haha juist jij snapt hem karin:P jaaaa ben benieuwd of we jou hier over een tijdje nog weleens tegen zullen komen! want jou nieuwe baan word waarschijnlijk een stuk drukker!
Magnummm dat profiel moeten jullie ff kijken.. want vinden jullie van mocca? vinden jullie die niet op costa lijken?
KarinW86
Geplaatst: 15-01-09 15:30
aatjuh12 schreef:
haha juist jij snapt hem karin:P jaaaa ben benieuwd of we jou hier over een tijdje nog weleens tegen zullen komen! want jou nieuwe baan word waarschijnlijk een stuk drukker!
Ja indd maar s avonds ben ik er wel hoor
Esile
Geplaatst: 15-01-09 15:31
Kom je weer rijden Aman morgen? Gemutlich..!
Drie keer raden wat ik zit te doen...juist ja, studeren. En t wordt weer een latertje vermoed ik zo..
KarinW86
Geplaatst: 15-01-09 15:31
Esile schreef:
Kom je weer rijden Aman morgen? Gemutlich..!
Drie keer raden wat ik zit te doen...juist ja, studeren. En t wordt weer een latertje vermoed ik zo..
jaaa maar weer op 9 uur:P ik dacht echt dat jij daar ook ging rijden.. maar toen zei moeders daty je weer terug was! lekker is dat:P haha succes met leren!
Het plan was ook om van 21-22 te gaan rijden, omdat ik dacht dat er een paar mensen weg zouden gaan. Dat is niet gebeurd en dan zou de les van 21 uur zo vol zitten, terwijl er om 20 uur dan heel veel plek zou zijn. Dan rij ik liever in een rustigere bak Daarbij moet ik nu heel vaak op zaterdagochtend in Utrecht werken (mag zaterdag 7 uur beginnen ) en dan ga ik vrijdagavond gelijk weer terug. Als ik dan van 21-22 rijd, word het helemaal zo laat...