Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Wie speelt er mee?
Ik zoek 5 medespelers en reserve kandidaten zijn ook welkom
binnenkort starten ze ook op Hip. westland dus voor wedstrijden hoeven we dan niet ver weg
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=1880 ... =&ppCatID=
Flurk schreef:Zo vandaag ruzie gekregen met een eikel zeg.
Nou ja ik bleef beleefd tegen hem maar kon hem wel naar zijn strot toevliegen.
GRRRRRR
Zoals jullie weten heeft WW geen ijzers en rij ik dus voornamelijk op onverharde weg. En onze stalbaas heeft er geen problemen mee dat ik daar rij of men.
Ik gebruik dat stuk dus ook om van de ene kant naar de andere kant te komen en mijn groom of grooms doen dan keurig het hek open en weer dicht.
Affin aan einde van dat stuk land zijn regelmatig mensen met van die model vliegtuigen/ helikopters.
Ze parkeren hun auto dan voor het hek,
Normaliter levert dit geen probleem op en halen ze hun auto weg om mij doorgang te verlenen.
Voelen jullie hem al een beetje aankomen??????
Precies nu wilde de man zijn busje niet weghalen.
Ik bleef dus rondjes om die helikopter rijden zodat mijn pony daar aan kon wennen.
Hij werd er erg heet van en ging er ook 1x vandoor maar ik had hem snel weer onder controle.
Ik had niet in de gaten dat die andere man dit eng vond en op gegeven moment vroeg hij waarom ik nou precies daar langs wilde en niet gewoon over het fietspad ging rijden.
Ik legde die meneer dat keurig uit en was bijna uitgesproken of WW schrok weer van die heli omdat die andere kerel dat ding op ons af stuurde.
Nou dat was dus waarschijnlijk de druppel waarom die andere kerel van dat helikoptertje net deed of wij er niet waren.
Op gegeven moment had hij de heli op tafeltje gezet en ik riep keurig ... meneer,.... en hij reageerde niet. (ik wilde hem keurig vragen of hij auto even wilde verplaatsen)
Ik kom dus dichterbij met pony en toen werd hij KWAAD.
Ging lelijke dingen zeggen enz.
Ik bleef keurig beleefd en vertelde beste man dat ik niet gediend was van zijn opmerkingen en verzocht hem de auto weg te halen. Hij wilde dit niet doen en toen heb ik 2 rondjes om de tafel gereden waar dat dure helikoptertje op stond (rakelings) daarna haalde hij gauw zijn auto weg en konden we erdoor.
GRRRRRR
Wat de warmte al niet doet met de mensen.
Flurk schreef:roxxxiejjj schreef:Over dat spel, nou ik wil het wel proberen, maar ik denk niet dat het me gaat lukken. Hoe wil je dat gaan oefenen dan?:)
eerst kijken of er animo voor is dan dan keer bal te leen vragen voordat we alles gaan aanschaffen.
barkruk schreef:Ik wil niemands plezier vergallen, maar Horseball is best een ruige sport waarbij er regelmatig blessures voorkomen bij de paarden. Op een stal in Belgie waar ik een tijd gestaan heb gaven ze Horseball-lessen 1x/week. Bedenk je goed waar je aan begint voor je aan de gang gaat.
Mootje schreef:Ik ben het wel eens met Barkruk, Ik denk dat je niet nog 3 stalgenoten zo gek vind om hieraan mee te doen... En dan nog te bedenken dat dit soort 'spelletjes' de bodem absoluut niet ten goede komt en wat de stal-eigenaar hiervan vindt!
Anoniem schreef:Over het hele gevaarlijk-gemeut... Je paard kan zelfs in z'n box nog wel een been breken. Paard zijn brengt nou eenmaal risico's met zich mee, hadden ze maar geen paard moeten worden
AnneB schreef:Leuke foto's, Lida! Jullie hebben een mooi wedstrijdtenue.
Hoe zijn de andere wedstrijden gegaan dit weekend? Ik geloof dat ik Mo weg zag gaan en Chantal?