's ook! Maar ik denk niet meer dat ik het in de winter ga organiseren, dan is de druk op de binnenbak toch wel vrij hoog .
cassandra84
Geplaatst: 25-11-10 08:53
Jarrah Gefeliciteerd Wel geen tnt vandaag maar felicitaties via bokt.
Nikkielvis kan je het niet halen of is het te ver weg? Zal duimen voor je
Sommige gaan voor de eerste plek dat wordt wat hahaha. Vorige keer waren het de smurfen die gewonnen hadden wie of welke combi wordt het dit jaar?
Tav foto's??? Waarvan? Zag pas nog leuke foto's van de tent dweilen en trekken en de ritten in Kootwijk. Zo zonde nu ligt dat stuk grond gewoon leeg dat was perfect zo dichtbij de stal.
Goedemorgen! Net m'n auto bij de garage gebracht, dus ik ga zo maar een beetje in de rondte fietsen t is gelukkig droog!
Gefeliciteerd Jarrah!
cykie
Geplaatst: 25-11-10 11:18
Gefeliciteerd Jarrah!
@Nicam je hebt gelijk hoor. Meedoen is in dit geval belangrijker dan winnen. Ik ben al erg tevreden als het allemaal goed uitkomt met de muziek. Galopje als de galop muziek start etc. @Cassandra. Tav bedoelt de foto's van mij. Vind het nogal ingewikkeld om ze op bokt te krijgen. Je moet dit ook met een hele omweg doen begreep ik. Maar het is gelukt. In dit topic in ieder geval.
Gisteravond nog een keertje de kuur geoefend. Had het geluk dat op een begeven moment de bak helemaal leeg was. Alleen de combinatie van netjes lopen en helemaal goed uitkomen lukt niet echt. Misschien biedt de les vanavond nog uitkomst anders gewoon zaterdag met een beetje los teugeltje de kuur lopen. Technisch zullen we sowieso niet de beste zijn.
taverno
Geplaatst: 25-11-10 11:48
Lisette van harte gefeliciteerd!
Dat dweilen in Kootwijk kan ik me nog goed herinneren.De flessen douchegel dreven in het rond.
@Je kan gewoon via je toetsenbord[img]schrijven
Ik weet niet of ik een galopje doe in de binnenbak met de kür,heeft Tencie een beetje moeite mee.
Hadden we vorige keer nou ook een beetje catering erbij? Broodjes etc? Ik bedoel tijdens de kür. Of komt het dit keer is wel handig.
nikkielvis
Geplaatst: 25-11-10 13:08
Xantha schreef:
Jarrah, gefeliciteerd
He wat een leuke smile.....
_Noah
Geplaatst: 25-11-10 13:43
Lisette van harte gefeliciteerd!!! Iedereen druk aan het oefenen voor de kur?? Ik ben erg benieuwd hoe alles is geworden! Ik heb net mijn rooster gekregen en moet van 24 dec t/m de 29e werken! Met alle kerstdagen en ook iedere dag alleen in een ander land. Erg gezellig dus . Nu ook nog eens het vrolijke nieuws op internet dat de collega's van Martinair horizontaal instromen zonder enige sollicitatie e.d. Wat betekent dat wij voorlopig niet kunnen doorstromen, en de Martinair collega's veel meer senior zijn. Nog even en ik ga ook staken. Nou goed genoeg geklaag . Dat moest ik even van mij af schrijven. Wat een schrik Tav, gelukkig ben je netjes blijven zitten! Marlon, ik hoop dat je pakketje op tijd aankomt, dat gaat spannend worden! Is er al sneeuw gevallen trouwens? ik kom vanacht terug, dus hoop het niet . Tot morgen allemaal.
Christadk
Geplaatst: 25-11-10 13:46
Jarrah gefeliciteerd! Noah, lekker rooster zeg! Wat doe je voor werk?
Kippie en ik zijn nu onderweg naar de divoza, altijd leuk
cassandra84
Geplaatst: 25-11-10 15:51
Noah nog geen sneeuw. Heb je daar zin in nee toch?