Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 10:43

Da's wel leuk om te horen Lisanne:D

Binnenkort komt er weer een vergadering over de F-proeven dus dan weet ik ook meer. Het is voor een manege idd een veel fijner systeem. Je merkt gewoon dat er echt op jou wordt gelet en niet zozeer alleen of je paard wel in de krul loopt.
Het is zelfs zo dat, wanneer je paard bijvoorbeeld verkeerd aanspringt in de gallop, je nog een 6 kan krijgen wanneer je toch de juiste hulpen hebt gegeven.

Gisteravond weer met Collin gereden, hij deed weer goed zn best. Had alleen in de gallop weer zn oude bekende spookrondje, werkelijk alle paarden werden door m belaagd als het aan hem lag. Hij probeerde zelfs in keer in de bips van Silvana te bijten, de boef! Dus ff flink op zn flikker gegeven en toen had die weer iets van "ohja oeps, er zat nog iemand op" en toen reed die weer vrolijk door:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:00

Haha dat had ik vrijdag met charity ook :') Maar toen vloog ie achter Merlin aan, helemaal fijn :') Mja, jongen op Merlin en ik op Charity hadden ook zo af en toe stuurproblemen :') Moesten we weer boven op de noodrem voor elkaar, en een lol dat we hadden, heel grappig :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:31

Haha als je maar lol hebt.
Tja ik kreeg een grote mond van een lesgenoot dat ik moest uitkijken, maarja, op een gegeven moment heb je alle zeilen bijgezet en kan je niet beter. Dus toen heb ik maar even gevraagd of ze er anders zelf op wilde gaan zitten, aangezien mevrouw al begint te gillen als het paard zich verstapt:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:49

Ja ik had dat in mijn les ook... Bedoel ik ben er nooit zo happig op als iemand vrij dicht achter mij gaat rijden... Dus ik had al paar keer aan vrouwtje op fjordie(die nou eenmaal harder loopt dan charity :P) gevraagd of ze wat meer afstand wou houden.... Begint ze op gegeven moment; nou wat voor enge dingen doet charity dan als je te dicht bij komt??? echt op zon toon van; kind zeur niet.. Dus nouja toen heb ik uitgelegd dat ik gewoon een bange poeperd ben en t niet fijn vind als iemand dicht achter me rijdt... nou toen lette madame dan wat meer op..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 17:23

Tja, er is een verschil tussen niet willen en niet anders kunnen.
Ik zou als die vrouw zijnde dan juist uitkijken met Fjoride als Charity enge dingen doet...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 18:27

Met Collin net zo.. als jij alle zeilen bijzet en collin weet het nog te flikken om irritant naar andere paarden te doen moeten andere mensen zelf ook maar een beetje opletten hoor! Collin staat erom bekend dat hij wel eens wil uithalen naar andere paarden :) Als je m in je eigen les net zo rijd als zaterdag vind ik dat die andere mensen niet moeten zeuren :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:02

Haha thanks meid:D Ja da's sinds een tijdje dat ik hem telkens weer zo fijn weet te rijden. Maar gisteren was die duidelijk weer meer aan het spoken:P Ach hoort erbij;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:08

:= Blijft Collin he ;) Ik wil zaterdag wel weer op Lamirilla :D Vind het echt een leuk beest :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:28

Las net de punten van de onderlinge wedstrijd, en je hebt gelijk Jolien, er is wel extreem laag gepunt. Maargoed, ik denk wel dat dat een keertje goed is, dan weet je ook wérkelijk waar je staat :).

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:36

ik ben t met lisanne eens idd. als je het aangeeft en iemand blijft nog niet uit de buurt, dan is het ook maar eigen schuld dikke bult.

ik wil wel weer op charity vrijdag, is ook leuk :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 10:13

Haha precies, als jij je best doet en het paard loopt nog te klooien dan is dat wel vervelend voor anderen maar dan hoef je geen grote mond te verwachten.

Leuk dat iedereen nu weer nieuwe paarden ontdekt, of nouja...nieuw:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 11:07

ik heb dr wel min of meer ontdekt :P haha

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 11:40

Ik doelde eigenlijk op manege Kampen pfff heb daar nu mijn paardje staan maar wat een zeikerds daaroo... sta op de wachtlijst voor Hasselt maar heb al aan Awilda gevraagd voor een plekje op Haerst omdat ik daar niet aarden. ...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:29

Da's wel jammer Cil, het is toch ook wel fijn als je stal van je paard een beetje een leuke plek is om te komen...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 09:52

Hello! zag op de manege a-viertjes hangen over de bos-duinrit en strandrit, klinkt leuk!

Kan jij me daar misschien meer over vertellen Jolien?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:10

Bos duinrit/strandrit? Wie wat waar? Ik ga mee :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:27

Oh jeetje, ik wil ook mee! :P Vrijdag maar eens kijken dan...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:50

Ja hoor, dat kan ik zeker:)
Wat wil je precies weten?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:51

Potverdorie(en dan zeg ik het netjes :P) kom ik om kwart over 12 op school, omdat docent gezegd had dat het moest, omdat er herkansingen waren... Zijn we pas om 2uur verdorie :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:55

Jolien: ik heb er nog helemaal niks van gehoord dus ik ben in het algemeen benieuwd wat de bedoeling is? En de kosten bijvoorbeeld :)

Annelotte: Beetje jammer.. heerlijk school ;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 15:57

Zijn jullie (de mensen die op v/d capellen hebben gezeten dan) trouwens ook uitgenodigd voor die voorlichtingdag 20 november?? En gaat er nog iemand heen?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 16:54

@ Lisanne: er hangen meerdere a-viertjes met uitleg op de manege, maar die hangen er net een paar dagen. :) Vandaar dat je dan nog niks gehoord/gelezen hebt.

@ Jolien: Ik wil natuurlijk met Pukkie mee, en de gevordenrit lijkt me wel wat, maar wat houd die rit precies in? Wordt de gehele rit over het strand gehouden? En op het strand gaan we denk ik ook nog een keertje vol uit? Als dat zo is is dat hartstikke leuk, maar ik wil mn oma'tje wel een beetje heel houden :P aangezien ze nog een schooljaartje mee moet. Nougoed, kheur het wel!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:48

SuperLiesje schreef:
Zijn jullie (de mensen die op v/d capellen hebben gezeten dan) trouwens ook uitgenodigd voor die voorlichtingdag 20 november?? En gaat er nog iemand heen?

ik niet :) lijkt me eigenlijk best leuk, ben daar ook al vet lang niet geweest :)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:26

@ Dymphke.. daarom vraag ik het ook ;) Ik heb namelijk geen zin om te wachten tot zaterdag want ik ben te nieuwsgierig :P

@ Annelotte: ik ben zelf ook niet uitgenodigd (gelukkig :P ) maar Lotte wel.. ga misschien wel even gewoon kijken ofzo.. als ik tijd heb :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:55

Oh oke :P Dat kan :P