Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuusKiiss schreef:hij is niet buitenadem hij vind niet heel leuk meer!! Hij is te lui!

AnnemiekvM schreef:Hé, dit wordt echt een beestenboel topic haha!

Heb hele mooie foto's gemaakt
Roos was mee
Heb nu wel heel veel foto's van m, maar ja.. is allemaal leuk als herinnering! 

_Roosmarijn_ schreef:Korbal is niet zo duur hoor!In Leusden betaalde je er niet heel veel voor, de exacte bedragen weet ik niet meer.
hestejente schreef:SuusKiiss schreef:@Pauline: Ja! Hij vind het ook soms wel leuk!
Hijij heeft een croniche niesziekte echt zielig!
Ach wat zielig! Misschien dat ie wat minder bankhangerig wordt als je 'm wat activeert?
@ Anneke: Vet! Denk je dat ze dat durft, over zo'n bruggetje enzo? Ik weet nog Tosca vorige keer
ik bedoel nu is het een echte uitdaging dat met een pony dat alles al kan
mAnDyXX schreef:_Anneke_ schreef:Jee ik mag meedoen met de clinic morgenop volanda
Cool!! Hoelaat is dat mis kan ik even langs komen!>
SuusKiiss schreef:Nee maar ik heb niet echt tijd!! Als ik zaterdag wedstrijden moet spelen heb ik geen tijd meer voor mn huiswerk want k moet ook nog paardrijden zondags! EN dan door de weeks ook nog is trainen...
tenzij je in de "hogere" teams zit
maar ik snap het wel
_Roosmarijn_ schreef:Klopt, als je een link krijgt van een site via msn: NIET openen! Vooral als het iemand is die haast nooit tegen je praat en daarvor niks gezegt heeft. Vaak gewoon even wachten, als diegene het binnen een paar minuten weer herhaald weet je het zeker. Vaak is het ook nog een link van een site die je helemaal niet kent.
dus ik gewoon geopend. gelukkig zei me virusscan dat het een virus was en die heb ik dus ff geisoleerd