Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niet eentje die zegt: goh, wat leuk voor je en wat goed dat je voor je paard kiest! Want dat doe ik: ik wil dat ze lekker op het land kan staan, al is het maar een deel van het jaar, een paard hoort vrij te kunnen bewegen.
manic schreef:@ladyjoy Ik had ook altijd last van hoofdpijn, schouder, rug etc. Loop nu al een poosje bij een manueel therapeut en dat heeft echt reuze geholpen! Minder achter de pc zitten ook wel trouwens...

ladyjoy schreef:Mendi, nu sta je op Spaarnwoude? Wat is dat voor manege/stal dan? Kunnen ze daar niet buiten staan?
je hebt pb terug Mendi
Nu ook last van linker pols en rug haha ach is morgen wel weer over
Tja na 8 jaar bij 1 trainer + een hele zomer extra strafkamp omdat ik bij Herman hard achteruit gegaan was; zit mijn basis zeer strak erin.

Lavandula schreef:Nou ik ga even naar de dokter!!
Daaaag!!
Mendi schreef:Lavandula schreef:Nou ik ga even naar de dokter!!
Daaaag!!
Duurt dat lang zeg...
Manic: is de DA van Wennekers een goeie? Ik neem mijn eigen DA nl niet mee, wel mijn hoefsmid (als hij ook wil natuurlijk).
de DA van wennekers is super... (maar dat zal je vanzelf wel zien als je er bent.) wie heb je als hoefsmid? ik zoek een nieuwe maar ik heb nog geen idee welke....(vind er niet veel goede tussen zitten)