Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:43

LIQUITA schreef:
Wat ik NOG het ergste vind, dat er bij mij ook een brief bij zat dat ik een achterstand heb in het betalen van m'n stalling. En weet je om welke periode het gaat SEPTEMBER 2007 Stoom uit je oren . Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken.

Hebben ze de administratie geautomatiseerd? Dan rolt de brief er automatisch uit....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:46

xan schreef:
Dank je Liquita voor de link.
Heb hem even gelezen. Ik wist wel dat het strooisel er erg hard door heen ging. En tja 20 euries is idd (denk ik) zo'n beetje de prijs van de regenbroek.
Kun je met afwassen je geld terugverdienen Knipoog Of is het gewoon zo gezellig met Erik in de keuken ?

24,95 zag ik net staan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:48

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
ik ga me bed zoeken

Welteruste Jo...morgen kan ik je een nachtzoen geven Knipoog Tong uitsteken

niet te klef hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:51

en nu nog mijn tas pakken, morgen maar doen. Welterusten!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 06:15

winnitou schreef:

hopelijk ben je op tijd klaar hahahhahahhahah ellis zit om 7 uur al op jullie te wachten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 06:17

zo nu nog ff douchen en dan me laaste tas in de auto zetten lijkt wel of ik weken weg ga zoveel heb ik mee en zal je meemaken dat ik evengoed iets vergeten ben Bloos Bloos

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 06:27

ATE schreef:
winnitou schreef:

hopelijk ben je op tijd klaar hahahhahahhahah ellis zit om 7 uur al op jullie te wachten

Ga nu beginnen, niemand meer om me heen, kan nu overal bij zonder dat er voor mijn voeten gelopen wordt.
Heb ik dinsdag nog mijn rijbroek (ja die zo lekker zit) gewassen, is ie nog niet droog. Ga gauw wat doen, tot straks.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 07:40

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Wat ik NOG het ergste vind, dat er bij mij ook een brief bij zat dat ik een achterstand heb in het betalen van m'n stalling. En weet je om welke periode het gaat SEPTEMBER 2007 Stoom uit je oren . Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken.

Hebben ze de administratie geautomatiseerd? Dan rolt de brief er automatisch uit....
Het is met de hand geschreven...en dan nog mag ze het eerst wel even aangeven dat ze nu alles volgens de regeljes wilt hebben. Dan had ik geen probleem mee gehad.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 07:40

Tassen gepakt, nu alles nog de auto in, gelukkig is die een beetje groot!!!!!!!!!!! Heb ook een lekkere stoel mee voor als het zonnetje toch blijft schijnen, en natuurlijk om goed te zitten.....want anders blijft er geen rug en heup over en moet ik op het paard getakeld worden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 07:41

Zo...ik ben er klaar voor. Wij vertrekken nu naar KOOTWIJKERBROEK Hyper! Hyper! .

Meelen, geniet van de rust Kusje Doei, doei

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:46

Zo die zijn weg. Meelen blijven wij over. Wat een rust.
Ga zaterdag met m'n oude paardrijploeg de hele dag met een huifkar op stap. Ook spannend. Hoop dat we de weg terug nog vinden. Hebben eten en drank mee.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:35

smuidra schreef:
Zo die zijn weg. Meelen blijven wij over. Wat een rust.
Ga zaterdag met m'n oude paardrijploeg de hele dag met een huifkar op stap. Ook spannend. Hoop dat we de weg terug nog vinden. Hebben eten en drank mee.

Anders neem je een navigatiesysteem mee hahaha Tong uitsteken

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:44

Is misschien wel een goed idee. We zijn eens naar Egmond gegaan om paard te rijden. En op een of andere manier stonden we opeens op de afsluitdijk. Het is tot nog toe een raadsel hoe dat mogelijk was. Het enige excuus is dat het windkracht elf was.
Welke gek gaat dan paardrijden op het strand????? Wij dus.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:38

smuidra schreef:
Is misschien wel een goed idee. We zijn eens naar Egmond gegaan om paard te rijden. En op een of andere manier stonden we opeens op de afsluitdijk. Het is tot nog toe een raadsel hoe dat mogelijk was. Het enige excuus is dat het windkracht elf was.

Jeetje joh, dan waai je spontaan van je paard af volgens mij.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:50

LIQUITA schreef:
TOT MORGEN..... Muziek! Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een melodie Muziek!

hahahahahaha volgens mij bedoel je "Symphonie" oh oh toch nog niet helemaal over he die hersenschudding Knipoog

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 08:23

meelen schreef:
smuidra schreef:

Jeetje joh, dan waai je spontaan van je paard af volgens mij.

Dat scheelde ook niet zo veel, maar het was wel spannend.

incognito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:25

Goh wat een rust hier.
Hopenlijk hebben jullie het een beetje droog.
Gezellig, dat lukt altijd wel....
Ben benieuwd naar de verhalen.

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 16:16

LIQUITA schreef:

ik kreeg ook al zo'n brief, en ik betaal al jaren de eerste van de maand, dus ik stond even op mijn achterste benen teon ik die brief kreeg. ik had notabene een uur voor de brief binnen kwam de huur van oktober overgemaakt Boos!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 22:31

@LIQUITA, bedoel je nou dat je Sept. aan het einde van Sept. betaald? Of heb je hem eind Aug. betaald?!

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 09:42

Zo we zijn weer terug van de huifkartocht. Het heeft de hele dag geregend maar we hadden er weinig last van. Er stond een leuke Tinker voor de kar. We moesten de bordjes gewoon volgen , heel gemakkelijk. Alleen als je zit te kletsen zie je ze over het hoofd(het waren kleine bordjes). Maar het paard ging dan een beetje lopen klieren. Zo van sukkels zien jullie het dan niet we moesten links en niet rechts. We moesten dan weer draaien, en dan ging ze het liefst in galop terug. Dat is niet zo slim met een kar met zeven personen erop. Maar er zit een rem op zo'n kar en we riepen dan met z'n allen ho !ho !ho!!!!!!!! En dat werkt. We zijn ruim vier uur onderweg geweest. Het was erg leuk allemaal. We doen het nog eens over als de zon schijnt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 18:36

meelen schreef:
@LIQUITA, bedoel je nou dat je Sept. aan het einde van Sept. betaald? Of heb je hem eind Aug. betaald?!

Doei!

Ja, ik bedoel dat ik September aan het eind van September betaal. Volgens overeenkomst moet het voor de eerste van de maand worden voldaan Rolleyes .

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:48

hee liquita ook weer terug

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 18:48

Zo....ik ben weer terug van weg geweest. Kamp was in 1 woord GEWELDIG Ja !!!

Fantasties gereden, het weer viel heel erg mee. Gisteren regende het wel de hele dag, dus heb ik in de binnenbak gereden. We hebben s'avond heerlijk buiten gezeten (om de vuurkorf) én lekker gedanst natuurlijk. Ik heb alleen een beetje weinig nachtrust Gaaaap gehad. Ik sliep bij o.a. Johanna en Sandra (van Boyd) op de kamer....en dat was heeeeel gezellig en we hebben heeeeel veeeeeel lol gehad. Ik denk dat ik aankomende week echt nodig heb om bij te komen Haha! Haha! Haha!.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 18:49

ATE schreef:
hee liquita ook weer terug

Heej, lang niet gezien.......HA...HAHA....HA....HAHA Knipoog .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 18:50

Ik ga even m'n foto's op de PC zetten.

Jo Cheese! OK dan! Ja Nagelbijten / Gniffelen