2e hands nieuw maakt me niet uit maar niet te duur
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
2e hands nieuw maakt me niet uit maar niet te duur
vera23 schreef:nou nou niks mis mee.... volgens mij vet jij hem te vaak in heel mn broek was zwart
Binar schreef:vera23 schreef:nou nou niks mis mee.... volgens mij vet jij hem te vaak in heel mn broek was zwart
Nee hoor, ik vet bijna nooit

echt van haar oog tot aan haar neus
Ik gelijk Ilona gebeld en gevraagd hoe dit kwam. Is donderdag dus gebeurd.. waarschijnlijk was ze zo idioot aan het doen tijdens het voeren dat ze onderuit is gegaan... heel haar hoofd dus geschaafd (waarschijnlijk aan de deur), maar niet diep. Heb haar dus uit stal gehaald en even in de paddock gezet. Haar stalletje lekker uitgemest en toen Ambertje weer opgehaald. Ze had zich niet eens uitgeleefd
.. Ik heb een volte gemaakt, gevolgd door een JA OPLETTEN!! en wederom de hulp gegeven.... Ze sprong aan in de galop
toen ze dit deed schreeuwde ik heel hard YES I DID IT, I DID IT.. dit trok toch wel aandacht van een aantal mensen.. die toen dus op de bak af kwamen.. ik heb dus getuigen

Gaaf hoor!!
Vooral in m'n zitknobbels.. ach ja.. een teken dat ik goed zat
Marieke_ schreef:Wat goed joh. Echt stoer, ik doe het je niet na
heb nu alleen steeds meer last van spierpijn hahaha
Mijn huidige laarzen zijn mij VEEL te groot geworden. Voet past wel, maar de kuit is gewoon echt te wijd. Op zoek dus naar andere laarzen... of chaps.. of toch gewoon laarzen... Ik weet het niet.
Xeen schreef:gefeliciteerd hoor met je nieuwe laarsjes