LIQUITA schreef:Wat ik NOG het ergste vind, dat er bij mij ook een brief bij zat dat ik een achterstand heb in het betalen van m'n stalling. En weet je om welke periode het gaat SEPTEMBER 2007. Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken.
Hebben ze de administratie geautomatiseerd? Dan rolt de brief er automatisch uit....
. Ik betaal als zo lang ik een eigen paard heb m'n stalling (netjes elke maand) aan het einde van de maand. Als ze nou graag willen dat het (zoals in overeenkomst staat) voor de 1ste van de maand willen ontvangen...daar heb ik alle begrip voor, maar ze kunnen dat dan wel eerst even bekend maken.
Of is het gewoon zo gezellig met Erik in de keuken ?

Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt, als ik jou zo zie, klinkt een melodie
.
!!!
gehad. Ik sliep bij o.a. Johanna en Sandra (van Boyd) op de kamer....en dat was heeeeel gezellig en we hebben heeeeel veeeeeel lol gehad. Ik denk dat ik aankomende week echt nodig heb om bij te komen