ATE schreef:GEFELICITEERD met Nick, geef hem maar een dikke pakkerd van meoja en morgen word nick 23 jaar jeetje kan me nog als de dag van gister herinneren hoe ik de dag 23 jaar geleden heb meegemaaktwas niet echt een makkelijke bevalling
, hihi. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:GEFELICITEERD met Nick, geef hem maar een dikke pakkerd van meoja en morgen word nick 23 jaar jeetje kan me nog als de dag van gister herinneren hoe ik de dag 23 jaar geleden heb meegemaaktwas niet echt een makkelijke bevalling
, hihi. _sandra schreef:hoi incognito, heel vervelend maar mijn printer is stuk, kan dus niet uitprinten. misschien iemand van de smurfen die het voor me uit wil printen. ben wel een zeur smurf he!!!!
LIQUITA schreef:een beetje aangepast aan Sandra. Hihihihihi...wat een lol in m'n eentje![]()

LIQUITA schreef:een beetje aangepast aan Sandra. Hihihihihi...wat een lol in m'n eentje![]()
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:een beetje aangepast aan Sandra. Hihihihihi...wat een lol in m'n eentje![]()
Hahahhahaha.Kan me voorstellen dat je zat te gieren achter je pc,is ook heel leuk om te maken.Sorry San maar hij is wel heel grappig!!!
. LIQUITA schreef:Lijkt me erg gezellig.
xan schreef:Nou lekker toch, ik lust ook van alles, dus aan ons zal het niet liggen.![]()
![]()
![]()
Kijken wat de andere Veldt-schatjes ervan vinden.
Deze week gaan wij waarschijnlijk weer lekker naar die Griek.
Wij zijn morgen 16 jaar getrouwd !!!!!!!! En gaan dat nog ff lekker vieren.
Maar op dinsdag is de Griek dicht, en eigenlijk is vrijdag een veel leukere dag
om uit eten te gaan.
meelen schreef:Hallo luitjes, hier ben ik dan vanuit de hotelkamer. We hebben hier draadloos i-net en we hebben de laptop mee hahaha.
Het is hier geweldig weer, hebben net lekker buiten ontbeten. Gisteren was een dag die we niet snel vergeten zullen. I.p.v. kwart over drie werden we om 4 uur opgehaald, dus stonden we maar in de regen te wachten. Onderweg moest de chauffeur zich nog aan z'n rijtijden houden en moest dus ook nog een half uur pauze houden. En we waren al zo laat.....en toen nog file file en nog eens file. We waren met z'n drietjes in de touringcar...wij en de chauffeur. Hij wilde wel een peukie roken, vroeg of we daar bezwaar tegen hadden. Natuurlijk niet, als wij dat dan ook mogen whahaha. Net op tijd op Eindhoven aangekomen, gauw inchecken. Had Ron nog een foutje gemaakt met reserveren. De reservering voor mij stond op Tesselaar-Bersee en in mijn paspoort staat alleen Bersee. Zou ik 150,= euro moeten betalen om dat om te zetten, maar uiteindelijk mocht ik toch mee. (Ron z'n plannetje mislukt hihihhi) De vlucht ging lekker snel, we waren hier om half één. Toen stonden we niet op de lijst om naar het hotel gebracht te worden, ook weer wat. Uiteindelijk zijn we gratis met een taxi gebracht. Mazzel want dan hoefden we niet alle hotels af om de anderen af te zetten.
Het was dus een dag waar alles fout ging wat er maar fout kon gaan. Maar we hebben in luxe gereisd, en zijn op plaats van bestemming.
We gaan nu lekker naar het strand en wat water halen en zo.
Spreek jullie gauw weer, en Petra beterschap meid.
Doei doei tot Bokt

LIQUITA schreef:Hihihi...
Ik kan a.s. zondag oefenen.

LIQUITA schreef:En José...hoe lag/zat het zadel?

LIQUITA schreef:Hoe laat is die "dozen" les?
xan schreef:LIQUITA schreef:Hoe laat is die "dozen" les?
Van half 2 tot half 3.
Doe je mee ???? Is volgens mij altijd heel gezellig hoor.
FF lekker terug naar de basis zeg maar.

LIQUITA schreef:Hmmm...weet niet of dat de bedoeling is. Ik ga wel 's middags rijden, dus kan ik er rekening mee houden.

ATE schreef:zag net op hyves dat gradus toch meedoet met nk