Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Lekker druk hier, hihihihihi.
Nou, ik heb lekker gewerkt. Nu weer 2 daagjes vrij. Morgenochtend naar de kapper, daarna dan toch even rijden en 's avonds lekker uit eten met Erik's moeder en vriend. Waar we gaan eten? Geen idee, is altijd een verrassing.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Lekker druk hier, hihihihihi.
Nou, ik heb lekker gewerkt. Nu weer 2 daagjes vrij. Morgenochtend naar de kapper, daarna dan toch even rijden en 's avonds lekker uit eten met Erik's moeder en vriend. Waar we gaan eten? Geen idee, is altijd een verrassing.
alvast een gezellige avond gewenst en eet smakelijk.
Wij gaan morgen Americaans eten,.......Burger King.
Eerst Rowan bij de BSO halen en dan mogen we tussen 18 en 19 uur op school kijken in de klassen. Dus tijd om tussendoor naa rhuis te gaan om te koken o.i.d. is er niet dus tracteren we ons maar op een avondje makkelijk.
. 
_sandra schreef:hoi, hebben jullie wel eens van psyllium vezels gehoord??? wil ik voor willie gaan kopen, vanwege haar dunne mest. maar wil eigenlijk weten of jullie daar iets van af weten, of er over gehoord hebben?

ATE schreef:Haha, dat was ik ook gaan doen.hoi meelen was ff aan het zoeken voor san

meelen schreef:_sandra schreef:hoi, hebben jullie wel eens van psyllium vezels gehoord??? wil ik voor willie gaan kopen, vanwege haar dunne mest. maar wil eigenlijk weten of jullie daar iets van af weten, of er over gehoord hebben?
Hoe kom je daarbij San? Willie is aan de dunne toch?
Psylliumvezels is juist bedoeld voor het t.o. gestelde.