stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:10

AnneOmie schreef:
Van mij mag het ook wel dit weer blijven de rest van de winter! Iig een beetje wintergevoel met lekker zonnetje erbij Cool Heerlijk weer dit Haha!

dit weer is echt geweldig! maar als t goed is krijgen jullie morgen sneeuw Haha!
ik zit sowieso al in de sneeuw, dus vind t niet erg Tong uitsteken heb mn koffers gepakt en zit nu op school mn uren af te tellen Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:18

Ze heeft echt helemooie foto's gemaakt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:27

Ja he? Haha!
Hoezo zit jij al in de sneeuw Mayo? Ga je alweer op wintersport? Haha!
Of ligt daar waar je nu bent sneeuw?

Wat Narbella betekent...? Ik zou het niet weten! Kan ik dat ergens opzoeken denk je? Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:31

Ga je vandaag al Mayo?? Als het goed is dan krijg jij ook sneeuw Tong uitsteken Ik hoop dat wij geen sneeuw krijgen hier Hou meer van vriesweer zonder sneeuw Tong uitsteken zo lastig met de paarden namelijk.

bloempie186

Dabo schreef:
Ja he? Haha!
Hoezo zit jij al in de sneeuw Mayo? Ga je alweer op wintersport? Haha!
Of ligt daar waar je nu bent sneeuw?

Wat Narbella betekent...? Ik zou het niet weten! Kan ik dat ergens opzoeken denk je? Haha!

ik zit nu met mn snowboard en koffer op school Tong uitsteken om 3 uur gaat mn bus richting frankrijk! Haha!

AnneOmie

pascha7 schreef:
AnneOmie schreef:
Fijn dat het weer zo goed gaat met Bo Bren!

ben er ook erg blij mee

ZIjn de hechtingen er al uit?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 13:32

oja weer op wintersport

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:32

AnneOmie schreef:
Ga je vandaag al Mayo?? Als het goed is dan krijg jij ook sneeuw Tong uitsteken Ik hoop dat wij geen sneeuw krijgen hier Hou meer van vriesweer zonder sneeuw Tong uitsteken zo lastig met de paarden namelijk.

het heeft dinsdag en woensdag enorm gesneeuwd daarzo! dus er ligt zat! er lag 80cm, maar k denk dat er nu wel een meter ligt ongeveer! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:32

Have fun Mayo en doe voorzichtig Clown En niet te veel zuipen met de apres ski Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 13:32

AnneOmie schreef:
pascha7 schreef:

Fijn dat het weer zo goed gaat met Bo Bren!

ben er ook erg blij mee

[/quote]
moete nog 4 dagen blijven zitten Verdrietig

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:33

AnneOmie schreef:
Have fun Mayo en doe voorzichtig Clown En niet te veel zuipen met de apres ski Tong uitsteken

haha ik ga met de studentenvereniging, dus zal vast wel meevallen Tong uitsteken Duivel

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 13:33

bloempie186 schreef:
AnneOmie schreef:

haha ik ga met de studentenvereniging, dus zal vast wel meevallen Tong uitsteken Duivel

geloof je het zelf Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:34

pascha7 schreef:

[/quote]

liever iets langer laten zitten (denk niet dat ze er veel last van hebben) dan dat ze er te vroeg uitgaan en die wond niet mooi wordt Lachen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 13:36

bloempie186 schreef:
pascha7 schreef:

liever iets langer laten zitten (denk niet dat ze er veel last van hebben) dan dat ze er te vroeg uitgaan en die wond niet mooi wordt Lachen
[/quote]
mr knibbe komt ook eerst even kijken want ik ga ze er toc niet zelf uithalen maar het ziet er nu echt heel mooi weer vergeleken met hoe het eruitzag

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:38

gelukkig maar! vaak gaan ze er toch ook vanzelf uit? tenminste...was bij dancer wel t geval....

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:41

oeehh klrijgen we echt sneeuw! Wil ik niet laat het mij maar dit weer blijven!

Mooie fotos ellen heb je er nog meer? Ik heb een paar hele gave van bobbie en mistral met springen in de les gister! Ik zal ze naar Shirley sturen en dan kan zij ze event zelf plaatsen als ze dat wilt!

Lekker Mayo weer op wintersport Have Fun

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 13:44

bloempie186 schreef:
gelukkig maar! vaak gaan ze er toch ook vanzelf uit? tenminste...was bij dancer wel t geval....

vaak wel ja en hoop ook dat dat bij bo ook gebeurt scheeld weer een da rekening

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:48

Azzaro schreef:
Ik heb een paar hele gave van bobbie en mistral met springen in de les gister! Ik zal ze naar Shirley sturen en dan kan zij ze event zelf plaatsen als ze dat wilt!

Wat denk je zelf? hahaahah hebben hebben! Ik hoorde al dat ze heel mooi zijn geworden, hij is ook een echte spring kampioen hoor ik Pling
De foto's v bella zijn ook echt heel mooi!

Ik vind dit weer ook erg lekker hoor zo met t zonnetje. Alleen niet voor Ilion die is er stijf van. Hoewel hij al weer iets wilde draven vandaag, gelukkig. Morgen zal t wel weer goed gaan, dan zullen zijn schoenen wel lekker zitten hoop ik. Maar t wandelen was heerlijk in t zonnetje.
Bobbie gaat Misje vandaag weer rijden omdat ik m nu niet los durf te zetten en alleen wandelen is niets voor m, hij wil actie Pling

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:48

bloempie186 schreef:
AnneOmie schreef:

Jaja... studentenvereniging... Bier zuipen dus Clown

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:54

Bier zuipen? Nu kan t nog! Vanmorgen hoorde ik dat t bier een stuk duurder gaat worden.............
Ta, wat niet eigenlijk? IK! Mijn dagprijs is t zelfde en uurprijs ook, ik doe iets niet goed geloof ik Verdrietig

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:00

neee!! niet t bier duurder maken! dat drink k juist omdat t lekker goedkoop is! in vergelijking met de rest dan Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:04

bloempie186 schreef:
neee!! niet t bier duurder maken! dat drink k juist omdat t lekker goedkoop is! in vergelijking met de rest dan Tong uitsteken

Heb niet precies mee gekregen hoe en wat maar ze zijn t wel v plan. Ze gaan zich echt overal mee bemoeien, ze gingen t duurder maken om zo de consumptie te verlagen begreep ik er uit. Suf zeg! Bij Mac D moet je nu bij een happy meal iets 'gezonds' nemen anders is t niet goed.............. Je mag echt niets meer over een paar jaar.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:05

Veel plezier Mayo! maar dat zal wel lukken he hahaha

Ik heb ook de foto's van Missie gezien, op Marian's camera, die zijn ook mooi! Maar in het echt zijn ze natuurlijk NOG mooier!
De foto's van Bella hadden trouwens ook allemaal een naam:
Mistral 170.jpg enz.. hahahahaha Heb ik maar even een andere naam gegeven. Ik had er 11 van Bella. maar die ga ik natuurlijk niet allemaal hier plaatsen, aangezien ze bijna allemaal gelijk zijn Haha!

sjah Shir.. wat doe je niet goed..? je bent toch vrije ondernemer? kun je je eigen uurloon niet omhoog gooien dan?
Ik ben nu met een hele mooie tas bezig... blauw met oranje Haha!
Waterdicht, dus daar kan ik ook wel wat extra centjes voor vragen Knipoog Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:07

ShirleyA schreef:
bloempie186 schreef:

Heb niet precies mee gekregen hoe en wat maar ze zijn t wel v plan. Ze gaan zich echt overal mee bemoeien, ze gingen t duurder maken om zo de consumptie te verlagen begreep ik er uit. Suf zeg! Bij Mac D moet je nu bij een happy meal iets 'gezonds' nemen anders is t niet goed.............. Je mag echt niets meer over een paar jaar.

Net zoals ze de sigaretten duurder maken in de hoop dat er meer mensen gaan stoppen? hahaha dat heeft ook wel gewerkt...!? nottt dus. Mensen leven liever in armoe dan dat ze alcohol en sigaretten opgeven! (tenminste, de ECHTE verslaafden dan he, daar bedoel ik natuurlijk Mayo en andere gelegenheidsdrinkers niet mee) Tong uitsteken Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:07

Zou wel willen maar mijn vaste opdrachtgever is elke x als ik 5 euro op de dagprijs doe echt helemaal niet goed............ heeft ie niet mee genomen in zijn begroting zegt ie dan.... "ik wel" antwoord ik m dan hahahahaha.
Maar naar nieuwe klanten reken ik echt een andere prijs hoor Haha!