Yaraa schreef:jaa leuk, Jane, je persoonlijke gedeelte
en je paardengedeelte ook!! echt mooie foto's van Phillie
Thanks
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Yaraa schreef:jaa leuk, Jane, je persoonlijke gedeelte
en je paardengedeelte ook!! echt mooie foto's van Phillie
Jane_ schreef:

Maar wil niet te vroeg, ben bang dat ik dan alleen rond moet lopen in de aula ofzo 
Dus ik wil precies optijd komen
Iriis_ schreef:Ik vind je persoonlijke gedeelte ook heel leuk worden Jane!![]()
Ga zo maar richting school!Maar wil niet te vroeg, ben bang dat ik dan alleen rond moet lopen in de aula ofzo
Haha dat haat ik echt!Dus ik wil precies optijd komen
![]()

Jane_ schreef:
Iriis_ schreef:
Jane_ schreef:Raise Your Voice.
Iriis_ schreef:Ik gaaa doeeeg!
Liisette_ schreef:Astor schreef:
Moooi
Liset: Volgens mij The notebook
Ik hoop echt zo dat ik jullie over een paar weken kan vertellen dat ik geslaagd ben
Zoiets dacht ik ook, maar ik denk vraag het voor de zekerheid!![]()
Ik hoop dat wij samen het kunnen zeggen!![]()
![]()
Eigenlijk zouden we als we allebei geslaagd zijn, tegelijk moeten spreken op msn, en dan samen naar bokt! En precies op het zelfde moment zeggen dat we geslaagd zijn!![]()
Astor schreef:Liisette_ schreef:
Zoiets dacht ik ook, maar ik denk vraag het voor de zekerheid!![]()
Ik hoop dat wij samen het kunnen zeggen!![]()
![]()
Eigenlijk zouden we als we allebei geslaagd zijn, tegelijk moeten spreken op msn, en dan samen naar bokt! En precies op het zelfde moment zeggen dat we geslaagd zijn!![]()
Jaaa dat doen we goed?
Jane_ schreef:

incalover schreef:maar weet je wat het is... onderaan resy haar protecol stond: deze combinatie is nog niet toe aan wedstijden.. vanndaar 133 punten..
en ik had bij mijn eerste wedstrijd 178.
dus dat is best wel een verschil. en dat heeft gewoon te maken met binnen en buiten denk ik.
want binnen had resy 165.
dus om er nou mee te stoppen....
je kan toch gewoon ervaring opbouwen?
zolang je er maar niet te veel van verwacht, want als het dan niet lukt, kan je ook niet boos worden.
en ja, op de manier hoe resy dat deed kon ook echt niet. dat zag iedereen.
dus vandaar ook de punten.
maar ik ben de volgende.... dus nu ga ik écht oefenen!!
Doei ik ga naar school !
DenK4ever schreef:Hmmm. klinkt wel als typisch Frans
Maar hoezo overleggen... jouw paard, jij beslist.
Als jij tegen dingen aanloopt waar je niet uitkomt is het toch logisch dat je iets wil proberen.
Waarom denkt frans dan dat hulpteugels voor uitgevonden zijn??
Ga er vanuit dat Tino niet met zijn neus tussen zijn voorbenen liep?!? dus wat zeurt ie dan??
Ik zal je een geheimpje vertellen... morgen avond gaat er ook een elastiekje om Tieg hoor! En voor een keer is daar helemaal NIKS mis mee! daar verpest je je paard echt niet zomaar van hoor!!
Ik ga het morgen avond bij Tycho doen om voor mezelf met mijn onafhankelijke zit bezig te zijn! gisteravond met zitles toch wel met mijn neus op de feiten gedrukt.
Dan is het elastiek juist prettig voor Tycho want dan gaat ie goed lopen zonder dat ik hem in zijn mond hinder.
Maar meis, je eigen gevoel is goud waard hoor!
jij wou op dat moment elastiek proberen en daar is niks mis mee!!
En hulpteugels, als je er goed mee rijdt is er niks mis mee.