(als het vandaag wel is
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Astor schreef:Liefde op het tweede gezicht
(als het vandaag wel is)
Iriis_ schreef:Mwhahaa![]()
Maar nu ga ik ook gewoon met een lekker gevoel daar naar toe, omdat je weet dat je morgen en over morgen en die morgen daarna en daarna en daarna en daarnaa......... niks hoeft te doen!
Zooo lekker gevoel geeft dat dan!![]()
Pffheerrrlijk!
![]()
Hebben jullie nu eigenlijk ook vakantiee??
! Astor schreef:Liefde op het tweede gezicht
(als het vandaag wel is)
Liisette_ schreef:Morgen moet kleine dewie prikkie halen!![]()
En ik denk dat ik morgen een nieuwe profiel ga maken !
) zijn prik gehaald.
Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Mwhahaa![]()
Maar nu ga ik ook gewoon met een lekker gevoel daar naar toe, omdat je weet dat je morgen en over morgen en die morgen daarna en daarna en daarna en daarnaa......... niks hoeft te doen!
Zooo lekker gevoel geeft dat dan!![]()
Pffheerrrlijk!
![]()
Hebben jullie nu eigenlijk ook vakantiee??
Heeeerlijk!
You got it all right, dude!![]()
In de (zomer)vakantie vind ik het echt altijd leuk op de manege!

fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:Morgen moet kleine dewie prikkie halen!![]()
En ik denk dat ik morgen een nieuwe profiel ga maken !
Wij zijn vandaag gegaan want Dommel had een erg groot open wratje op zijn poot. Dus meteen (twee weken te vroeg) zijn prik gehaald.
Was echt zielig. Mijn hond heeft genetische tandproblemen. En hele tijd terug zijn heleboel tanden getrokken en ze rotten ook heel snel. De dierenarts schrok (was niet Dijkstra.. een andere die normaal Dommel niet helpt) en vroeg of ze de ergste kiezen eruit mocht trekken.
Dus Dommeltje zat daar heel lief netjes mee te werken en hij schrok zich rot toen ze opeens zijn kies eruittrok. 2 keer! Hij vond er toen niet meer zo aardig, hij kroop echt in mijn vader. Hij piepte niet dus met de pijn viel het wel mee, maar ik kon er echt niet naar kijken
) 
iris je bent een echte jastrade ruiter
maar dat danse moet ze wel afleren hoor
hahaha

DenK4ever schreef:Goede morgen!!
Zo... bijna weekend
Gister avond om 21:00 pas thuis... vanmorgen weer fris en fruitig begonnen...
Zegt me collega net dat ze vanmiddag vrij wil nemen![]()
Zit ik vanmiddag weer alleen![]()
Maar goed, vanmorgen belde Ewald (was vannacht aan het werk)... we hebben geen ruzie meer![]()
En als het morgen droog is gaan we lekker op de motor naar Assen![]()
Dus.... fijne dag vandaag!!!
en heel veel plezier
.
DenK4ever schreef:Maar goed, vanmorgen belde Ewald (was vannacht aan het werk)... we hebben geen ruzie meer![]()
En als het morgen droog is gaan we lekker op de motor naar Assen![]()
Dus.... fijne dag vandaag!!!

.. Dat word echt 3 keeer niks..
Ander is het veel zwaarder..