het meest spannend is dus het stuk alleen 
En ik heb zin in vrijdag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het meest spannend is dus het stuk alleen 

heb ze nu gereserveerd, twee gemarmerde beestjes, echt geweeeeldig schattig! Zal eens kijken of ik wat foto's kan laten zien!
dus inderdaad per Mazzel naar de manege (he, wat dacht jij nou)
Foto's. 
hahaha..
)

even ter info, die rooie die daar in de hoek mooi ligt te wezen was dus een lui dikzakje, 1,5 keer zo groot als zijn broertjes/zusjes en echt een moederskindje. Als je hem op de grond zette had 'ie zoiets van 'ja, en nu dan?' terwijl de rest op onderzoek uitging. Dat wordt later echt een couch potato 

Maar woensdagavond ga ik weer even serieus kijken naar alle nieuwe kamers.) 
Annemarie schreef:Zo, gedaan en nu dus gereageerd op twee kamers. Afwachten dus..
Nog 1 examen te gaan!
Bijna klaar

Nu kijken hoe hij het morgen doet
Lijkt me echt een opluchting als je eenmaal geslaagd bent
) en dit is toch wel geniaal : http://www.youtube.com/watch?v=TG6_gmdlikQ&feature=related Hihi, (de Makingof staat er ook op, die is ook leuk om te zien
) 

(ach en anders doe ik wel wat leuks). Misschien ben ik er per ongeluk al om zeven uur o.i.d vanwege files, vroeg weg en m'n moeder en pim's schema
Zou dat erg zijn?

Fenn schreef:Op zich is dat wel een leuk idee Annemarie, maar uhms, hoe kom ik dan van jou op het Lamoen?
Wat goed van je kamers, als je nu snel iets vind ben je van die stress ook al af